تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819153977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان: دايي قطعا مربي سايپا نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: كفاشيان: دايي قطعا مربي سايپا نخواهد بود
وي افزود: قبلا كه با دايي صحبت كرده بوديم او گفت كه سايپا را تا اين مرحله بالا آورده و مي‌خواهد ادامه بدهد، اما در حال حاضر با توجه به شرايط تيم ملي اگر بازي‌هاي سايپا با برنامه‌هاي تيم ملي خللي وارد نشود او مي‌تواند تا پايان ديدارهاي سايپا در ليگ قهرمانان آسيا در اين تيم بماند.
رييس فدراسيون فوتبال گفت: اگر بازي‌هاي سايپا در ليگ قهرمانان آسيا لطمه‌اي به برنامه‌هاي تيم ملي نزند ايرادي براي حضور علي دايي در سايپا تا پايان بازي‌هاي اين تيم در اين رقابت‌ها وجود ندارد.

علي كفاشيان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: شنبه با علي دايي صحبت كردم و قرار شد پس از اين كه از بار برنامه‌هاي فعلي‌اش كم شد به فدراسيون بيايد و با هم درباره مسايل مختلفي از جمله انعقاد قرارداد با كادرفني و ارايه برنامه‌هاي تيم ملي صحبت كنيم.

وي افزود: قبلا كه با دايي صحبت كرده بوديم او گفت كه سايپا را تا اين مرحله بالا آورده و مي‌خواهد ادامه بدهد، اما در حال حاضر با توجه به شرايط تيم ملي اگر بازي‌هاي سايپا با برنامه‌هاي تيم ملي خللي وارد نشود او مي‌تواند تا پايان ديدارهاي سايپا در ليگ قهرمانان آسيا در اين تيم بماند.

كفاشيان افزود: اولويت دايي و ما تيم ملي است. با اين حال نقش سايپا در ليگ قهرمانان آسيا هم ملي است و ما هم خواستار موفقيت اين تيم در اين رقابت‌ها هستيم و بايد همگي به سايپا براي موفقيت كمك كنيم.

وي با بيان اين كه بايد برنامه‌هاي علي دايي را مورد بررسي قرار دهيم، گفت: در جلسه‌اي كه آخر اين هفته يا اوايل هفته بعد تشكيل مي‌شود برنامه‌هاي دايي براي تيم ملي را مورد بررسي قرار خواهيم داد. به نظر من اگر برنامه‌هاي سايپا لطمه‌اي به تيم ملي وارد نكند حضور دايي در سايپا بدون مشكل است اما او قطعا در فصل آينده رقابت‌هاي ليگ سرمربي سايپا نخواهد بود.

رييس فدراسيون فوتبال درباره درگيري لفظي روساي كميته‌هاي انضباطي و داوران در رسانه‌ها گفت: اختلاف بين دو كميته مانند اختلاف دو نفر از اعضاي خانواده است و نبايد به بيرون درز كند اما اينكه اختلاف بين روساي كميته انضباطي و كميته داوران به رسانه‌ها كشيده شد حتي مورد اعتراض روساي ديگر كميته‌ها و اعضاي هيات رييسه هم قرار گرفت.

وي افزود: قرار شد پس از بازگشت شاه حسيني به ايران و پس از پايان كلاس‌هاي داوري فستيوال زير 14 ساله‌هاي آسيا در جلسه‌اي با حضور من، شاه‌حسيني و عنايت مشكلات و اختلافات را حل كنيم تا ازاين به بعد شاهد بيرون كشيدن مسايل داخلي فدراسيون نباشيم.

كفاشيان در ادامه‌ي گفت‌وگو با ايسنا به صعود تيم ملي فوتبال ساحلي به جام جهاني اشاره كرد و گفت: ما تدارك راضي كننده‌اي را براي اين تيم انجام نداده بوديم اما اين تيم با شايستگي به جام جهاني صعود كرد، اين تيم لياقت قهرماني در آسيا را داشت.

وي افزود: در آينده با توان مالي كه ايجاد خواهد شد برنامه بيشتري براي اين تيم تدارك خواهيم داد تا تيم ملي فوتبال ساحلي بتواند ضمن قهرماني درآسيا، حضوري پرقدرت در رقابت‌هاي جام جهاني داشته باشد و لياقت خود را در جام جهاني ثابت كند.

كفاشيان افزود: به قهرماني تيم ملي فوتسال هم خيلي اميدواريم، بازيكنان ما آسيا را براي خود كوچك مي‌دانند و از هم اكنون به فكر حضور قدرتمندانه در جام جهاني هستند.

كفاشيان درباره برنامه تيم ملي جوانان گفت: در چند روز آينده جلسه‌اي با حضور ناظر المپيك و نناد نيكوليچ خواهيم داشت كه در اين جلسه برنامه تيم‌هاي ملي جوانان ارايه خواهد شد.

وي در پايان به لزوم حمايت از برگزاري فستيوال زير 14 ساله‌ها اشاره كرد و گفت: كنفدراسيون فوتبال آسيا حركت خوبي را آغاز كرده است و AFC حمايت‌هاي لازم را از برگزاري فستيوال زير 14 ساله‌ها به عمل آورده است.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن