تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813177163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كمك مالي شهرداري به زندان‌هاي استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كمك مالي شهرداري به زندان‌هاي استان تهران


مصوبه- با مجوز شوراي شهر تهران شهرداري تهران ۱۶ ميليارد ريال از محل رديف يك ماده ۱۶ بودجه مصوب سال‌جاري، جهت كمك به اداره كل امور زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان تهران پرداخت مي‌كند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شوراي اسلامي شهر تهران، در اين جلسه ابتدا اعضاي شوراي شهر تهران با بررسي دو فوريت لايحه‌اي درباره انتخاب اعضاي مجمع عمومي شركت مترو تهران، مرتضي طلايي، عضو شوراي شهر تهران و رستم قاسمي، كارشناس حمل‌ونقل و ترافيك را به عضويت اين مجمع انتخاب كردند.

براساس اساسنامه شركت متروي تهران، مجمع عمومي شركت متروي تهران ۵ عضو دارد كه رياست مجمع بر عهده شهردار تهران است و ۳ نفر از افراد مطلع و صاحب‌نظر در امور حمل‌ونقل و ترافيك به پيشنهاد شهرداري تهران و يك نفر نماينده از طرف وزارت كشور، اعضاي ديگر مجمع را تشكيل مي‌دهند.

در ادامه جلسه ديروز لايحه مساعدت مالي به اداره كل زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان تهران به تصويب رسيد. براساس اين مصوبه به شهرداري تهران اجازه داده مي‌شود، با عنايت به همكاري اداره كل امور زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان تهران در انتقال مالكيت زندان قصر به شهرداري به ميزان ۱۶ ميليارد ريال از محل رديف يك ماده ۱۶ بودجه مصوب سال‌جاري جهت كمك به اداره كل يادشده، هزينه كند.

رسول خادم، رئيس كميسيون اقتصادي و برنامه و بودجه شوراي شهر در اين خصوص گفت: هنگام انتقال زندان قصر و واگذاري زمين آن به شهرداري تهران، مقرر شده بود از سوي شهرداري تهران مبلغ فوق به اداره كل زندان‌ها پرداخت شود كه از زمان انتقال زندان تاكنون، اين مبلغ پرداخت نشده بود.

در ادامه جلسه، عضويت ۳ نفر كارشناس صاحب‌نظر در كميته برنامه‌ريزي و نظارت بر مصوبه «الزام شهرداري تهران به حمايت از اجراي برنامه‌ها و فعاليت‌هاي قرآني» بررسي شد كه طي آن اعضاي شوراي شهر، محمد احصايي، مجيد مجيدي و لاله افتخاري را به اين منظور انتخاب كردند.

تاريخ درج: 22 ارديبهشت 1387 ساعت 21:03 تاريخ تاييد: 22 ارديبهشت 1387 ساعت 21:57 تاريخ به روز رساني: 22 ارديبهشت 1387 ساعت 21:57
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن