تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812856004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نیاز به کمک برای تکمیل یک بازی -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: نیاز به کمک برای تکمیل یک بازی naj 15 شهريور 1389, 10:28با سلام خدمت دوستان و اساتید محترم من این بازی را تا یک جاهایی تکمیل کردم و فقط برای ارائه به مرجع بالاتر از خودم هست و فقط تکمیل بدون جزئئیات برای من مسئله است . اگر برایتان ممکن است باقیش رو شما تکمیل کنید چون من به هر دری زدم بیشتر نتونستم. من تا دو روز دیگه به فایل تمیل شده احتیاج دارم لطفا به دادم برسید با تشکر !!! 1- با کلید های جهت دار ماشین حرکت کند بالا = تند تر پایین = کند تر چپ و راست همن برای موانع 2-برخورد به در و دیوار هم باعث کسر امتیاز و یا توقف و یا ... 3- تخصیص یک باک سوختی برای سوخت رسانی و دیگر هرچی که میبینید از یه بازی کم داره. اصلا اگر بازی کاملی دارید برای من بگذارید اما این رو کامل کنید بهتره armanbm 15 شهريور 1389, 16:26عزیز بازی سازی وقت و حوصله و میخواد و دردسر و غیره داره. معمولا هم ساختش سخت تر از چیزیه که به نظر میاد و ارور های جور واجور که به نظر دلیلی هم ندارن خر آدم رو میگیرن! حالا شما کارت رو خوب پیش بردی. میتونی با مطالعه و سوال پرسیدن بهترش هم بکنی. شما همینظوری که درخت هارو عقب میفرستی، باس خطوس جاده هم بفرستی بیان عقب که اینجوری انگار ماشین داره حرکت میکنه. با فشار دادن دکمه ی جلو سرعت عقب رفتن اینا رو بیشتر میکنی. با فشار دکمه ی عقب هم کمتر میکنی.واسه دادن نما هم میتونی موقع زدن دکمه ی جلو یکم ماشین رو تو جاد ه حرکت بدی. چپ و راستم که سادست یه کد مینویسی که x رو زیاد و کم کنه. واسه برخورد به کناره ها و سوخت گیری از کد hitTestObject() استفاده کن. انرژیتم کافیه یه مربع مستطیل باشه شبیه چیزی که هست و واسه کم کردنش scaleY رو ضربدر یک مقدار کوچکنر از 1 میکنی.... الان شما فقط کافیه بشینی بنویسی. amird 15 شهريور 1389, 17:28عزیز بازی سازی وقت و حوصله و میخواد و دردسر و غیره داره. معمولا هم ساختش سخت تر از چیزیه که به نظر میاد و ارور های جور واجور که به نظر دلیلی هم ندارن خر آدم رو میگیرن! حالا شما کارت رو خوب پیش بردی. میتونی با مطالعه و سوال پرسیدن بهترش هم بکنی. شما همینظوری که درخت هارو عقب میفرستی، باس خطوس جاده هم بفرستی بیان عقب که اینجوری انگار ماشین داره حرکت میکنه. با فشار دادن دکمه ی جلو سرعت عقب رفتن اینا رو بیشتر میکنی. با فشار دکمه ی عقب هم کمتر میکنی.واسه دادن نما هم میتونی موقع زدن دکمه ی جلو یکم ماشین رو تو جاد ه حرکت بدی. چپ و راستم که سادست یه کد مینویسی که x رو زیاد و کم کنه. واسه برخورد به کناره ها و سوخت گیری از کد hitTestObject() استفاده کن. الان شما فقط کافیه بشینی بنویسی. با تشکر از آرمان عزیز خوب یه خورده کار راحتتر شد با این توضیحات . خوب حالا منم برات توضیح مختصری می دم در مورد کار با این چیزهایی که آرمان گفت : import flash.display.Graphics; var square:Sprite = new Sprite(); addChild(square); square.graphics.beginFill(0xffcc22); square.graphics.drawRect(0,0,100,100); square.graphics.endFill(); square.x = stage.stageWidth/2-square.width/4; square.y = stage.stageHeight/2-square.height/4; var target:Sprite = new Sprite(); addChild(target); target.graphics.beginFill(0xffff22); target.graphics.drawRect(0,0,100,100); target.graphics.endFill(); target.x = 100; target.y = 200; stage.addEventListener(KeyboardEvent.KEY_DOWN, KeyPressed); function KeyPressed(evt:KeyboardEvent):void { switch (evt.keyCode) { case Keyboard.UP : square.y -= 5; break; case Keyboard.DOWN : square.y += 5; break; case Keyboard.LEFT : square.x -= 5; break; case Keyboard.RIGHT : square.x += 5; break; } if (square.hitTestObject(target)) trace ("u hava an accident") } انرژیتم کافیه یه مربع مستطیل باشه شبیه چیزی که هست و واسه کم کردنش scaleY رو ضربدر یک مقدار کوچکنر از 1 میکنی.... import flash.utils.Timer; import flash.events.TimerEvent; var square:Sprite = new Sprite(); addChild(square); square.graphics.beginFill(0x222222); square.graphics.drawRect(0,0,100,100); square.graphics.endFill(); square.x = stage.stageWidth/2-square.width/2; square.y = stage.stageHeight/2-square.height/2; var timer:Timer = new Timer(2000); timer.start(); timer.addEventListener(TimerEvent.TIMER,function() {square.scaleY -= 0.1;}); کافی کدها رو کپی کنی توی فلش . همه چیز واضحه . این همه چیزی هست که برای بازیت می خوای . به جز اینکه شانس بیاری یکی اینقدر وقت اضاف داشته باشه که برات بسازه موفق باشی ++Hadi++ 15 شهريور 1389, 18:05دوستان اینجا محل سواله نه تکمیل پروژه ... جناب naj () سعی کنین پروژه رو خودتون تا اونجایی که می تونین پیش ببرین و بعد اگه در موردی خاص به نتیجه نرسیدین ، سوالو مطرح کنین ... دوستان سعی کنین توجه کنین ... سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 623]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن