تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816420246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقدير رئيس جمهوري از ورزشكاران برتر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: تقدير رئيس جمهوري از ورزشكاران برتر كشور
تربيت‌بدني- همشهري آنلاين:
مراسم تجليل از قهرمانان المپيك و پارالمپيك و برترين‌هاي ورزش در سال ‌٨٦ شنبه شب با حضور رئيس‌جمهور در محل سازمان حج و زيارت برگزار شد.

به گزارش واحد مركزي خبر دكتر محمود احمدي‌نژاد شنبه شب از ‌٩٥٠ ورزشكار تقدير به عمل آورد.

در ابتداي مراسم علي‌آبادي، رييس سازمان تربيت بدني ضمن خوشامدگويي به رييس جمهور، روساي فدراسيون‌ها، نمايندگان مجلس، پيشكسوتان و قهرمانان گفت: از رييس جمهور تشكر مي‌كنم كه هر ساله به جامعه ورزش افتخار مي‌دهند تا در حضورشان از ورزشكاران تقدير شود. زبان من قاصر است. رييس جمهور هر جا كه لازم باشد، دعوت ما را مي‌پذيرد و با آغوش باز در جمع ورزشكاران حاضر مي‌شود و در طول تاريخ ورزش اين تعداد حضور رييس جمهور در جمع ورزشكاران بي‌نظير است.

وي خطاب به رييس جمهور افزود: بر طبق وظيفه‌اي كه براي روساي فدراسيون‌ها و ورزشكاران دارم، سلام آنها را بارها به شما رسانده‌ام. خداوند بر عمر و عزت شما و همه كساني كه به كشور خدمت مي‌كنند، بيفزايد. بارها اشك شوق را در چشمان ورزشكاران و شادي را در چهره‌ي آنها ديده‌ام. اميدوارم اين دست پر محبت و حمايت و ارشاد و هدايت شما مستدام باشد و اعلام مي‌كنم كه ما نيازمند اين حمايت هستيم.

رييس سازمان تربيت بدني در بخش ديگري از صحبت‌هايش تصريح كرد: در ابتداي كار در حوزه‌ي ورزش احساس كردم بايد با يك برنامه‌ي هدفمند حركت كنيم و با يك تفكر از تمامي امكانات استفاده و برنامه‌اي را تعريف كنيم تا آگاهانه در راستاي پيشرفت قدم برداريم. مقام معظم رهبري مي‌فرمايند «ورزش اگر براي جوانان لازم باشد، براي ميانسالان واجب است.» بنابراين ديديم كه ورزش را بايد در عرصه‌اي به گستردگي تمام خاك ايران توسعه دهيم و به اينجا رسيديم كه بايد ورزش را در سطح همگاني و قهرماني به وسعت ايران بزرگ توسعه دهيم.

علي‌آبادي ادامه داد: در اين راستا از صاحب‌نظران كمك گرفتيم و برنامه‌اي تدوين كرديم. موجودي ورزش پيش از اين ‌٤/٠ متر مربع يعني پايين‌تر از خط فقر بود. بسيار خوشحالم كه در ‌١٤٠ سفر استاني كه در معيت‌ شما بودم به گوشه گوشه ايران بزرگ سفر كردم. شايد شهري در ايران وجود نداشته باشد كه به آنجا نرفته و با ورزشكاران تماس نداشته باشم. اين امر سرمايه‌ي بزرگي براي سازمان تربيت بدني است.

رييس سازمان تربيت بدني محورهاي اصلي سازمان را پنج محور دانست و متذكر شد: نخستين نياز ما ايجاد فضاي ورزشي بود، توسعه‌ي مكان‌هاي ورزشي به عنوان يك ركن اصلي در دستور كار سازمان قرار گرفت و آنچه كه تاكنون اتفاق افتاده، حاصل عنايت وسيع شما به ورزش است. توسعه‌ي منابع انساني در ورزش محور دوم فعاليت سازمان است. توسعه‌ي منابع مالي سومين محور است كه در اين بخش نيز با توجه به توسعه‌ي زيرساخت‌ها و توسعه‌ي منابع انساني رشد قابل توجهي داشتيم. تقريبا دريافتي هر فدراسيون نسبت به سه سال اخير چهار تا پنج برابر رشد داشته است.

وي افزود: در زمينه‌ توسعه‌ فرهنگ مذهبي و ملي كشور سازمان اعتقاد دارد كه فرهنگ نقطه نشانه و آدرس ماست كه اگر آن را نشناسيم به خطا رفته‌ايم.

علي‌آبادي در ادامه‌ي سخنراني خود تصريح كرد: مستقل شدن بودجه‌ي سازمان يكي از كليدي‌ترين اتفاقاتي بود كه افتاد. رساندن بودجه به هيات‌هايي كه شايد در حيطه‌ي ورزش كسي به آنها سر نزده بود، از ديگر اقدامات ارزنده‌ي سازمان است. افزايش هيات‌ها از شش هزار به هشت هزار و پانصد هيات، افزايش هفت تا ده برابري كارهاي عمراني ورزش، تعامل سازنده با استانداران براي افزايش اعتبارات عمراني خودشان در حد قابل قبول، توسعه‌ي منابع انساني (استخدام ‌٥٤٠ كارشناس ورزش با حداقل مدرك كارشناسي)، توسعه‌ي آموزش مربيان و ورزشكاران و توسعه‌ي تشكيلات هيات‌هاي ورزشي از ديگر اقدامات سازمان در سال‌هاي اخير است.

وي گفت: در بحث فرهنگي نيز منشور فرهنگي را تدوين كرديم، امروز تيم‌هاي ما حتي يك مورد مسايلي كه متضاد و مقابل فرهنگ ايراني باشد، ندارند.

علي‌آبادي تصريح كرد: كسب بيش از ‌٢٦٠٠ مدال در سه سال گذشته، كسب ‌٩٥٠ مدال طي سال گذشته، كسب ‌٥٠ عنوان براي نخستين بار پس از انقلاب، كسب سهميه‌ المپيك توسط بانوان و كسب سهميه المپيك در برخي رشته‌ها براي نخستين بار از مهمترين مواردي است كه اخيرا بدست آمده است.

رييس سازمان تربيت بدني در ادامه‌ سخنانش گزارش كاملي از كارهاي عمراني سازمان در زمينه‌ي احداث اماكن ورزشي ارايه كرد.

وي افزود: سازمان طرح‌هاي وسيعي را براي ساماندهي ورزش طراحي كرده است. طرح تشكيل كميته‌ي ورزش‌هاي پايه و پرمدال، طرح ارزيابي عملكرد فدراسيون‌ها، برگزاري المپيادهاي داخلي، نظام آمايش ورزش، طرح سطح‌بندي فدراسيون‌ها، طرح كمك بلاعوض و دادن وام و زمين اجاري و برنامه‌ريزي براي اصل ‌٤٤ و واگذاري اماكن ورزشي به بخش خصوصي، كسب كرسي‌هاي معتبر در صحنه‌هاي بين‌المللي از جمله دبيركلي آسيا، اخذ رويداد ميزباني در برخي رشته‌هاي ورزشي، فراهم كردن امكان حضور مدرسان و مربيان خارجي در ‌٣٥ رشته، برگزاري مجامع فدراسيون‌هاي بين‌المللي در داخل ايران و ارتقاء ورزش همگاني از ديگر اقدامات اخير سازمان تربيت بدني به شمار مي‌آيد.

در پايان مراسم رييس جمهور، رييس سازمان و معاونان سازمان تربيت بدني از قهرمانان پارالمپيك و برترين‌هاي ورزش در سال ‌٨٦ با اهداي جوايز نقدي تقدير كردند.

همچنين لوح ويژه‌اي به نمايندگي از جامعه ورزش توسط علي‌آبادي رييس سازمان تربيت بدني به احمدي‌نژاد اهدا شد.
 يکشنبه 19 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن