تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798024647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سلطانيه: مذاكرات‌ تهران بسيار سازنده‌ بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سلطانيه: مذاكرات‌ تهران بسيار سازنده‌ بود
وي با بيان اينكه " سئولات آژانس از ايران در مذاكرات اخير در مجموعه اي خاص مطرح نشده است " ، گفت: ما همواره اعلام كرده ايم كه براي پاسخ به سئوالات فني آژانس در تهران يا محل آژانس بين المللي انرژي اتمي آمادگي داريم .
نماينده ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي مذاكرات 3 روزه ايران و آژانس در تهران را در فضايي بسيار مثبت و سازنده توصيف كرد و گفت بي شك گزارش آتي البرادعي منعكس كننده پيشرفت در رفع سئوالات از ايران خواهد بود .

علي اصغر سلطانيه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سومين دور مذاكرات هيئت آژانس در تهران كه از دوشنبه تاچهارشنبه گذشته برگزار شد گفت : جلسات ايران و آژانس در اين دور از مذاكرات در فضايي بسيار مثبت و سازنده علمي و فني انجام شد .

مذاكرات هيئت 3 نفره آژانس بين المللي انرژي اتمي به سرپرستي هرمان ناكارت رئيس بخش اجرايي پادمان آژانس و حضور دو كارشناس فني با هيئت ايراني به سرپرستي علي اصغر سلطانيه نماينده ايران در آژانس بين المللي اتمي، محمد سعيدي معاون سازمان انرژي اتمي كه عصر دوشنبه در تهران آغاز شد سومين دور اين گفتگو ها بعد از قطعنامه 1803 شوراي امنيت (13 اسفند 86) بود. هيئت آژانس 11 ارديبهشت ماه دور دوم گفتگوهاي خود و كارشناسان فني اين سازمان را پس از 3 روز نشست عصرانه به پايان برده بود . دور نخست گفتگوهاي اين هيئت ها دوم ارديبهشت و با حضور اولي هاينونن معاون امور پادمانهاي آژانس در تهران آغاز شده بود.

نماينده ايران درآژانس بين المللي انرژي اتمي درپاسخ به سئوال مهرمبني براحتمال ادامه مذاكرات تا پيش ازگزارش محمدالبرادعي مديركل آژانس در روزهاي آينده گفت: پاسخگويي ايران به سئوالات آژانس فرايندي طبيعي است كه مانند آنچه درمورد همه كشور هاي عضو ان پي تي مصداق دارد ، همواره به سئوالات آژانس بستگي خواهد داشت.

وي با بيان اينكه " سئولات آژانس از ايران در مذاكرات اخير در مجموعه اي خاص مطرح نشده است " ، گفت: ما همواره اعلام كرده ايم كه براي پاسخ به سئوالات فني آژانس در تهران يا محل آژانس بين المللي انرژي اتمي آمادگي داريم .

آژانس هيچ گاه موضوع تعليق را مطرح نكرده است ، تعليق يك موضوع صرفا سياسي است
محمد البرادعي گزارش خود را در مورد آخرين تحولات فعاليت هاي هسته اي ايران و سئوالات مورد نظر قطعنامه 1803 شوراي امنيت در روزهاي آتي به اعضاي شوراي حكام آژانس ارائه خواهد كرد . جلسه شوراي حكام 13 خرداد ( 2ژوئن ) تشكيل خواهد شد .

سال گذشته در قالب طرح اقدام كليه ابهامات آژانس بين المللي انرژي اتمي از برنامه هسته اي خود را رفع نمود و مدير كل آژانس درگزارش خود براين امرصحه گذاشت، با اين حال شوراي امنيت سازمان ملل تحت فشارها والقائات آمريكا و همپيمانانش قطعنامه 1803 را به تصويب رساند و درآن خواستار پاسخ ايران به اتهامات و ادعاهايي واهي درباره برنامه موشكي و هسته اي ايران شد . ايران پيشتر طبق توافق با آژانس ارزيابي خود از اين اتهامات را اعلام كرده و آن را بي پايه خوانده بود بااين حال مقامات آژانس از ابراز اميدواري نسبت به رايزني هاي بيشتر با تهران در اين موارد سخن گفتند و در پي آن 3 دور مذاكره ميان هيئت هاي ايران و آژانس برگزار شد .

سلطانيه سرپرست هيئت ايراني در مذاكرات اخير در بخش ديگري از گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اين سئوال كه آيا در مذاكرات و يا گفتگو هاي مقامات ايران و آژانس در هفته هاي اخير موضوع تعليق غني سازي از سوي اين نهاد بين المللي مطرح شده است ، گفت : به هيچ وجه ! آژانس هيچ گاه موضوع تعليق را مطرح نكرده است ، تعليق يك موضوع صرفا سياسي است.

وي توضيح داد درگزارشات مديركل آژانس مساله تعليق غني سازي صرفا جنبه خبر رساني داشته و البرادعي در پاسخ به سئوال شوراي امنيت مبني بر تعليق غني سازي، از عدم تعليق خبر واقعي را منعكس مي كند.

سلطانيه از پاسخ به اين سئوال كه آيا در بسته پيشنهادي ايران كه كليات آن به مراجع بين المللي و برخي كشورها ارائه شده است ، نقشي ويژه براي آژانس بين المللي انرژي اتمي درنظر گرفته شده است خودداري كرد و گفت : مسئولان امر درباره جزئيات بسته به موقع سخن خواهند گفت.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن