تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801310184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فیلیپس X700 را معرفی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: فیلیپس X700 را معرفی می‌کند27/12/1387گروه خبری GSM : X700 نام جدیدترین گوشی کمپانی فیلیپس است که در آن باز هم مانند سایر گوشی‌های این کمپانی هیچ اثری از 3G به چشم نمی‌خورد. این گوشی کشویی از قابلیت‌هایی همچون صفحه نمایش داخلی  2.4 اینچی با 262 هزار رنگ، صفحه نمایش خارجی 2اینچی QVGA، دوربین 3.2 مگاپیکسلی، بلوتوث2.0، رادیوی FM به همراه RDS، قابلیت اتصال به 4 باند GSM، باتری Xenium، زمان مکالمه 450 دقیقه و زمان استندبای 720 ساعت، برخوردار می‌باشد.               

X700  بواسطه عدم برخورداری از 3G ابزاری معمولی و ساده به حساب می‌آید ؛ و اگر بخاطر فقدان 3G نبود، این گوشی از ارزش بسیار بالاتری برخوردار بود. انتظار می رود X700 به زودی در بازارهای اروپایی تعین شده از جمله روسیه، رومانی و ترکیه و با قیمت احتمالی 170 یورو(معادل 220 دلار) عرضه شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن