تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820604714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فلسطينيان ساكن دمشق در برابر صليب سرخ تجمع كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فلسطينيان ساكن دمشق در برابر صليب سرخ تجمع كردند
دمشق - ده‌ها تن از فلسطينيان ساكن دمشقاز گروه‌هاي مختلف فلسطيني روز چهارشنبه به مناسبت شصتمين سالگرد اشغال فلسطين در برابر دفتر سازمان صليب سرخ جهاني در اين شهر تجمع كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، تجمع‌كنندگان پلاكاردهايي در تاكيد بر حق بازگشت و مخالفت با اسكان فلسطينيان در ساير كشورهاي جهان و دريافت غرامت در دست داشتند.

اسماعيل صالح از اعضاي جنبش جهاد اسلامي فلسطين در اين‌باره به خبرنگار ايرنا گفت : در اين تجمع همه گروه‌هاي فلسطيني اعم از جهاد اسلامي ، حماس ، جبهه خلق و جبهه دمكراتيك براي آزادي فلسطين شركت دارند.

وي افزود: اين تجمع توسط كميته مقدماتي احياي سالگرد فاجعه اشغال فلسطين ترتيب داده شده است .

در بيانيه كميته كه در اين تجمع توزيع شد، بر وحدت و يكپارچگي فلسطين ، وحدت گروه‌هاي فلسطيني ، بازنگري در تشكيلات سازمان آزاديبخش فلسطين، مخالفت با توافقنامه‌هاي سازش اسلو و مخالفت با طرح اسكان دائمي فلسطينيان در كشورهاي ميزبان و نيز مخالفت با پرداخت غرامت به فلسطينيان به جاي بازگشت تاكيد شده است.

مقابله با طرح يهودي‌سازي قدس ، دفاع از حقوق و امنيت فلسطينيان ، تلاش براي پايان دادن به رنج‌هاي ملت عراق و لبنان و اقدام براي شكستن محاصره نوار غزه در سطوح بين‌المللي و منطقه‌اي از ديگر مفاد بيانيه است در اين بيانيه ، موضوع فلسطين ، مساله مركزي جهان عرب و جهان اسلام اعلام و بر ادامه راه شهدا تا آزادي و پيروزي تاكيد شده است .
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن