تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك عضو جريان آزاد ملي لبنان:حزب الله از مهمترين احزاب لبنان است/ ضرورت تشكيل دولت انتقالي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك عضو جريان آزاد ملي لبنان:حزب الله از مهمترين احزاب لبنان است/ ضرورت تشكيل دولت انتقالي
يك از اعضاي مهم جريان مسيحي آزاد ملي در لبنان به رهبري ميشل عون در گفتگو با يك روزنامه اتريشي با تاكيد بر اينكه حزب الله يكي از مهمترين احزاب در لبنان و نماينده شيعيان اين كشور به شمار مي رود اظهار داشت: ما بايد با اين حزب مانند شريك برخورد كرده و در اختلاف عقيده ها با آن به توافق برسيم.

به گزارش خبرگزاري مهر، "الان عون" يكي از اعضاي مهم جريان آزاد ملي لبنان به رهبري ميشل عون در گفتگو با روزنامه اتريشي "استاندارد" درباره تحولات اخير كشورش در پاسخ به اين پرسش كه آيا شما از وقوع يك جنگ داخلي در لبنان نگرانيد اظهار داشت : ما در حال حاضر نمي توانيم از وقوع يك جنگ داخلي سخن بگوييم و البته به اين دليل كه در حال حاضر فقط يك حزب در لبنان از شايستگيهاي نظامي كافي برخوردار است.

وي افزود : خطري كه در حال حاضر لبنان را تهديد مي كند تبديل شرايط امنيتي اين كشور به شرايطي مانند عراق و وقوع قتلها و بمب گذاريها در اين كشور است.

عون در ادامه در راستاي دلايل تحولات اخير لبنان اظهار داشت: علت وقوع چنين جرياناتي در لبنان اين است كه حكومت مي خواست قواعد بازي در درگيريهاي سياسي را تغيير دهد. آنها به طور ناگهاني تصميم گرفتند كه حق داشتن سلاح و شبكه هاي ارتباطي را از حزب الله سلب كنند. اين در حالي است كه ما اجازه چنين كاري را در شرايط فعلي نداشتيم.

اين مقام سياسي لبنان در ادامه با تاكيد بر اينكه در حال حاضر مهم اين است كه ما به يك توافق سياسي دست يابيم اظهار داشت: ما خواهان يك قانون انتخابات عادلانه هستيم .

وي بهترين راه براي خروج از بحران فعلي در لبنان را به وجود آوردن يك حكومت انتقالي كه در آن ارتش موقتا وظايف حكومت را برعهده بگيرد دانست و خاطر نشان كرد: به اين ترتيب براي ما اين امكان به وجود مي آيد كه يك كابينه متشكل از اعضاي غير وابسته تشكيل دهيم. چنين حكومتي بايد اين كشور را درجهت انتخابات جديد سوق دهد و به اين ترتيب ما بايد يك سيستم جديد را پايه گذاري كرده و يك پارلمان جديد تشكيل داده و يك رئيس جمهور انتخاب كنيم .

وي در پايان اظهار داشت: چه براي ما خوشايند باشد چه نباشد حزب الله يكي از مهمترين احزاب لبنان و نماينده شيعيان دراين كشور است و اين يك حقيقت است. ما بايد با اين حزب مانند يك شريك برخورد كنيم و در مواردي كه با آن اختلاف نظر داريم بايد با آن به توافق دست پيدا كنيم.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن