تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813417045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقام ديني فلسطيني : شمارش معكوس براي نابودي اسراييل آغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مقام ديني فلسطيني : شمارش معكوس براي نابودي اسراييل آغاز شده است
بيروت - رييس انجمن علماي فلسطين در لبنان مي‌گويد، شمارش معكوس براي نابودي رژيم اشغالگر صهيونيست آغاز شده است.

به گزارش ايرنا از بيروت، شيخ "داود مصطفي" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا به مناسبت شصتمين سالروز اشغال فلسطين گفت با وجود رو به نابودي بودن اسراييل ، تلاش‌هاي آمريكايي، صهيونيستي و حتي برخي تلاشهاي فلسطيني و عربي براي طولاني كردن دوره اين رژيم از طريق اميد بستن به جامعه جهاني و قطعنامه‌هاي بين‌المللي در حمايت از اشغالها و تقسيم‌ها وجود دارد.

وي سران كشورهاي عربي و اسلامي را به تامل در نقاط ضعف و قوت خود به مناسبت سالروز اشغال فلسطين فرا خواند و تاكيد كرد، نقاط قوت جهان عرب و مسلمان بيش از نقاط ضعف است و ضعف‌ها نيز ناشي از تقسيم ، اختلافات و درگيري‌هايي است كه رژيم صهيونيستي و آمريكا آن را ايجاد كرده‌اند.

مصطفي به تقويت نقاط قوت جهان عرب و اسلام از طريق حمايت از مقاومت با همه توانايي‌هاي سياسي ، اطلاع رساني، نظامي ، مالي و اقتصادي فراخواند و افزود ما به اوج برخورد و درگيري با جامعه جهاني، قطعنامه‌هاي بين‌المللي، شوراي امنيت،آمريكا،رژيم صهيونيستي و غرب معتقد به نژاد پرستي صهيونيستها رسيده‌ايم.

وي از اعطاي گاز از سوي مصر به اشغالگران صهيونيست با وجود كشتار و محاصره ملت فلسطين انتقاد كرد و اسير ماندن در سياستهاي انگليسي نژاد پرستانه را جايز ندانست.

مصطفي از سران مصر، اردن، عربستان و همه كشورهاي موسوم به "ميانه‌روهاي عرب" خواست، چنانچه در اين مرحله حساس و سرنوشت ساز نمي‌توانند وارد طرح مقاومت شده و با طرح آمريكايي صهيونيستي در فلسطين ، عراق ، لبنان ، افغانستان، سومالي و سودان مقابله كنند لااقل در درگيري با دشمن صهيونيستي بي‌طرف بمانند.

وي افزود ، حمايت مالي ، اقتصادي، بازرگاني، اطلاع رساني، ديپلماتيك و سياسي سخاوتمندانه‌اي از سوي عربها براي اشغالگران آمريكايي و اسراييل وجود دارد كه بسيار بيشتر از حمايت عربي از پناهندگان فلسطيني و مقاومت عربي، فلسطيني و لبناني است.

به گفته وي، تجربه‌ها و حوادث ثابت كرده، راه مقاومت، راه عزت و كرامت است و تنها جهاد است كه مي‌تواند حقوق غصب شده را بازگرداند و راه گفت‌وگوها، سازشها و معامله‌ها عقيم است و نمونه مصر، بزرگترين دليل آن است.

اين عالم فلسطيني، وحدت، ايمان، اراده، دين، جهاد و مقاومت را عناصر اساسي در آزادسازي، پيروزي‌ها و مقابله قهرمانانه با رژيم صهيونيستي و طرح خطرناك آمريكادانست.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن