تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812868707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل منطقه‌آزادكيش برحفظ منافع و درآمد مشروع فعالان‌اقتصادي تاكيدكرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرعامل منطقه‌آزادكيش برحفظ منافع و درآمد مشروع فعالان‌اقتصادي تاكيدكرد
داخلي. اقتصادي. سازمان منطقه آزاد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش وظيفه اين سازمان را حفظ منافع وافزايش درآمد مشروع تمام صنوف و سرمايه‌گذاران مستقر درجزيره‌و مسافران اعلام كرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش، مهندس داود مددي در ديدار با مسوولان و اعضاي هيات مديره مجامع امور صنفي گفت: اجراي تمامي فعاليتهاي اقتصادي، تجاري، بازرگاني و خدماتي در اين منطقه بايد در دست مردم باشد و سازمان نقش سياستگذاري، برنامه‌ريزي و نظارت بر امور را ايفا مي‌كند.

وي ضمن دعوت از تمام مسوولان مجامع امور صنفي به ارائه خدمات و توليد با كيفيت از آنان خواست براي جذب بيشتر مخاطبان علاوه بر صداقت و سلامت دركار به دنبال يك طراحي خاص و هماهنگي همه جانبه نگر در جزيره كيش باشند.

مددي گفت: مشتري مداري‌از وظايف مهم هتل‌داران، رستوران‌داران، رانندگان و تجار است و بايد براي تمامي گردشگران داخلي و خارجي با هر رنگ و نژاد و مذهب محيطي آرام و سالم به وجود آوريم.

وي با تاكيد بر ضرورت برگزاري بهتر يازدهمين جشنواره تابستاني اظهار داشت: براي رضايت هرچه بيشتر گردشگران و مسافران در اين ايام بايد مقدمات سفر آسان، ارزان و با كيفيت مخاطبان را آماده كنيم.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از مسوولان جشنواره تابستاني خواست: با چراغاني و تزيين معابر، زيباسازي شهر و ترميم آسفالتها، اجراي برنامه‌هاي شاد و متحدالشكل شدن لباس فروشندگان خرسندي و خوشحالي مسافران فراهم شود.

مددي در پايان اين ديدار با اشاره به اينكه بخش عظيمي از مسافران كيش را بانوان تشكيل مي‌دهند بر ضرورت فراهم كردن شرايط استفاده اين قشر از مواهب طبيعي كيش همچون شنا و غواصي با حفظ شئونات اسلامي تاكيد كرد.ك/‪۱‬ ‪۶۷۵/۱۱۰۸/۱۳۵۷‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن