تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816651463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين جشنواره نان برنجي كرمانشاه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نخستين جشنواره نان برنجي كرمانشاه برگزار شد
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: نخستين جشنواره نان برنجي كرمانشاه امروز با حضور استاندار و جمعي از مسئولان محلي و مردم در مجموعه آثار تاريخي تاق بستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، مجيد غفوري پيش از ظهر شنبه در مراسمي كه به اين منظور در محل نمايشگاه برگزار شد، اظهار داشت: معرفي و برجسته كردن توانمنديها، هنرها و قابليتهاي استان، توسعه و سربلندي كرمانشاه را در همه سطوح به دنبال دارد، بنابراين بايد با برجسته كردن همه داشته هاي خود به سمت توسعه همه جانبه استان حركت كنيم.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه با برگزاري اين گونه جشنواره ها در نظر است تا به داشته ها و توانمنديهاي استان درهمه سطوح پرداخته شود، اظهار داشت: بايد به داشته هاي فرهنگي، اجتماعي، تاريخي و... خود در استان افتخار كنيم و آنها را براي ارائه و معرفي بهتر، پررنگ تر و نمايان تر كنيم.

وي با اشاره به پيشينه تاريخي و وجود مفاخر و هنرمندان به نام در استان، گفت: استان كرمانشاه در طول تاريخ خود داراي هنرمندان، مفاخر به نام و با اصالتي بوده كه بايد بيش از پيش در جهت شناساندن آنها اهتمام ورزيد.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه استان كرمانشاه با توجه به قابليتها و ظرفيتهاي خاص خود قادر است 10 درصد امنيت غذايي كشور را تامين كند، اظهار داشت: عليرغم خشكسالي امسال، اين استان داراي آب فراوان، خاك حاصلخيز و منابع خدادادي گسترده اي است كه با به فعاليت در آوردن آنها زمينه هاي توسعه و شكوفايي استان بيش از پيش فراهم خواهد شد.

غفوري هدف از برگزاري اين جشنواره را معرفي توانمنديها و داشته هاي استان برشمرد و خاطرنشان كرد: نان برنجي كرمانشاه كمتر از شيريني يزد، سوهان قم و گز اصفهان نيست و از 150 سال پيش كه نان برنجي كرمانشاه مطرح شد همواره براي خريد اين نوع شيريني كرمانشاه علايق ويژه اي وجود داشته است.

وي با بيان اينكه بايد از دانش و تكنولوژي روز جهت شكوفايي و برجسته كردن سوغات و هنرهاي استان بهره گرفته شود، بيان داشت: تلاش براي ارتقاء كيفيت، بسته بندي متنوع و زيبا، بازاريابي جهت عرضه گسترده تر نان برنجي ضروري است.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه بايد از اين گونه جشنواره ها در راستاي توسعه فرهنگي، اقتصادي و توسعه همه جانبه استان استفاده شود، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه جشنواره فرش دستبافت كرمانشاه هفته گذشته برگزار شد ضرورت دارد كه جشنواره صنايع دستي و روغن كرمانشاهي نيز برگزار شود.

در اين جشنواره از سه كارگاه نان برنجي پزي برتر كرمانشاه عباس صفايي، عليرضا شكري، نصرالله نوري و از پيشكسوتان اين عرصه، نصرالله عبدالهي با اهداء تنديس و لوح تقدير، تجليل شد.

اين جشنواره با همكاري سازمان بازرگاني، استانداري كرمانشاه، مجمع امور صنفي توليدي و خدمات صنفي كرمانشاه و اتحاديه صنف نان برنجي پزان كرمانشاه برگزار شد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن