تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816005970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌پليس آگاهي‌استان: دستگيري قاچاقچيان سوخت باشدت دنبال‌مي‌شود اين افرادمجازات سنگيني متحمل مي‌شوند با دستور مقام‌قضايي كيف‌قاپان متواري را باگلوله مي‌زنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رئيس‌پليس آگاهي‌استان: دستگيري قاچاقچيان سوخت باشدت دنبال‌مي‌شود اين افرادمجازات سنگيني متحمل مي‌شوند با دستور مقام‌قضايي كيف‌قاپان متواري را باگلوله مي‌زنيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: حوادث

سرهنگ مختاري‌فرد اعلام كرد: از ابتداي امسال مبارزه با قاچاق سوخت را به شدت و طي شش مرحله رزمايش به اجرا درآورديم، همچنين در دستور اكيد و صريح قضايي كه به تازگي گرفته‌ايم، نيروهاي ما مي‌توانند كيف‌قاپان و موبايل‌قاپان متواري را با گلوله بزنند.

رئيس پليس آگاهي استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ گفت: در فروردين و ارديبهشت‌ماه امسال اولويت اول ما در مبارزه با قاچاق كالا، مبارزه با قاچاق سوخت بوده است. سوختي كه قاچاق مي‌شود عمدتا گازوئيل است و به شناورهاي خارجي در دريا منتقل و فروخته مي‌شود. در اين‌ مورد، شش مرحله رزمايش داشتيم كه تقريبا 45 روز به طول انجاميد و چيزي حدود 111 نفر در اين رابطه دستگير شدند. مجموع كشفيات سوخت نيز 964 هزار و 646 ليتر انواع سوخت بوده است كه بيشترين اين ميزان مربوط به قاچاق گازوئيل مي‌باشد.

وي ادامه داد: در اين طرح 128 خودرو كه داراي باك اضافه سوخت بوده‌اند ـ تريلرها و كاميون‌ها ـ نيز توقيف شده‌اند. در اين رزمايش همچنين 62 خودرو حامل سوخت قاچاق كشف شدند. قاچاق سوخت در استان ما بيشتر در شهرهاي جنوبي مثل شادگان، آبادان، خرمشهر، اهواز و ماهشهر صورت مي‌گيرد.

سرهنگ مختاري‌فرد با اعلام اينكه مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت در استان همچنان ادامه دارد، گفت: مجرمين و قاچاقچيان سوخت مجازات سنگيني متحمل خواهند شد. سازمان شاكي اين مجرمين شركت نفت مي‌باشد.

رئيس پليس آگاهي استان خوزستان خاطرنشان كرد: مبارزه با كيف‌قاپان، موبايل‌قاپان و سارقين به عنف از ابتداي ارديبهشت‌ماه امسال شروع شد و اولويت با كشف آن بود. از 16 ارديبهشت‌ماه نيز طرح را شدت بيشتري داده‌ايم و در طول اين چند روز مبارزه ما منتج به دستگيري حدود 76 نفر كيف‌قاپ شده است كه با تعامل دستگاه قضايي و كميته مبارزه با سرقت و كيف‌قاپي كه تشكيل داده‌ايم، 52 نفر اين دستگيرشدگان روانه زندان شدند.

وي خاطرنشان كرد: از دستگاه قضايي اجازه و دستور گرفته‌ايم تا كيف‌قاپان متواري را بتوانيم با گلوله بزينم. دستگاه قضايي اجازه داده است كه كيف‌قاپاني كه متواري مي‌شوند و يا فاصله‌شان با ماموران ما طوري است كه نمي‌توان دستگير‌شان كرد را با گلوله بزنيم.

او گفت: كيف‌قاپان واقعا ديگر مردم را به ستوه آورده‌اند و بعضا نيز افراد - به خصوص زنان و دختران - را وحشت زده كرده و مورد آزار و اذيت و يا آسيب قرار داده‌اند. اختياري كه دستگاه قضايي در اين مورد به ما داده است شجاعت اين دستگاه را مي‌رساند و ما را در دستگيري مجرمين تواناتر مي‌كند.

سرهنگ مختاري‌فرد افزود: در طرح مبارزه با كيف‌قاپان 123 مورد كيف‌قاپي كشف و مال‌باختگان آنها شناسايي شدند. همچنين 70دستگاه موتورسيكلت مسروقه از اين كيف‌قاپان و موبايل‌قاپان كشف شد و 66 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه مسروقه به‌دست آمد كه اين گوشي‌ها با توجه به شماره سريال‌شان به مال‌باختگان داده مي‌شود.

وي در ادامه عنوان كرد: تدبير و طرح ديگر فرماندهي انتظامي نيز توقيف موتور‌سيكلت‌هاي متخلف مي‌باشد كه حدود شش روز است اين طرح را با شدت عملياتي كرده‌ايم. موتورسيكلت‌هايي كه راكبين آنها افراد جوان، مظنون و مشكوك به كيف‌قاپي و يا مزاحمت باشند و يا گواهينامه، بيمه‌نامه و كلاه نداشته باشند، توقيف و به پاركينگ‌ها هدايت مي‌شوند. آمار نشان مي‌دهد توقيف موتورسيكلت‌هاي مختلف در كشفيات جرايم ديگر تاثير به‌سزايي دارد. اين طرح كماكان و با شدت ادامه دارد.

رئيس پليس آگاهي استان خوزستان اشاره كرد: هيچ فروشنده موتورسيكلتي حق فروش موتور را بدون رويت گواهينامه ندارد؛ اين دستور دادستان و پليس امنيت است.همچنين موتورسيكلت‌هاي بدون بيمه‌نامه توقيف مي‌شوند و در حال حاضر روزانه حدود 450 موتورسيكلت متخلف با جرايم كوچك و بزرگ در اهواز توقيف مي‌شوند.

وي يادآور شد: در طرح مبارزه با كيف‌قاپان و موبايل‌قاپان همچنين خيابان خوانساري در اهواز را طي سه روز و در يك عمليات ضربتي پاك‌سازي كرديم و در اين ميان 30 نفر دستگير شدند كه بيشترشان مالخرهاي موبايل‌هاي مسروقه بودند.

او اعلام كرد: فروشندگان قانوني و رسمي موبايل در اهواز شناسايي و مشخص شده‌اند و بر اساس آمار مي‌دانيم كه كدام يك از آنها اقدام به خريد و فروش موبايل‌هاي مسروقه مي‌كنند. به مردم خوب استان‌مان هشدار مي‌دهم كه گوشي‌هاي موبايل را از هر كسي خريداري نكنند چرا كه از طريق سريال گوشي شناسايي مي‌شوند و دارنده اين گوشي‌هاي مسروقه متهم شناخته خواهند شد. همچنين پيشنهاد مي‌كنم حتما با مراجعه به مخابرات اقدام به تغيير سريال گوشي و رجيستركردن آن به نفع خود كنند. طوري‌كه سارقين بدانند اگر گوشي موبايل را بدزدند برايشان فايده‌اي ندارد و هر سيم كارتي روي گوشي بگذارند، گوشي كار نخواهد كرد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن