تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار سمنان:امسال همايش‌هاي غيرضروري از برنامه ها حذف مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون استاندار سمنان:امسال همايش‌هاي غيرضروري از برنامه ها حذف مي شود
سمنان - خبرگزاري مهر: معاون برنامه‌ريزي استانداري سمنان گفت: امسال بايد دستگاه هاي اجرايي همايش‌هاي غيرضروري و سمينارها را از برنامه هاي خود حذف كنند.

به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، بهزاد ظهيري صبح امروز در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان سمنان اظهار داشت: برگزاري سمينارها در دستگاه ها خوب است اما اولويت و ضرورت در پوشش هزينه هاي ضروري است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه ۹۸‬درصد موافقت‌نامه‌هاي استان با دستگاه‌هاي اجرايي مبادله شده است، بيان داشت: تنها چهار دستگاه موافقت نامه هاي خود را مبادله نكرده اند.

به گفته وي، اختلاف بودجه جاري مصوب سال گذشته به عملكرد حدود ‪ ۲۵‬ميليارد ريال بود در حاليكه امسال اين اختلاف به چند ‪ ۱۰۰‬ميليون ريال رسيده است كه روند خوبي را نشان مي دهد.

وي تاخير در مبادله موافقت نامه ها را عدم اعلام ضريب افزايش حقوق كاركنان عنوان كرد و گفت: دستگاه هاي براي صرفه جويي و كاهش هزينه ها بايد از انتشارات كاغذ خودداري كنند و به انتشار الكترونيك و استفاده از نظام الكترونيك روي آورند.

معاون استاندار سمنان يادآور شد: سال گذشته 107 جلسه توسط كارگروه هاي شوراي توسعه و برنامه ريزي استان سمنان تشكيل شد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن