تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس ‪ ۱۱۰‬تهران بزرگ: تدابير لازم براي برگزاري همزمان مسابقات فوتبال در پايتخت اتخاذ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس پليس ‪ ۱۱۰‬تهران بزرگ: تدابير لازم براي برگزاري همزمان مسابقات فوتبال در پايتخت اتخاذ شد
اجتماعي. خدمات اجتماعي. امنيت اجتماعي
تهران بزرگ - رييس مركز فوريت‌هاي پليس ‪ ۱۱۰‬فرماندهي انتظامي تهران بزرگ (فاتب) از اتخاذ تدابير امنيتي براي برگزاري دو مسابقه همزمان فوتبال امروز در پايتخت خبر داد.

سرهنگ محسن خانچرلي روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به برگزاري همزمان دو بازي فوتبال در دو نقطه غرب و جنوب شرقي پايتخت، نيروي انتظامي تهران بخاطر حساسيت بازي پرسپوليس، تدابير لازم را براي ايجاد امنيت در ورزشگاه آزادي اتخاذ كرده است.

وي خاطرنشان كرد: وظيفه تامين امنيت اين دو بازي همچون ديگر مسابقات ورزشي بر عهده پليس است و همه توان خود را با استقرار عوامل در همه مناطق شهر و مسيرهاي منتهي به ورزشگاه‌هاي آزادي و تختي براي فراهم كردن شرايط ايده آل جهت برگزاري اين مسابقات بكار گرفته است.

اين مسوول اظهار داشت: در مسيرهاي منتهي به اين ورزشگاه ها، پليس تدابيري انديشيده و همه مناطق و محل تردد اتوبوس‌هاي شركت واحد براي جابجايي تماشاگران توسط نيروهاي گشت‌هاي ثابت و سيار پليس پوشش داده شده و با هرگونه قانون شكني بشدت برخورد مي‌شود.

وي تاكيد كرد: عوامل پليس بصورت نامحسوس و محسوس در اتوبوس‌ها مستقر شده و مانع از بروز تخلف توسط برخي تماشاگرنماها مي‌شوند.

وي با بيان اينكه تماشاگران مسابقات گذشته همكاري خوبي با پليس داشتند، ابرازاميدواري كرد: امروزهم اين تعامل و همكاري را با پليس داشته باشند تا شاهد يك مسابقه ورزشي در فضايي امن و سالم باشيم.

خانچرلي افزود: از ساعت ‪ ۱۳‬امروز عوامل در دو ورزشگاه تختي و آزادي مستقر شده و تا تخليه آخرين تماشاگر توسط اتوبوس‌هاي شركت واحد در پايتخت به وظيفه ذاتي خود در قبال تامين امنيت اقدام مي‌كنند.

وي گفت: براي تامين امنيت مسابقات امروز فوتبال، حفاظت ورزشگاه‌ها تشديد شده و حضور نيروهاي پليس چشمگيرتر گرديده تا با همكاري خوب مردم اين دو بازي در فضايي ايمن و آرام انجام شود.

امروز ‪ ۲۵‬ارديبهشت ماه همزمان دو بازي فوتبال در پايتخت بين تيم‌هاي پرسپوليس و صبا باتري درورزشگاه آزادي و بازي استقلال با ذوب آهن درورزشگاه تختي از هفته سي و سوم مسابقات ليگ برتر در ساعت ‪ ۱۶‬و ‪ ۳۰‬دقيقه برگزار مي‌شود. ك/‪۳‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن