تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815347838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان تربيت بدني : تعداد مكانهاي ورزشي كشور بيش از شش هزار واحد است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس سازمان تربيت بدني : تعداد مكانهاي ورزشي كشور بيش از شش هزار واحد است
ورزش
گنبد - معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني با اشاره به توجه دولت به گسترش ورزش در كشور گفت : هم اكنون تعداد مكانهاي ورزشي در كشور شش هزار و ‪ ۶۵۰‬واحد مي‌باشد.

به گزارش خبرنگارايرنا، محمد علي آبادي عصر چهارشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان مينودشت ، افزود: اين در حالي است كه از دو سال گذشته تاكنون تعداد دو هزار و ‪ ۱۵۰‬مكان ورزشي در كشور ساخته شده است . #‪;۱۶۰‬ به گفته وي ، تعداد امكان ورزشي قبل از سال ‪ ۸۴‬در كشور تنها چهار هزارو ‪ ۵۰۰‬واحد بوده است .

رييس سازمان تربيت بدني كشور با بيان اينكه استان گلستان از جمله استانهاي ورزش خيز كشور به شمار مي‌رود گفت : طي اين مدت امكان ورزشي استان گلستان به دو برابر افزايش يافته است .

علي آبادي افزود: در سفر قبلي دولت به اين استان ‪ ۷۳‬پروژه به تصويب رسيد كه از ان زمان تاكنون ‪ ۴۳‬پروژه ان افتتاح شده است .

وي ، افتتاح استاديوم ‪ ۱۵‬هزار نفري شهر گرگان كه از مصوبات سفر قبلي دولت مي‌باشد در اين سفر دوم را از مهم‌ترين طرح‌ها دانست .

معاون رييس جمهوري حضور هيات دولت در استان گلستان و شهرستان مينودشت را باعث توسعه اين منطقه دانست و گفت : هيات دولت در سفر به استانها پس از بررسي مشكلات منطقه ، طرح‌هايي را در جهت رفع مشكلات در جلسات هيات دولت به تصويب مي‌رساند.

وي افزود: تصويب احداث بيمارستان در شهرستان مينودشت از سوي هيات دولت به منظور رفع مشكلات درماني اين منطقه از جمله اين مصوبات مي‌باشد.

امام جمعه شهرستان مينودشت نيز در اين جلسه با اشاره به برخي مشكلات منطقه گفت : مينودشت با اينكه منطقه سرسبز است ولي داراي محروميت زيادي است و از لحاظ اقتصادي و صنعتي داراي مشكلات فراواني است .

حجت‌الاسلام و المسلمين سيدحسين موسوي افزود: نبود صنعت و مشكلات اقتصادي منطقه سبب شده تا مردم اين شهرستان دچار مشكلات عديده‌اي باشند.

وي همچنين خواستار اجراي عمليات سد چهل چاي نرماب ، بيمارستان ‪۹۶‬ تختخوابي اين شهر ، رفع مشكلات جاده آزادشهر به مينودشت و ... شد.

فرماندار شهرستان مينودشت نيز در اين جلسه گزارشي از مصوبات سفر اول هيات دولت به استان ارائه كرد و گفت : در سفر اول ‪ ۱۵‬پروژه كوچك و بزرگ با اعتباري بالغ بر ‪ ۲۰۰‬ميليارد ريال به تصويب رسيد.

محمد عجم افزود: اختصاص ‪ ۱۰‬ميليارد ريال اعتبار براي احداث سد چهل چاي نرماب ، تخصص اعتبار ويژه براي شروع مجدد عمليات اجرايي كارخانه سيمان گاليكش ، احداث بيمارستان و .. از جمله مهمترين اين مصوبات بوده است .

وي گفت : براي كاهش بيكاري در اين شهرستان ‪ ۲۰۰‬طرح مصوب شده است كه زمين اشتغال دو هزار نفر را در اين شهرستان فراهم كرده است .

نماينده مردم كلاله و مينودشت در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت : ‪ ۷۰‬درصد راههاي روستايي اين منطقه داراي مشكل است كه نياز به اعتبارات ويژه براي بازسازي دارد.

بايرام گلدي برمك مشكل تامين اب شرب روستاييان را يكي ديگر از مشكلات اين منطقه دانست و گفت : كمبود فضاهاي اموزشي در اين شهرستان سبب شده تا دانش اموزان پس از اتمام دوره سوم راهنمايي ترك تحصيل كنند.

رييس جمهوري و هيات دولت در دور دوم سفرهاي استاني خود روز چهارشنبه وارد استان گلستان شدند.

شهرستان ‪ ۱۲۷‬هزار نفري مينودشت در شرق استان گلستان قرار دارد.ك / ‪۲‬ /‪/۷۴۸۰/۶۲۲‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن