تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813233068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصوبات استاني/ مقدمات احداث پايگاه امداد هوايي درپارس جنوبي فراهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مصوبات استاني/ مقدمات احداث پايگاه امداد هوايي درپارس جنوبي فراهم شد
داخلي. اجتماعي. سفرهاي استاني. هلال احمر.

معاون امداد ونجات جمعيت هلال احمر استان بوشهر گفت:مقدمات احداث پايگاه امداد و نجات هوايي در پارس جنوبي وشمالي كه ازمصوبات دور دوم سفر استاني رييس جمهوري بوده فراهم شده و عمليات اجرايي آن امسال آغاز مي‌شود.

حسين درويشي پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي در بندرگناوه افزود: طبق مصوبه دور دوم سفر هيات دولت به استان بوشهر مقررشد، هلال احمر با مشاركت وزارت نفت يك پايگاه امدادونجات هوايي در اين منطقه احداث كند.

وي اظهارداشت: جهت تسريع در اجراي اين مصوبه رايزني‌هاي وجلسات متعددي از جمله مشخص شدن زمين و موافقت نامه‌ها برگزار شد و سه ميليارد تومان نيز براي احداث اين پايگاه برآورد هزينه شده است.

درويشي اتمام پايگاه امداد و نجات هوايي را تا پايان سال ‪ ۸۹‬اعلام كرد و گفت: با آغاز بكار اين پايگاه ، تمام نقاط استان بوشهر در صورت نياز تحت پوشش امداد و نجات هوايي قرار مي‌گيرد.

معاون امدادونجات هلال احمر استان بوشهر افزود: احداث پايگاه امداد و نجات هوايي درصورت آماده شدن زيرساخت‌هاي موردنياز و اعتبار لازم نيز در ديگر شهرستانها ايجاد خواهدشد.

وي همچنين احداث پايگاه امداد و نجات دريايي را از ديگر برنامه‌هاي جمعيت هلال احمر در استان بوشهر اعلام كرد و گفت: اين پايگاه‌ها درزمان عمليات و بعداز عمليات امدادونجات كار پشتيباني، توزيع ونگهداري اقلام و تجهيزات امدادي و مركز آموزش‌هاي اوليه را بعهده دارند.

درويشي بيان كرد: احداث پايگاه امداد و نجات هوايي در بندرهاي بوشهر، گناوه وكنگان عملياتي شده و دراين راستا بنادر دلوار و دير نيز در برنامه قرار دارند كه پس از اتمام عمليات احداث، اين جمعيت تجهيزات موردنياز و قايق دريايي در اختيار اين پايگاهها قرار مي‌دهد.

وي به ديگر برنامه‌هاي جمعيت هلال احمر استان بوشهر اشاره گرد و گفت:
حدود ‪ ۱۶‬تيم ‪ ۳۳‬نفره امداد و نجات در اين استان وجود دارد كه آموزش‌هاي تخصصي امداد ونجات شامل ارتفاع، آوار، جاده و سيلاب را فرا گرفته‌اند.

معاون امداد ونجات هلال احمر استان بوشهر افزود: همچنين اين سازمان در سال گذشته به ‪ ۱۸‬هزار نفر آموزش‌هاي عمومي كمك‌هاي اوليه را دراستان ارايه داده است.

وي از فرماندار گناوه جهت همكاري ،مساعدت و تخصيص اعتبار براي اجرايي شدن عمليات احداث ساختمان پايگاه امداد و نجات دريايي و خريد آمبولانس با تجهيزات كامل به هلال احمر اين شهرستان قدرداني كرد.

وي اظهارداشت: همچنين يك دستگاه آمبولانس پايگاه امداد جاده‌اي عامري شهرستان ديلم نيز پس از نصب تجهيزات كامل در تهران در اين پايگاه مستقر شده است.

شهرستان گناوه با بيش از ‪ ۸۳‬هزارنفر جمعيت در شمال استان بوشهر و در كنار ساحل خليج فارس قراردارد.ك/‪۳‬
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن