تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820643200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تظاهرات مردمي در دمشق به مناسبت شصتمين سالگرد اشغال فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تظاهرات مردمي در دمشق به مناسبت شصتمين سالگرد اشغال فلسطين
دمشق - دهها هزار تن از اهالي دمشق پايتخت سوريه روز پنجشنبه به مناسبت شصتمين سالگرد اشغال فلسطين دست به تظاهرات زدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين تظاهرات ، قشرهاي مختلف مردم ، اعضاي انجمنها، دانش آموزان ، دانشجويان ، اعضاي هياتها و گروههاي مردمي فلسطيني و كارمندان وزارتخانه ها، موسسات و نهادهاي دولتي شركت داشتند.

تظاهركنندگان پرچمهاي سوريه ، فلسطين ، گروههاي مقاومت فلسطين و تصاوير بشار اسد رييس جمهوري سوريه و همچنين تصاوير كودكان فلسطيني كه به ضرب گلوله اشغالگران صهيونيست به شهادت رسيده‌اند در دست داشتند.

آنان پلاكاردهايي در زمينه نامشروع بودن رژيم صهيونيستي ، تاكيد بر حق اعراب و مسلمانان در فلسطين ، تاكيد بر حق بازگشت فلسطينيان به منظور حل مساله فلسطين ، استمرار مقاومت و سازش ناپذيري مقاومت در دست داشتند.

فيروز مونس يكي از شركت‌كنندگان در اين‌باره به خبرنگار ايرنا گفت :
مساله فلسطين مساله همه اعراب و مسلمانان است و بايد همه در قبال آنها احساس مسووليت كنيم .

وي افزود: امروز هر عرب ، مسلمان و آزاده بايد به صهيونيستهاي نازي و بوش به عنوان نوك پيكان تروريسم پيام دهد كه صاحب حق نمي‌تواند حقش را فراموش كند از اين رو بايد حق به صاحبانش بازگردد.

احمد عبدالكريم رييس كميته خلق سوريه براي حمايت از انتفاضه و مقاومت در برابر طرح صهيونيستي در سخناني در جمع مردم گفت : معادله ، امروز تغيير كرده و ارتش صهيونيستي زير ضربات مقاومت لبنان و فلسطين در حال ازبين رفتن است .

وي افزود: هيچ دولت يا قدرتي در جهان حق ندارد حقوق ديگران را تضييع كند، امروز تظاهركنندگان اين پيام را به بوش مي‌دهند كه نمي‌توانند ساكت بنشينند مگر آنكه حق به صاحبانش بازگردد.

عبدالكريم تصريح كرد: جهان شاهد تجاوزگري و نژادپرستي آمريكا و رژيم صهيونيستي است و اين دو را بزرگترين خطر براي جهان مي‌داند.

رييس كميته خلق براي حمايت از انتفاضه و مقاومت در برابر طرح صهيونيستي از گروههاي فلسطيني خواست با كنار گذاشتن اختلافات خود، براي آزادي فلسطين اشغالي تلاش كنند.

در ‪ ۱۵‬ماه مه ‪ ۱۹۴۸‬صهيونيستها عمده خاك فلسطين را اشغال كردند كه به روز فاجعه و نكبت فلسطين شهرت يافت و در سال ‪ ۱۹۶۷‬نيز رژيم صهيونيستي همه فلسطين را به اشغال خود درآورد.

فلسطينيان اين روز را كه روز اشغال سرزمين ، كشتار و آواره شدنشان به دست صهيونيستها است به عنوان روز فاجعه ياد مي‌كنند اما رژيم صهيونيستي اين روز را جشن مي‌گيرد.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن