تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 آذر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ساختمان پزشکان

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1836930628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اتوموبیل و رندر استودیو اشیا Fry render test (glasses promotion -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Fry render test (glasses promotion *farshid* 27 بهمن 1389, 16:00:)سلام خدمت دوستان عزیز دو روز پیش فرایرندر رو دانلود کردم کار کردن باهاش لذتبخشه ولی سرعت کمی داره... میشه باهاش راحت کار کرد بعد از رندر میشه رو پست پروداکشن کار کرد و رندر رو متحول نمود! سیتسم متریال خوبی داره آموزشی براش وجود نداره بانک متریال مناسبی داره نیازی نیست افکت های نوری صحنه رو دونه دونه کنترل کرد خودش کار خودشو بخوبی بلده و اتومات رندر میگیره اینا رو گفتم که دانسته های خودمون رو در مورد FRYRENDER و MAXWELL باهم SHARE کنیم خوشحال میشم نظر بدید البته بیشتر روی موتور رندر نه روی کار من (با پوزش از ساحت مقدس گالری سه بعدی) EPOWER هم بیاد یکم چیزمیز یاد بگیریم :rose: E-power 27 بهمن 1389, 17:01سلام ....:green:خسته نباشی. خوب شد با این رندر شروع کردی فکر کردم دیگه بی خیالش شدی . رندرت بد نشده اما یه چیزی مشکل داره یا مدل هات ضخامتشون زیاده یا ... راستی متریال شیشه رو خودت ساختی؟ شفافیتشون کمه به نظرم شاید به خاطر انعکاس محیطه. اگه یه خرده ته مایه سبز مایل به خاکستری داشته باشه بهتر میشه . از HDRI استفاده کردی برای صحنه؟ یا فقط منبع نور؟ به نظر میرسه فقط منبع نور داشته باشی. hadi_nn 27 بهمن 1389, 18:28منم خیلی دوست دارم کار کنم باهاش اما شنیدم رندرهاش خیلی طولانیه و معمولاً تا حالا هر رندری ازش دیدم پر نویز بوده حالا نمیدونم چرا ممنون فرشید جان برا اطلاعات Mj 27 بهمن 1389, 21:33سلام قشنگه... چرا انقدر شیشه هاش کثیفه:mad: خیلی خوشگل شده خسته نباشی *farshid* 27 بهمن 1389, 22:00سلام ....:green:خسته نباشی. خوب شد با این رندر شروع کردی فکر کردم دیگه بی خیالش شدی . رندرت بد نشده اما یه چیزی مشکل داره یا مدل هات ضخامتشون زیاده یا ... راستی متریال شیشه رو خودت ساختی؟ شفافیتشون کمه به نظرم شاید به خاطر انعکاس محیطه. اگه یه خرده ته مایه سبز مایل به خاکستری داشته باشه بهتر میشه . از HDRI استفاده کردی برای صحنه؟ یا فقط منبع نور؟ به نظر میرسه فقط منبع نور داشته باشی. سلام ای-پاور جون خوبی؟ اسمت بازم یادم رفت.... مهدی؟؟ :) اسمتو بذار تو امضات آره شروع کردم و به این نتیجه رسیدم که وارد یه دنیای واقعی شدم ضخامتش که زیاده:) حدودا 1سانت میشه متریال رو هم خودم نمودم :green: اولین متریال فرای من بود باید روش کار کنم فعلا هیچی بلد نیستم ازش برعکس اون چیزایی که مردم میگن کار کردن باهاش ساده نیست... چرا؟ چون از محیط مکس خارج میشی و انگار رو هوا کار میکنی امکان تست رندر گرفتن سریع و چک کردن متریال ها در اون حد نیست که بشه راحت باهاش کار کرد کلا باید با متریال هاش صحنه رو رو آورد متریال ها امکانات فوقالعاده خوب و البته پیچیده ای دارن آموزشی هم نداره هر سگمنتی که به حجم صحنه اضافه میشه سرعت رندر رو پایین میاره مثلا یه پلان معمولی با یه سگمنت 1 دقیقه بدون نویز.... یه پلان با 4 تا سگمنت 3 دقیقه (در این حد خطرناکه تعداد زیاد سگمنت :green:) در مورد خود کار هم بگم که حق داری میشد خیلی بهتر از این ها بشه فقط خواستم تستش کنم امیدوارم به زودی بتونم یه رندر خارجی خوب باهاش بگیرم امیدوارم عده ی بیشتری با این موتور جالب کار کنیم و همدیگر رو کمک بنمایییم!:cool::rose: ممنون مهدی جان:rose: تریدی آرت (افشین) هم با این موتور کار کرده افشین بیا *farshid* 27 بهمن 1389, 22:02زمان رندر هم 2 ساعت تمام یکم نویز داره ولی تو 1 ساعت اول هم رندرش تقریبا قابل ارائه و کمنویز بود AREF 28 بهمن 1389, 08:56سلام.تمرین خوبیه؟ مرسی...سوالم اینه دلیلت برای کار کردن با این انجین چیه؟ اگه تجربه کسب کردن هست که خب خوبه.خب بیاین با انجینی مثل وی ری که همه ما باهاش کار می کنیم مقایسه بشه ببینیم چه نقاط قوت و ضعفی داره.رندری که الان خودت توی مکس با 2 مین میگیری رو 2 ساعت طول دادی...برام سوال بزرگیه... مرسی. .:taymaz:. 28 بهمن 1389, 09:06با حرفهای عرف جون موافقم تازه مام این وسط یه چیزی حالیمون بیشه:wink: راستی افکتهای رندرت خیلی جالب شده :rose: Farrokh 28 بهمن 1389, 09:15من فکر می کنم برای ما هایی که با ویری کار کردیم می تونه یکم طاقت فرسا باشه این زمان های رندر وحشتناک بعد فکر کن بخوای رزولوشن بالا رندر کنی بیچاره ای من با این وابستگی شدیدش به تعداد پلیگان ها هم یکم مشکل دارم آخه ویری خیلی عالی با پلیگان های زیاد کنار میاد مکسول من شنیدم اگه مدلا اینستنت باشن با همدیگه عین پروکسی می بیندشون یعنی اساسا یک شکل واحد در نظر می گیردشون *farshid* 28 بهمن 1389, 09:17عارف جان فکر نکنم با رزولیشن 1000در 800 با روشن بودن افکت های dof و کاستیک 2دقیقه ای بشه با ویری این رو ساخت مساله اینجاست که طبق گفته ی سازندگان این موتور سیستم محاسباتی این رندرر چیزی فراتر از شبیهسازیه و در واقع خود دنیای واقعیه و یه آزمایش هم دیدم ازش همون اتاق معروف با کره های داخل اون رو با فرای رندر کردن و نتیجش 100% منطبق با مدل واقعی بوده کلا جالب بود برام امتحانش کنم ولی الان برای پروژه های خودم مطمئنا وی-ری انتخاب اولم خواهد بود دلیلشم سرعت بالاست در ضمن فرای علاوه بر امکان ویرایش نور بعد از اتمام رندرینگ امکان تعویض (ریل تایم) متریال رو هم داره (material swap) که واقعا نمیشه به سادگی ازش گذشت من به شخصه میخوام همه امکانات این موتور رو تجربه کنم و بعد تصمیم بگیرم که میشه ازش استفاده کرد یا نه (اوایل که باهاش کار میکردم فکر میکردم امکانات ویری رو نداشته باشه مثلا دیسپلیسمنت و ویری مش و ... ولی در کمال تعجب دیدم که همه این امکانات رو داره ) در حال حاضر مشکل اصلی من نبود آموزش مناسب و مستقل بودن نسبی پلاگین برنامه از مکسه *farshid* 28 بهمن 1389, 09:28من فکر می کنم برای ما هایی که با ویری کار کردیم می تونه یکم طاقت فرسا باشه این زمان های رندر وحشتناک بعد فکر کن بخوای رزولوشن بالا رندر کنی بیچاره ای من با این وابستگی شدیدش به تعداد پلیگان ها هم یکم مشکل دارم آخه ویری خیلی عالی با پلیگان های زیاد کنار میاد مکسول من شنیدم اگه مدلا اینستنت باشن با همدیگه عین پروکسی می بیندشون یعنی اساسا یک شکل واحد در نظر می گیردشون مطمئنا یه راهی برای این مشکل حجم ها وجود داره چون تو خود مکس یه امکان جدید به منوی راست-کلیک اضافه میشه به نام فرای مش کانورتور احتمالا بشه باهاش یه کاراییی کرد ولی در اینی که زمان رندرش وحشتناکه شکی درش نیست ( ولی این نکته رو نباید از یاد برد که عمق میدان و انکسار نوری هم شبیه سازی میشه که اونو نمیشه کاریش کرد ) ولی مکسول تا جایی که من دیدم و شنیدم سرعتش پایینتر از فرایرندر ه Farrokh 28 بهمن 1389, 09:46من حتی شنیدم نسخه ی ریل تایم ئه فرای رندر هم هست *farshid* 28 بهمن 1389, 09:51درسته همون فرایرندر arion هستش که با کارت های جیفورس انویدیا کار میکنه ولی کیفیت فرای رو مسلما نداره m.n1362 28 بهمن 1389, 10:19سلام به دوستان من یه دوست دارم با فرای کار میکنه میگفت مشکل زمان رو حل کرده یعنی زمان رندراش کمه اگه بتونم پیداش کنم و اطلاعات بگیرم فکر کنم به درد ت بخوره کارشم خوبه:rose: E-power 28 بهمن 1389, 10:25سلام ای-پاور جون خوبی؟ اسمت بازم یادم رفت.... مهدی؟؟ :) اسمتو بذار تو امضات ....... ...... ... ... .. . . ممنون مهدی جان:rose: تریدی آرت (افشین) هم با این موتور کار کرده افشین بیا اشتباه گفتی اسممو :lol: اسم احسان بود ... یعنی هست....:lol: در مورد سرعت کم این نوع موتورها بگم که این مشکل و محدودیت ها برای ماهاست. برای ما سنگینن. کشور های دیگه سیستم های عظیمی رو دارا هستند که فقط برای رندر ساخته شده اند.و حتی کمپانی هایی هستند که انجام رندر پروژه ها , در هر سطح و اندازه ای رو به عهده میگیرند . مثل: Renach Computimng , Summus Render , Cubic Farm , Render Plus و ... . اونوقت ما توقع داریم با این پی سی هامون .....به نظرم نباید کلی به قضیه نگاه کرد.... این موتور ها حرفه ای هستند و مسلما نیاز به تجهیزات حرفه ای هم دارند. (نظر شخصی):rose: m.n1362 28 بهمن 1389, 10:40اشتباه گفتی اسممو :lol: اسم احسان بود ... یعنی هست....:lol: در مورد سرعت کم این نوع موتورها بگم که این مشکل و محدودیت ها برای ماهاست. برای ما سنگینن. کشور های دیگه سیستم های عظیمی رو دارا هستند که فقط برای رندر ساخته شده اند.و حتی کمپانی هایی هستند که انجام رندر پروژه ها , در هر سطح و اندازه ای رو به عهده میگیرند . مثل: Renach Computimng , Summus Render , Cubic Farm , Render Plus و ... . اونوقت ما توقع داریم با این پی سی هامون .....به نظرم نباید کلی به قضیه نگاه کرد.... این موتور ها حرفه ای هستند و مسلما نیاز به تجهیزات حرفه ای هم دارند. (نظر شخصی):rose: از یه جهت قبول دارم اما به نظر من تو این شرایط کسی حرفه ایی که با همین امکانات کارش درست باشه همیشه یه سری ترفند هست که به آسونی یاد نمیگیری باید خون دل بخوری وگرنه یه سیستم اونارو داشته باشی معلومه دردسرت کمتره:rose: {نظر شخصی:rose::rose::rose:} *farshid* 28 بهمن 1389, 12:03احسان جان حق با شماست تازه من با لپتاپ رندر میگیرم :green: ولی یه چیزیو بگم: سرعت فرای زیاد هم کم نیست من ترجیه میدم رندرم باکیفیت باشه نه اینکه زرتی تموم شه فوقش شب رندر میگیرم روزا روش کار میکنم فعلا که در حال یادگیریم یواش یواش دارم باهاش ارتباط برقرار میکنم AREF 28 بهمن 1389, 20:54تازه بحث جون گرفت! از 1 نظر حرف احسان درسته که حرفه ای برای سخت افزار حرفه ای.اما نظر شخصیم اینو میگه وی ری توی میدان اوله.چرا چون یه نرم افزار 40 مگابایتی نرم افزار های سه بعدی مثل مکس رو تکون بده.انصافا همه انجین ها توسط متخصصان خودش عالیه اما وی ری رو حتی منه بی سواد میتونم باهاش رندر خوب بگیرم و این چیزی نیست جز ارتباط برقرار کردن نرم افزار با کاربر... منتال ری خیلی قدرتمنده درش شکی نیست اما وی ری خیلی سریع تر باهاش میشه به نتیجه رسید. درست اینه که همه اینها رو ما مفت داریم به قول فرشید تو بلاد کفر همه واسه اینها پول میدن.باید ببینیم که چی کجا بدرد ما میخوره.مثلا 2 روز پیش کارفرما پشت سیستمم بود.هر کاری میکردم به رنگ آجرم ایراد میگرفت.یه دفعه یاد vray rt افتادم.موس رو دادم دست خودش رنگ رو تغییر داد همزمان رندرشو میدید.کلی حال کرد.منم کلی کلاس گذاشتم....! مثلا فرشید میگه با این انجین بعداز رندر میشه یه کارهایی کرد.پس میشه نتیجه گرفت یه جورایی ریل تایم باشه.پس بچه هایی که کارت های ورک دارن یه تست بگیرن.شاید با یه کارت ورک عملا مشکل کند بودن برطرف بشه. *farshid* 28 بهمن 1389, 21:03عارف جان همه ی حرفاتو قبول دارم در مورد تغییرات بعد از رندرینگ ... شامل تغییر نور و متریال هیچ زمانی نیاز نیست انگار داری رو ویوپورت مکس متریالتو عوض میکنی ولی در اینی که تو جو بازاریه 3d ایران فرای جوابگو نیست من شکی ندارم ولی برای دل خودم میخوام یاد بگیرمش در مورد کارت ورکستیشن هم بگم که ... فکر نکنم کارت ورکاستیشن برای فرای جواب بده چون محاسبات ریاضی و فیزیکال هستند و پردازنده رو درگیر میکنن Hamed 30 بهمن 1389, 07:42سلام فرشید یکم تایم رندرات بالاست نیست البته توضیحاتی هم که دادی تا حدودی این مورد رو حل میکنه ولی خوبه واقعا خوبه که وقت داری خیلی چیزارو امتحان میکنی و یاد میگری دوست دار همیشگی کاراتم:rose::rose::rose: علی علی *farshid* 30 بهمن 1389, 09:34ببین حامد جان مشکل اینجاست که فرایرندر صحنه رو شبیهسازی نمیکنه بلکه نور رو همون طوری که واقعا هست نشون میده وقتی ما تو vray میشینیم برای متریالمون فول-آف درست میکنیم ... دوربینمون رو کالر بلنس میکنیم ... جلوی پنجره وی-ری لایت میذاریم، در واقع دنیای واقعی رو شبیهسازی میکنیم تست رندر میگیریم تا ببینیم چقدر به واقعیت نزدیک شدیم متریال ها رو تغییر میدیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم و همه اینها به خاطر فیزیکال نبودن ویری هستش ویری در واقع یه راه میانبره و تقلبیه برای زودتر رسیدن به یه نتیجه نهاییه (و همین نکته قدرت ویری و منتال و برتری اونها نسبت به موتور های رندر فیزیکاله) در حالی که موتور فیزیکال برای هر پیکسل محاسبات مستقل داره هیچ میانبری برای محاسبات نوری نداره و آروم آروم و خیلی زجرآور رندر میگیره و پیش میره ولی نتیجه کار خیلی خوب میشه و حس خوبی به کار میده به نظرم موتور های غیرفیزیکال آنتی_تزی هستند در مقابل موتور های فیزیکال و مشکل زمان رو تونستن با شبیهسازی غیرفیزیکی مرتفع کنن. *farshid* 30 بهمن 1389, 23:00من حتی شنیدم نسخه ی ریل تایم ئه فرای رندر هم هست فرخ جان نسخه ریل تایم فرای که میشه همون آریون یه چیز محشریه یه کارت گرافیکی گیم میخواد (در حد gtx280 ) و یه سی-پی-یو core i 7 بعد میتونی تو محیطی که خلق کردی بگردی و لذت ببری تازه فرای یه امکان جالب هم داره به نام network render slave یعنی میتونی سیستم های شرکت rc رو به عنوان برده برای رندرینگ ازشون کار بکشی و یه امکان بسیار جالبتر... میتونی email ت رو تو فیلد مخصوص renderfarm وارد کنی فایلت اتوماتیک روی سرور rc آپلود میشه و هرچند تا رندر با هر رزولیشنی که میخوای رو میتونی بری از اینباکس میلت برداری in no time اشتراک یک ماهش 90 دلاره اگه کرکش شه سیستمش من افتخار میدم و امتحانش میکنم :lol::rose: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2055]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن