تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814796207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفحه کلید بی نظیر HTC Touch Pro


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: صفحه کلید بی نظیر HTC Touch Pro 21/06/1387گروه خبری GSM : صفحه کلید های QWERTYرا می توان از ویژگیهای خوب تمامی گوشی های هوشمند، به شمار آورد. گاهی اوقات، یک صفحه کلید واقع نمایشگر، می تواند کاربردی سریعتر و آسان تر از صفحه کلیدهای معمولی با کلید های کوچک، داشته باشد. و در برخی موارد نیز، صفحه کلید های معمولی باعث دردسرند. انتخاب معمولا بستگی به سلیقه افراد دارد، اما برخی افراد ممکن است به غلط شما را گمراه سازند که، مثلا این یکی یا آن یکی بهتر است.            

 صفحه کلید  HTC Touch Pro، از نوع QWERTY بوده و هم نوع صفحه کلید HTC Touch Dimond است، که رقم فروش قبلی HTC را شکسته وسبب پیشرفت جدی در بازار جهانی گوشی های هوشمند شده است. HTC Touch Pro  (با نام رمزی Raphael )، به تازگی به دنیای وب قدم گذاشته و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است. اما آیا این صفحه کلید ارزش حجم اضافه را دارد؟ کار با این صفحه کلید، آسان است، و از روکش نرم آن تا کلیدهای کمی برجسته اش، سبک ادراکی و ظرافت خاصی را داراست. این صفحه کلید ، ما را به یاد گوشی های با صفحه کلید کشویی می اندازد. قاب استیل ضد زنگی که در زیر سطح خارجی  نرم و با روکش مات آن  قرار گرفته است، نمایانگر کیفیت ساخت احتمالا بی همتای این نوع صفحه کلید است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن