تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815320890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون علمي و فناوري رييس جمهوري خبر داد/ نخستين دفتر نخبگان استاني در فارس افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون علمي و فناوري رييس جمهوري خبر داد/ نخستين دفتر نخبگان استاني در فارس افتتاح مي‌شود
سياسي. قوه مجريه. رييس جمهور. معاونين = معاونان
معاون علمي و فناوري رييس جمهوري و رييس بنياد ملي نخبگان گفت: در سال نوآوري و شكوفايي و به منظور كمك به شكوفايي استعدادهاي برتر و نخبگان استان، نخستين دفتر نخبگان استاني در استان فارس تشكيل مي‌شود.

صادق واعظ زاده در اين خصوص گفت: به يمن سفر پر خير و بركت رهبر معظم انقلاب به استان فارس، اولين دفتر نخبگان استاني در كشور، در اين استان تاسيس مي‌شود.

به گزارش سه شنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت ، وي افزود:
ايجاد دفاتر نخبگان در سال نوآوري و شكوفايي، به منظور كمك به شكوفايي استعدادهاي برتر و نخبگان هر استان و ارائه خدمات بنياد ملي نخبگان در اقصي نقاط كشور، صورت مي‌گيرد.

رييس بنياد ملي نخبگان ادامه داد: هدف از تاسيس دفاتر استاني بنياد، برنامه ريزي و اقدام براي شناسايي و حمايت مادي و معنوي از نخبگان، بهره مندي از استعداد و توانايي‌هاي آنان در راستاي ارتقاء توليد علم و فناوري و پيشرفت همه جانبه و متوازن استان‌هاي كشور است.

واعظ زاده در ادامه اظهار داشت: دفاتر استاني بنياد ملي نخبگان موظفند علاوه بر ياري بنياد، نسبت به شناسايي نخبگان و استعدادهاي برتر هر استان اقدام و شرايط شكوفايي و اشتغال آنها را فراهم كنند.

معاون رييس جمهوري خاطر نشان كرد: پشتيباني از نخبگان در فعاليت‌هاي علمي و فناوري هر استان، ايجاد و تقويت زمينه‌هاي همفكري و همكاري نخبگان با يكديگر، با موسسات ذيربط و با مسئولان استان در كنار همكاري و هماهنگي با خانه نخبگان، از ديگر وظايف دفاتر استاني است.

رييس بنياد ملي نخبگان تصريح كرد: تشكيلات دفاتر استاني بنياد با صرف حداقل امكانات و بودجه در امور اداري، پرهيز از تشكيلات زايد و استفاده حداكثري از امكانات موجود استان ها، ايجاد خواهد شد.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن