تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821194399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پورحيدري در گفتگو با مهر:هيئت مديره از استعفاي كريمي بي اطلاع بود / اشتباه كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پورحيدري در گفتگو با مهر:هيئت مديره از استعفاي كريمي بي اطلاع بود / اشتباه كردند
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال تاكيد كرد وي و ديگر همكارانش نسبت به كناره گيري فيروز كريمي از پست سرمربيگري تيم بي اطلاع بوده اند.

منصور پورحيدري با بيان اين مطلب درگفتگو با خبرنگار مهر، افزود: همانطور كه آقاي فتح الله زاده عنوان كرده اند، اعضا هيئت مديره باشگاه استقلال از استعفا و كناره گيري فيروز كريمي با خبرنبودند. ظاهرا روز گذشته طي نشستي سرمربي تيم خواهان كناره گيري از سمت خود مي شود كه مديريت باشگاه آن را مي پذيرد. من نيز مانند شما از رسانه ها اين موضوع را شنيده ام و هنوز خبري رسمي در هيئت مديره باشگاه مطرح نشده است.

وي ادامه داد: با وجود اينكه آقاي حاجيلو، سرپرست تيم فوتبال استقلال، اعلام كرد اين اقدام با هماهنگي هيئت مديره باشگاه صورت پذيرفته است اما ما (اعضا هيئت مديره باشگاه ) از آن بي اطلاع هستيم. همانطور مديريت باشگاه عنوان كرده است بابت تغيير و تحول در كادر فني هيچ هماهنگي با كادر فني تيم صورت نگرفته است.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال از برگزاري نشست اعضا اين هيئت طي روزهاي آتي خبر داد و در پاسخ به اين سئوال كه "آيا جدايي فيروز كريمي در مقطع فعلي به صلاح آبي پوشان است؟"، گفت: طبيعي است كه تغيير و تحول در شرايط فعلي خوب نيست. مردم در انتظار قهرماني تيم در جام حذفي هستند و نبايد با اقدامات نسجيده تيم را در دستيابي به عنواني كه پتانسيل رسيدن به آن را دارد ناكام بگذاريم.

پورحيدري در تشريح عملكرد فيروز كريمي در تيم فوتبال استقلال گفت: اينكه مي گويم كلي است و روي صحبتم با فيروز كريم نيست. قطعا فردي كه مسئوليت هدايت تيمي را مي پذيرد با شناخت چنين كاري انجام مي دهد و مي پذيرد درگروهي كه تحت اختيارش قرار مي دهند كاركند، كما اينكه مديريت باشگاه نيز با شناخت نسبت به گزينش مربي اقدام مي كند. متاسفانه در فوتبال ما اين مسائل رعايت نمي شود. مربي بدون توجه به شرايط تيم قبول مسئوليت مي كند كه همين مسئله درادامه راه مشكل ساز مي شود.

وي با اذعان به اينكه مديرعامل باشگاه و مربي تيم بايد با درك اعتقاد متقابل نسبت به توانايي هاي طرفين آغاز به كار كنند، در خصوص انتخاب جانشين فيروز كريمي گفت: نمي دانم چرا فيروز كريمي چطور تصميم به جدايي گرفت و از رسانه ها باخبر شدم كه ظاهرا سه گزينه براي جانشيني وي مطرح شده است.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال تصريح كرد: شايد هنوز آقاي فتح الله زاده رسما استعفا فيروز كريمي را نپذيرفته باشد! و تصميم داشته باشد در نشست آتي هيئت مديره پيرامون اين موضوع بحث و تبادل نظر كند. آنچه مسلم مديرعامل باشگاه در خصوص اعمال تغييرات در كادر فني مختار است اما در جلسات هيئت مديره نيز پيرامون اين مسائل بحث و گفتگو مي شود.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن