تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816523509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ويژه مهر /شمشير امير قلعه نويي بالاي سر فتح الله زاده / اختلاف نظر مديران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش ويژه مهر /شمشير امير قلعه نويي بالاي سر فتح الله زاده / اختلاف نظر مديران
عوامل نزديك به باشگاه استقلال در حالي از تاكيد مديريت اين باشگاه براي حضور اميرقلعه نويي در راس كادر فني اين خبر مي دهند كه به نظر مي رسد بين نظر اعضاي هيئت مديره اين باشگاه و مديرعامل اختلاف نظرهايي وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فيروز كريمي پس از 171 روز از تيم فوتبال استقلال تهران جدا شد. وي در حالي از تيم استقلال رفت كه براي حضورش در جمع آبي پوشان مخالفان و موافقان زيادي در هيئت مديره حضور داشت.

كريمي آمد چرا كه برخي از مديران باشگاه مي خواستند سكان هدايت تيم را به وي بسپارند. حال او رفته است و مخالفان حضورش در هيئت مديره مي توانند با برگ برنده مقابل مديريت باشگاه ايستاده و خواهان حضور گزينه مورد نظر خود در راس كادر فني تيم شوند.

تيم فوتبال استقلال در آستانه تغيير و تحولي جديد است. در اين بين سه گزينه براي هدايت تيم مطرح هستند. نخست؛ امير قلعه نويي كه از ابتداي فصل تا همين عصر ديروز اولين گزينه براي هدايت تيم استقلال است. دوم؛ پرويز مظلومي كه به دنبال موفقيت در تيم ابومسلم با قدرت تر از قبل به عنوان سرمربي تيم استقلال از آن ياد مي شود. سوم؛ مصطفي دنيزلي كه شخص مديرعامل باشگاه استقلال به هيئت مديره باشگاه معرفي كرده است .

در بين اين سه نفر شانس قلعه نويي براي حضور در استقلال بيش از دو مربي ديگر است. سرمربي پيشين تيم ملي مورد حمايت اعضا هيئت مديره باشگاه استقلال است و آنها از وي به عنوان منجي تيم ياد مي كنند. منابع نزديك به باشگاه استقلال خبر از تاكيد مديران اين باشگاه به فتح الله زاده براي حضور قلعه نويي در تيم مي دهند، حتي گفته مي شود ماندن فتح الله زاده در باشگاه استقلال بسته به حضور قلعه نويي در تيم فوتبال اين باشگاه است.

هواداران استقلال در ديدار برابر ذوب آهن پشت به زمين بازي را تماشا كردند!

فتح الله زاده در اين شرايط ناچار به پذيرش خواسته هيئت مديره است و يا اينكه گزينه اي ديگر را براي هدايت تيم مطرح كند؛ مانند مظلومي يا دنيزلي. در اين بين دنيزلي مورد وثوق هيئت مديره باشگاه نيست اما مظلومي حداقل يك يا دو راي در هيئت مديره باشگاه دارد.

اميرقلعه نويي پس از بازي مس كرمان مقابل راه آهن تهران، كرمان را به مقصد تهران ترك كرد تا صبح ديروز ملاقاتي با فتح الله زاده داشته باشد. از آنجائيكه باشگاه استقلال به علت مذاكره غير قانوني با فيروز كريمي در زمان حضور در استقلال اهواز، متحمل خسارات و جرايمي شده بود اين بار قرار نبود گفتگو با قلعه نويي رسانه اي شود تا همه چيز در پشت پرده پيش برود.

اما اصغر حاجيلو بي خبر از همه جا در برنامه 90 از مذاكره با قلعه نويي مي گويد كه اين با آنچه مديران باشگاه استقلال در نظر داشتند در منافات بود. به همين خاطر فتح الله زاده تصميم مي گيرد برخلاف ميل باطني خود با عادل فردوسي پور گفتگو كرده و هر آنچه حاجيلو از آن ياد كرده بود را تكذيب كند. با اين شرايط خطر از كنار گوش آبي پوشان گذشت.

اين اتفاقات در حالي رقم خورد كه گفته مي شود، علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال روز گذشته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ابتدا با اميرقلعه نويي و پس از آن نظري جويباري پيرامون انتخاب جانشين فيروز كريمي گفتگو كرده بود.

آنچه مسلم است علي فتح الله زاده به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال قلبا تمايل ندارد بنابر دلايلي با اميرقلعه نويي كار كند اما فشارهاي وارده از سوي هيئت مديره باشگاه و سازمان تربيت بدني او را ناچار به پذيرش امير قلعه نويي كرده است چرا كه هر تصميمي به غير از اين باعث مي شود تا مديرعامل استقلال با سمت خود خداحافظي كند.

در اين شرايط اميرقلعه نويي كه حمايت هيئت مديره را اين بار بيشتر از قبل به دنبال خود دارد براي حضور دوباره در جمع آبي پوشان چند پيش شرط تعيين كرده است كه يكي از آنها خداحافظي فتح الله زاده از استقلال است. قلعه نويي كه مي داند حضورش در استقلال مساوي است با رويارويي مستقيم با فتح الله زاده و اطرافيانش به نوعي دنبال پيشگيري از بحراني است كه تقابل آنها به دنبال خواهد داشت.

بايد ديد در آينده كداميك از طرفين قدرت مي تواند حريف روبه رو را از ميدان به در كند. قلعه نويي استقلالي مي شود يا فتح الله زاده از استقلال مي رود؟!

با اين حال سفر احتمالي فرداي محمدسعيد نفريه عضو هيئت مديره باشگاه استقلال به همدان گره بسياري از مشكلات را خواهد گشود. عضو هيئت مديره استقلال كه صاحب راي در هيئت مديره است، ساعت 7 صبح فردا تهران را به مقصد همدان ترك مي كند تا در نشستي با منصور پورحيدري، ديگرعضو هيئت مديره باشگاه استقلال و كاظم اوليايي، مديرعامل پيشين اين باشگاه در خصوص اتخاذ تصميم متقضي براي برون رفت تيم از بن بست فعلي به بحث و تصميم گيري خواهند نشست.

شايد در پايان نشست روز آينده آنها اتفاقاتي رقم بخورد كه سرنوشت استقلال را تغيير دهد. سوت پايان بازي فرداي صنعت نفت آبادان - استقلال تهران خيلي از حقايق را روشن خواهد كرد.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن