تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806702782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وكيل مدافع سرباز احمدي: حاشيه فوتبال براي من هيچ اهميتي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وكيل مدافع سرباز احمدي: حاشيه فوتبال براي من هيچ اهميتي ندارد
داخلي. ورزشي. فوتبال.

وكيل مدافع سرباز " احمدي " ضمن رد ادعاي رييس هيات مديره باشگاه فولاد سپاهان مبني بر تضعيف روحيه‌اين تيم توسط وي گفت: مسايل فوتبال و حاشيه‌هاي آن براي من هيچ اهميتي ندارد.

سرباز احمدي در جريان بازي تيم‌هاي فوتبال سپاهان و پرسپوليس با پرتاب ترقه از طرف تماشاگرنماها به صورتش ، بينايي خود را از دست داد.

"بتول اشرفي مقدم " كه در يزد ساكن است روز سه‌شنبه با ارسال نامه‌اي به ايرنا افزود: ضمن آرزوي موفقيت براي تيم فولاد مباركه سپاهان در ليگ برتر و جام حذفي و اميد قهرماني اين تيم وي به لحاظ جلوگيري‌از ورود در مسايل حاشيه‌اي، تاكنون هيچ گونه مطلبي را در اختيار رسانه‌ها قرار نداده‌ام.

وي ادامه داد: در حال حاضر نيز به دليل‌احساس تضييع حقوق موكل و استفاده ابزاري از وي در گذشته و رسيدن به اهداف خاص حسب وظيفه قانوني و وجدان كاري در مقام پاسخ به‌ادعاهاي باشگاه سپاهان دو مورد جوابيه تنظيم نمودم.

اشرفي مقدم افزود: با توجه به انتشار گسترده خبر پرداخت ‪ ۷۰۰‬ميليون ريال به موكل من براساس بيانيه مورخ ‪ ۲۲‬ارديبشهت باشگاه سپاهان‌و ارايه اسناد آن نكات زير براي مسوولان فدراسيون فوتبال، باشگاه سپاهان، اهل فن، خبرگان حقوق و اذهان عمومي قابل تامل و توجه‌است.

وي ادامه داد: در تاريخ ‪ ۱۸‬دي ماه ‪ ۸۶‬طي دادنامه قطعي نشده شماره ‪۷۹۸‬ كميته انظباطي فدراسيون‌فوتبال باشگاه سپاهان را همراه با جرايم‌ديگر محكوم به پرداخت ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال در حق موكل‌من مي‌نمايد ودر ‪ ۱۹‬دي ماه باشگاه سپاهان ضمن اعتراض به راي و صدور بيانيه مصرا اعلام مي‌نمايد كمك‌هاي خود به سرباز مصدوم را انجام خواهد داد.

وكيل سرباز احمدي افزود: ‪ ۱۳‬بهمن سال ‪۸۶‬باشگاه ‪ ۱۰۰‬ميليون ريال به حساب موكل واريز مي‌كند و در تاريخ ‪ ۱۵‬بهمن ‪ ۸۶‬باشگاه سپاهان با صدور بيانيه جديد با عنوان "باشگاه سپاهان ‪ ۶۰‬ميليون تومان‌به سرباز احمدي كمك كرده است " مراتب انتشار اين خبر را مهيا نموده و متعاقب آن مبلغ ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال در حق موكل پرداخت كرد.

وي خاطر نشان كرد: اين در حالي بود كه هنوز كميته استيناف تشكيل نشده و خسارت قطعيت نيافته ، پرداخت باشگاه سپاهان ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال بوده‌است.

وي در اين نامه نوشت: مسوولين باشگاه سپاهان مشخص نمايند اگر پرداخت مبلغ فوق جريمه بوده است به استناد كدامين حكم مي‌بايستي ‪ ۶۰۰‬ميليون ريال به موكل پرداخت نمايد.

اشرفي مقدم اظهار داشت:آيا مسوولان باشگاه‌سپاهان از تصميم چند روز آينده كميته استيناف خبر داشتندكه جريمه‌اي بالاتر از جريمه كميته انضباطي پرداخت كرده‌اند.

وي در بخش‌هاي ديگري از نامه خود نوشته است: از آنجا كه مسوولان باشگاه سپاهان افرادي باهوش، توانمند و آشنا به فنون مديريت هستند و قطعا اذعان بر اين موضوع دارند كه "اقرارالعقلا علي انفسهم جايز" و مشاورين حقوقي اين باشگاه به اهميت اقرار در بررسي دلايل واقف بوده‌اند و باشگاه با داشتن اين توانمندي‌ها اقدام به صدور بيانيه و امثالهم كرده است.

وي افزود: همچنين مد نظر قرار دادن اوضاع و احوال آن زمان باشگاه و اهميت برگشت امتيازهاي كسر شده، همگي دلالت بر اين دارند كه پرداخت مبالغ با توجه به اقرار، صدور بيانيه و ... همراه با قصد و نيت مطروحه در ماده ‪ ۱۹۰‬قانون مدني بوده و باشگاه عالما اقدام به پرداخت مبالغ به قصد تبرع به موكل نموده است و در اين زمان محكوميت باشگاه ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال بود نه ‪ ۶۰۰‬ميليون ريال.

وكيل حقوقي سرباز احمدي خاطر نشان كرد: مورخ هفتم اسفند سال ‪ ،۸۶‬كميته استيناف باشگاه سپاهان را محكوم به پرداخت ‪ ۷۰۰‬ميليون ريال حق موكل كرد و از اواخر اسفند همان سال تعقيب عمليات اجرايي و اخذ محكوم‌به از طرف من صورت گرفت و مراحل قانوني تعرفه شده در آيين نامه انضباطي فدراسيون‌به طور دقيق و صحيح انجام شد كه اسناد آن‌در فدراسيون موجود بوده و هيچگونه توجهي به جدول و امثالهم نگرديده است.

اين وكيل حقوقي ادامه داد: باشگاه سپاهان‌در تاريخ ‪ ۱۷‬ارديبهشت سال جاري ‪۱۰۰‬ميليون ريال در حق موكل از كل جريمه را پرداخت كرده و ‪ ۶۰۰‬ميليون ريال ديگر را تاكنون پرداخت ننموده است. ك/‪۱‬
‪۵۴۶/۱۰۲۷/۶۸۸‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن