واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: نشیمن abbasi_0912 18 فروردين 1390, 22:28سلام به همه بچه ها خوشحال میشم نظر بدهید این کار رو برای کلاس کاربرد نرم افزار توی دانشگاه اماده کردم، مثل همه کارهام دلم نمیاد کار الکی و بیهوده انجام بده تا حد توان سعی میکنم خوب بشه صحبت زیادی در موردش نمیکنم فقط اینکه فقط با 3dsmax , Vray poriaabaci 18 فروردين 1390, 22:52سلام داداش هم فامیلی ام هستیم .شما فامیل ما نبودی؟؟؟؟؟؟؟ کارت روشناییش یه دست و اشیا ا براقت جلای لازم رو ندارن بازتاب نور روی سقف هم به نظر تابع منبع نوری نیست زیادی روشنه کارو تو فوتوشاپ نبردین؟؟؟؟کنتراست کارتون کم غیر از فرش سایرمتریال ها بامپ نداره سایر چیزا خوبن خسته نباشی به جاش موفق باشی:rose: .:taymaz:. 18 فروردين 1390, 23:11نور خیلی یدست شده تو کار و اون عکس بک گراند اصلا نیاز نبوداااا AREF 19 فروردين 1390, 10:51سلام.خوبی؟ کار خوبی شده 1- با رنگ بندی و طراحی خیلی حال کردم.اصلی ترین اصول طراحی داخلی یعنی استفاده از حداقل رنگ رو خوب رعایت کردی 2-کتاخونت خیلی خوب شده 3-به نکات ریز توجه شده مثل رفلکت هالوِژن نقد: 1- رنگ کف یه جوری مرده هست.به نظرم شکلاتی بهتر جواب میده.البته بحث رنگ سلیقه ای هست 2-تصویر بیرون چندتا مشکل داره: تاریکه چون باید از vraylight mateial استفاده کنی.اما تو از متریال vray معمولی استفاده کردی.. دوم اینکه پرسپکتیو با کار نمیخونه ببین برای پیدا کردن نقطه گریز خودت که استادی خطهای گریز رو ببین کجا همدیگه رو قطع میکنن.هر جا که خط گریز تشکیل شد باید خط افق آب دریا اونجا باشه.در غیر این صورت کار دچار تناقص میشه. در باره گذاشتن آدم هم همین قانون هست حالا اینطور که باید کله آدم دقیقا روی خط افق باشه.از پائین باید بزرگ کوچیک بشه.این جوری موقعیت آدم پیدا میشه 4- علت اینکه روی بعضی جاهای سفیدت خط سیاه درست شده به خاطر فیلتر Catmol Rom هست. 5-کارت بعضی جاها اوربرایت شده 6- کارت Ambien occlsion کم داره hra 200 19 فروردين 1390, 16:46کاره قشنگی شده :rose: به نظرم تکسچر قفسه کتابت اشکال داره اکه کناف کار شده و رنگ خورده روش که بافتش اینجوری نیست و اگه چوب کار شده بافتش و جزئیاتش اشکال داره اوج مجسمه سر انسانم که رو قفسه گذاشتی خیلی بزرگه فکر کنم.احتمالا نصف سرش رفته تو دیوار . کلا بهتره 50% کوچیکتر شه abbasi_0912 19 فروردين 1390, 18:57ممنون از همه دوستان ببخشید که دیر پست میدم یکم خسته بودم چند روزی بود درست و حسابی نخوابیده بودم فقط نظرات رو خونم و تشکر کردم سعی کردم توی یک فرصت مناسب تر که حالم سر جاش هست پست بدم سلام داداش هم فامیلی ام هستیم .شما فامیل ما نبودی؟؟؟؟؟؟؟ کارت روشناییش یه دست و اشیا ا براقت جلای لازم رو ندارن بازتاب نور روی سقف هم به نظر تابع منبع نوری نیست زیادی روشنه کارو تو فوتوشاپ نبردین؟؟؟؟کنتراست کارتون کم غیر از فرش سایرمتریال ها بامپ نداره سایر چیزا خوبن خسته نباشی به جاش موفق باشی:rose: والا از عکسی که گذاشتی معلومه من شما رو نمیشناسم شاید هم فامیل باشیم ولی حداقل اینه که میتونیم دوست باشیم سعی کردم توی کار فقط از نور خورشید استفاده کنم و نورهای دیگه توی کار نذارم چون معمولا کمتر میبینیم توی روز لامپ روشن باشه چون منطقی نیست مگر اینکه نور محیط کم باشه به غیر از فرش دیوارها هم بامپ داره کار رو توی فتوشاپ نبردم فقط سعی کردم توی مکس درستش کنم البته دارم از یکی دوستان یه چیزای درمورد فتوشاپ یاد میگیرم، فتوشاپ بلدم اما نه مثل این دوستم که کارش طراحی پوستر، چاپ و ... هست همش بهش میگم بیا مجید آنلاین عضو شو هنوز که نشده ببینم میتونم یک عضو جدید به سایت اضافه کنم نور خیلی یدست شده تو کار و اون عکس بک گراند اصلا نیاز نبوداااا خوب نور روز باید یک دست باشه دیگه! نه!!! یعنی میگی اشتباه میکنم میشه دقیقا مشخص کنی چرا یا یک عکس به عنوان نمونه برام بزاری اما کلا شخصا سعی کردم طوری بکگراند رو انتخاب کنم که پشت پنجره بشه رودخانه یا دریا رو دید چون میخواهم بیرون کار رو هم ادامه بدهم و این خونه رو طوری مدل کنم که روی یک تپه قرار گرفته و پایین تپه رودخانه یا دریا هست البته عکس بک گراند آنچنان کیفیت خوبی نداره باید یک بکگراند مناسب تر پیدا کنم سلام.خوبی؟ کار خوبی شده 1- با رنگ بندی و طراحی خیلی حال کردم.اصلی ترین اصول طراحی داخلی یعنی استفاده از حداقل رنگ رو خوب رعایت کردی 2-کتاخونت خیلی خوب شده 3-به نکات ریز توجه شده مثل رفلکت هالوِژن نقد: 1- رنگ کف یه جوری مرده هست.به نظرم شکلاتی بهتر جواب میده.البته بحث رنگ سلیقه ای هست 2-تصویر بیرون چندتا مشکل داره: تاریکه چون باید از vraylight mateial استفاده کنی.اما تو از متریال vray معمولی استفاده کردی.. دوم اینکه پرسپکتیو با کار نمیخونه ببین برای پیدا کردن نقطه گریز خودت که استادی خطهای گریز رو ببین کجا همدیگه رو قطع میکنن.هر جا که خط گریز تشکیل شد باید خط افق آب دریا اونجا باشه.در غیر این صورت کار دچار تناقص میشه. در باره گذاشتن آدم هم همین قانون هست حالا اینطور که باید کله آدم دقیقا روی خط افق باشه.از پائین باید بزرگ کوچیک بشه.این جوری موقعیت آدم پیدا میشه 4- علت اینکه روی بعضی جاهای سفیدت خط سیاه درست شده به خاطر فیلتر Catmol Rom هست. 5-کارت بعضی جاها اوربرایت شده 6- کارت Ambien occlsion کم داره ممنون عارف جان - در مورد رنگ کف تست میکم ببینم چی میشه - برای عکس بیرون از vraylight mateial استفاده کردم اما فکر کنم توی تنظیمات متریال مشکلی هست حتما چک میکنم در مورد نقطه گریز حق با تو هست، هر چی گشتم اون عکسی که میخواستم رو پیدا نکردم و این عکس رو هم سعی نکردم کمی بچرخونمش تا نقطه گریزش درست بشه کاره قشنگی شده :rose: به نظرم تکسچر قفسه کتابت اشکال داره اکه کناف کار شده و رنگ خورده روش که بافتش اینجوری نیست و اگه چوب کار شده بافتش و جزئیاتش اشکال داره اوج مجسمه سر انسانم که رو قفسه گذاشتی خیلی بزرگه فکر کنم.احتمالا نصف سرش رفته تو دیوار . کلا بهتره 50% کوچیکتر شه مجسمه رو چک کردم توی دیوار نرفته، موافقم سایز اون رو کوچکتر میکم باز هم از همه دوستان بابت نظراتشون تشکر میکنم، فعلا یکم گرفتارم اما دوشنبه میشینم کار رو ویرایش میکنم و نظرات بچه ها رو اعمال میکنم خوشحال میشم دوستان دیگه هم نظر بدهند Hamed 20 فروردين 1390, 08:04سلا چطوری میبینم که میخواستی بترکونی...باریک...کجایی نیستی؟؟؟ در کل این کار اندازه تو نیست من رک حرف میزنم بهتر از الکی تعریف کردنه...کار تو باید خیلی بهتر از این حرفا باشه نمیخوام بشینم قولومبه نویسی کنم... اگر خواستی من دربست درخدمتم علی علی Mj 20 فروردين 1390, 13:30به نظرم نور پردازی خوبه ولی یه مقدار انگار خونه تاریکه به نسبته نوری که از بیرون میتابه بعضی از وسایل هم به اندازه ی وسایل دیگه شارپ و طبیعی نیستن مثل اون مجسمه ی صورت و اون آباژوره کنار پنجره.. موفق باشی سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 859]