تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اعتراض به نقش كشور انگليس در تاسيس رژيم صهيونيستي جمعي از دانشجويان دانشگاههاي تهران مقابل سفارت انگليس تجمع كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در اعتراض به نقش كشور انگليس در تاسيس رژيم صهيونيستي جمعي از دانشجويان دانشگاههاي تهران مقابل سفارت انگليس تجمع كردند
فرهنگ و هنر
جمع كثيري از دانشجويان دانشگاههاي تهران بعدازظهر امروز (سه شنبه)در اعتراض به نقش كشور انگليس در تاسيس رژيم صهيونيستي در مقابل سفارت اين كشور تجمعي آرام برگزار كردند.

اين دانشجويان كه تعداد آنها بالغ بر ‪ ۱۵۰‬نفر مي‌شد پلاكاردهايي با مضامين محكوميت دولت انگليس و ايادي استكبار جهاني در دست داشتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، در طول مدت برگزاري اين تجمع، تعدادي از نمايندگان دانشجويان با قرار گرفتن در پشت تريبون بر عليه جنايات رژيم صهيونيستي سخنراني كردند.

يكي از اين دانشجويان در سخنان خود با اعلام آمادگي دانشجويان ايراني در دفاع از ملت فلسطين خطاب به آنان گفت: ما همواره در كنار شما خواهيم بود.

يكي ديگر از دانشجويان در اين تجمع گفت: امروز سرنوشت مردم فلسطين سرنوشت تك تك ما است. ما فرزندان اين مرز و بوم انتقام فلسطينيان را از ايادي استكبار و غاصب و صهيونيستي خواهيم گرفت.

دانشجويان حاضر در اين تجمع همچنين با سردادن شعارهايي نظير الله اكبر، مرگ بر اسراييل، مرگ بر آمريكا، حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست و ... بار ديگر اعتراض خود را نسبت به جنايات رژيم غاصب صهيونيستي و حمايت دولت‌هاي استعمارگر از اين رژيم اشغالگر اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار ما تجمع آرام دانشجويان دانشگاههاي كشور مقابل سفارت انگليس حدود ‪ ۲‬ساعت به طول انجاميد.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن