تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متكي، برشناسايي عوامل ترور ديپلمات‌هاي ايراني در عراق تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: متكي، برشناسايي عوامل ترور ديپلمات‌هاي ايراني در عراق تاكيد كرد
سياسي. وزارتخانه‌ها و سازمان ها. وزارت امور خارجه. وزير
وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران با محكوم كردن حمله تروريستي به خودرو حامل ديپلمات‌ها و كاركنان سفارت ايران در بغداد ، بر شناسايي عوامل اين اقدام تروريستي تاكيد كرد.

منوچهر متكي عصر روز شنبه در دومين همايش ملي روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي كه با عنوان خدمات دولت مردمي، چالش‌هاي اطلاع رساني در سالن اجلاس سران در حال برگزاري است، گفت: اين گونه اقدامات تروريستي بخشي از مشكلاتي است كه در عراق وجود دارد و تروريست‌ها و اشغالگران دو ريشه اصلي آنها هستند.

متكي با بيان اينكه در اين جنايت سه نفر از كاركنان سفارت ايران در بغداد و يك عراقي زخمي شدند، خاطرنشان كرد: ما در تماس با مسوولان عراقي و سفارت ايران در بغداد خواهان شناسايي عاملان اين حادثه شده ايم.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، متكي اظهار داشت: افرادي كه در اين حادثه تروريستي زخمي شده اند، هم اكنون براي ادامه درمان با هواپيما به سمت تهران در حال حركت هستند.

وزير امور خارجه ايران افزود: اينگونه حوادث نشان‌دهنده وجود عناصر ناامن كننده در عراق و عملكرد كساني است كه ادامه حضور آنان، به دست ديگران بهانه مي‌دهد.

**شركت‌كنندگان در شصتمين سال تحميل رژيم صهيونيستي به سرزمين‌هاي اشغالي در جنايات آنها سهيم هستند
وزير امور خارجه ايران گفت : اگرچه رژيم صهيونيستي امروز در سرزمين‌هاي اشغالي جام سرمستي را مغرورانه سر مي‌كشد اما كساني كه در شصتمين سال تحميل اين رژيم جعلي به سرزمين‌هاي اشغالي در جشن آنان شركت مي‌كنند، در جنايات آنها سهيم و شريك هستند.

متكي با اشاره به مواضع روشن افكار عمومي كشورهاي اسلامي و غير اسلامي، سازمان‌هاي مردم نهاد، قشرهاي مردمي و نمايندگان مجلس در سراسر دنيا نسبت به مساله فلسطين افزود: در شرايطي كه نسبت به اين مساله حساسيت نشان داده مي‌شود، شاهد تداوم جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين هستيم.

**لبنان معادله تك مجهولي نيست
وزير امور خارجه همچنين به تحولات لبنان اشاره و خاطرنشان كرد: لبنان معادله تك مجهولي نيست و راه حلي همه جانبه دارد.

متكي با تاكيد بر اينكه اين معادله متشكل از همه جريان‌هاي سياسي در اين كشور است، گفت: اگر بحراني هم در لبنان به وجود آيد بايد با راه حلي مرضي الطرفين كه همه احساس كنند در آن مشاركت دارند، حل و فصل شود.

وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران اضافه كرد: مسوولان قطري طي چند روز گذشته و به دنبال تعيين كميته‌اي از سوي اتحاديه عرب متشكل از هفت كشور براي حل مساله لبنان ، در تماس با ايران بوده اند.

متكي ابراز اميدواري كرد با تلاشي كه صورت گرفته است راه حلي جامع الاطراف پيدا شود.

ادامه دارد...
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن