تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سامسونگ و گوشی Mpower 699


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: سامسونگ و گوشی Mpower 69910/06/1388گروه خبری GSM : تصویری که مشاهده می‌کنید متعلق به گوشی جدید دیگری از کمپانی سامسونگ با نام Samsung Mpower699 است. این گوشی، اولین گوشی مطابق با معیارهای Open Market Handset‌، از کمپانی سامسونگ است. این گوشی دارای صفحه کلید کشویی ساده و امکانات و ویژگی‌های اولیه و اصلی یک گوشی تلفن همراه است و هیچ قابلیت جدیدی در آن به چشم نمی‌خورد.                         

اما آنچه در این گوشی می‌درخشد، قطعه U-RIM آن است که استفاده از گوشی را در کلیه اپراتورهای CDMA هند امکانپذیر می‌سازد. قیمت این گوشی حدود  145 دلار است. اگر شکل ظاهری این گوشی را پسند نمی‌کنید، باید به عرض شما برسانیم که سامسونگ امیدوار است بتواند سال آینده 5 گوشی دیگر را که با معیارهای Open Market Handset مطابقت می‌کنند، در بازار هند به عرضه بگذارد.  Open Market Handset به گوشی گفته می‌شود که در انواع شبکه‌های ارتباطات بی‌سیم که هر یک با اپراتورهای متفاوتی در ارتباطند، قابل توزیع، فروش و استفاده می‌باشد.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن