تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816308850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس مجلس شوراي اسلامي/ شصتمين سالگرد اشغال فلسطين توسط صهيونيست‌ها روز عزاي انسانيت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس مجلس شوراي اسلامي/ شصتمين سالگرد اشغال فلسطين توسط صهيونيست‌ها روز عزاي انسانيت است
سياسي. فلسطين. اشغال
رييس مجلس شوراي اسلامي با محكوم كردن جشن شصتمين سالگرد اشغال سرزمين فلسطين توسط رژيم صهيونيستي، اين روز را روز عزاي انسانيت، روز عزاي حقوق بشر ، آزادي و صلح خواند.

غلامعلي حداد عادل در جلسه علني روز سه شنبه مجلس در سخناني با اشاره به جشن شصتمين سالگرد اشغال سرزمين‌هاي فلسطين توسط رژيم صهونيستي ، افزود:
صهيونيست‌هاي غاصب سرزمين‌هاي فلسطين اين روزها در فلسطين اشغالي جمع شده اند تا شصتمين سال تشكيل رژيم خود را در اين سرزمين جشن بگيرند.تا بر اين رژيم جعلي و نامشروع صحه گذاشته و آن را ثبت كنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، وي ادامه داد: صهيونيست‌ها با دعوت از عده‌اي امثال خود سعي كرده اند، به اين جشن و پايكوبي اهميت ببخشند، آمريكاييها، انگليسي‌ها و آنهايي كه در تشكيل رژيم غاصب موثر بوده و حمايت كرده اند. آنها مي‌خواهند در اين جشن، پايكوبي و هلهله كنند.

رييس مجلس تصريح كرد: خوب است يكبار توجه كنيم كه چه اتفاقي افتاده است، مسلمانان عرب فلسطين از هزاران سال پيش در اين سرزمين ساكن بوده اند، و بعد يك عده ديگر، از ديگر نقاط جهان با توطئه وارد اين سرزمين شده اند.

آنها مردم اين سرزمين را به قتل رساندند و يا آواره كردند و اين سرزمين را از دست صاحبان اصلي آن گرفته‌اند و حكومتي را تشكيل داده اند.

حداد عادل همچنين اظهار داشت: پشتيبانان بين‌المللي آنها در سازمان ملل نشسته‌اند و راي به مشروعيت اين حكومت داده اند، اين در حالي است كه ساكنان اصلي سرزمين فلسطين، آواره هستند.

وي خاطرنشان كرد: صهيونيست‌ها و حاميان آنها چه چيزي را مي‌خواهند جشن بگيرند؟ آيا مي‌خواهند جشن ‪ ۶۰‬سال ظلم و بي‌عدالتي، ‪ ۶۰‬سال توطئه و كشتار ، ‪ ۶۰‬سال غصب و اشغال را جشن بگيرند.

رييس مجلس به كشتار فلسطينيان در ديرياسين، قانا و شهر غزه اشاره كرد و گفت: آيا آنها مي‌خواهند ‪ ۶۰‬سال آوارگي ميليون‌ها مردم بيگناه و بي‌پناه را جشن بگيرند، اسراييلي‌ها در اين مدت ‪ ۶‬بار با مردم مسلمان و همسايگان خود جنگ كردند و اين حكومت جعلي صدها كلاهك هسته‌اي را در اين منطقه انباشت كرده و خطري براي صلح به شمار مي‌رود.

وي يادآور شد: بي‌جهت نيست كه فلسطيني ها، اين روزها را روز نكبت ناميده اند، بايد عزا گرفت. در واقع اين جشن نيست، روز عزاي انسانيت است.

رييس مجلس ادامه داد: اين روز، روز عزا براي صلح، حقوق بشر و آزادي است، كساني كه در اين جشن شركت كنند، در جنايات ‪ ۶۰‬سال صهيونيست‌ها شريك و سهيم خواهند بود.

حداد عادل همچنين گفت: آنها كه بر اين جنايات رژيم صهيونيستي صحه گذارند و حمايت كنند، چگونه مي‌خواهند جواب خون‌هاي شهيدان را بدهند كه در اين ‪ ۶۰‬سال از حق خود و از حق امت اسلامي دفاع كردند و در راه آزادي سرزمين خود به شهادت رسيدند.

رييس مجلس ادامه داد: صهيونيست‌ها در حالي اين جشن را برگزار مي‌كنند كه مردم بي‌گناه فلسطين در غزه از همه امكانات انساني محروم هستند، هم اكنون در اين شهر بيماران در بيمارستان‌ها به دليل قطع برق و سوخت جان مي سپارند و آنها در كنار اين مردم بي‌گناه جشن مي‌گيرند و پايكوبي مي‌كنند و در عين حال دم از حقوق بشر، آزادي و دموكراسي مي‌زنند و با دولتي كه با راي اكثريت مردم فلسطين بر سر كار آمده چنين رفتاري را مي‌كنند.

حداد عادل اظهار داشت: شما رفتار اين مدعيان حقوق بشر را با مردم فلسطين و صاحبان اصلي سرزمين فلسطين مي‌بينيد و آن را با وضعي كه مردم يهود در كشورهاي اسلامي از جمله ايران دارند، مقايسه كنيد، مشاهده خواهيد كرد كه هموطنان يهودي ما در چه امنيتي در ايران زندگي مي‌كنند.

رييس مجلس ادامه داد: آن وقت ما متهم به نقض حقوق بشر هستيم و مدعيان حقوق بشر با صاحبان اصلي اين سرزمين چه رفتاري مي‌كنند.

حداد عادل تاكيد كرد: صهيونيست‌ها و پشتيبانان آنها مي‌خواهند با اجراي توطئه جديد بر ضد حزب الله در لبنان جشن خود را كامل كنند.

وي فزود:آنها پس از شكست مفتضحانه در جنگ ‪ ۳۳‬روزه در فكر تجديد آبروي نداشته خود بودند، اما به لطف الهي با غيرت، همت و آگاهي مردم لبنان، مقاومت اسلامي و جوانان حزب الله اين توطئه را ناكام گذاشتند و آنها نه تنها طرفي نبستند بلكه با فضاحت و خواري همان مختصر پايگاه‌هايي را هم كه داشتند از دست دادند و در عرصه سياسي و نظامي عقب نشيني كردند و به قول خودشان دستاوردهاي ‪ ۳‬ساله آنها بر باد رفت.

رييس مجلس گفت: ما يكبار ديگر به نام ملت ايران و امت اسلامي، اين جشن و اين توطئه را محكوم مي‌كنيم و براي ملت فلسطين و امت اسلامي تا آزادي سرزمين غصب شده فلسطين آرزوي پيروزي مي‌كنيم.

حداد عادل همچنين خطاب به غربي‌هايي كه در اين جنايات و ظلم از رژيم اسراييل حمايت مي‌كنند، اطمينان داد، محال است كه اسراييل بتواند در اين سرزمين تثبيت شود زيرا امت اسلامي از حق خود در فلسطين هرگز دست نخواهد كشيد.

پس از اين بخش از سخنان حداد عادل، شعارهاي مرگ بر اسراييل و مرگ بر آمريكا نمايندگان مجلس هفتم در صحن علني طنين انداز شد.

حداد عادل در بخش ديگري از سخنان خود همچنين درگذشت آيت الله محمد طاهري خرم آبادي را تسليت گفت.

وي همچنين موفقيت تيم بانوان مخترعان ايراني در كسب رتبه اول در مسابقات سئول را از سوي خود و فراكسيون حمايت از مخترعان و فراكسيون زنان مجلس تبريك گفت.

رييس مجلس اظهار داشت: اين تيم توانست در ميان ‪ ۴۰۰‬مخترع از ‪ ۳۰‬كشور جهان به مدال طلاي سازمان مالكيت‌هاي فكري ملل متحد و مدال طلاي فدراسيون‌هاي جهاني مخترعين و مدال بهترين مخترع زن جهان و احراز رتبه اول تيمي و انفرادي در حهان دست پيدا كند.

حداد عادل تاكيد كرد: اين موفقيت‌ها نشانه رشد و پيشرفت زنان در جمهوري اسلامي ايران است، اين همان انتظاري است كه ما با توجه به تعاليم اسلامي، قرآني و مقام زن در اسلام از زنان كشورمان داريم.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن