تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802410865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سای معماری V_RAY art انزوای ژاپنی -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: V_RAY art انزوای ژاپنی poriaabaci 24 مرداد 1389, 16:10V_RAY art انزوای ژاپنی عکس رنگی دوباره ویرایش شد:green: مهرشاد pm2002 24 مرداد 1389, 16:15ایول با کارت حال کردم.تکسچر چوبها خیلی عالی افتادن فقط تکسچر چوب سقف یکم بزرگه.راستی چطوری مه ساختی اگه وقت داشتی مراحل رو بگو. poriaabaci 24 مرداد 1389, 16:16سلام این کار با ور ری از روی یک عکس زده شدی تایم رندر 50 مین و در 23 ساعت کار البته به دلیل خرابی فایل طولانی شد کار سوم من با وی ری با تشکر از آقا مهدی گل poriaabaci 24 مرداد 1389, 16:28اونا مدل سازی شدن و مطابق عکسن فرو رفتکی هاش مپ نیست و همین قدر بزرگ بودن gezler 24 مرداد 1389, 16:37کار جالبی شده ... مخصوصا اون شدت و حدتی که ورود نور از دریچه مقابل داره . خسته نباشی AREF 24 مرداد 1389, 17:10سلام.کار خوبی شده.مرسی فقط یه مقدار در باره کارتون توضیح بدین.این که ایده کار رو از کجا گرفتین. چند درصد مدلسازی رو انجام دادین. نقاط قوت: 1- رنگ بندی خیلی خوب کار.تونستین قرمز کلی رو با تاریکی که 2 رنگ کاملا مکمل هستن رو به زیبایی به نمایش بزارین 2- افکت بی نظیر ولوم لایت 3- کنتراست خیلی خوب کار 4- تطبیق نوع تکسچر با عناصر بصری و مدلینگ ( همش معلومه که ماله معماری ژاپنه.اگه مطالعاتی داشتین لطفا بگین که اطلاعات معماری ما ها بالا بره نقد 1- فضا یه خورده زیاد تاریک شده.من همیشه عرض میکنم که تاریکی نباید به عنوان یه سمبل کننده ازش برای جذابیت یک کار استفاده کرد. سیاه باید مثل رنگ های دیگه کاملا یک رنگ مجزا باشه. یعنی توی تاریکترین نقطه هم باید کاملا واضح باشه. 2- به لحاظ تنظیمات یه خورده نویز کار زیاده. اگه میخواین از تنظیمات رندر عکس بگیرین براتون ادیت کنم. یا اگر هم دوست دارین روی لینک امضام کلیک کنین. دیشت اطلاعات پست های اول کتاب جامع وی ری رو ادیت کردم. 3- زاویه دوربینتون رو اگه یه مقدار میچرخوندین خوب میشد. یعنی که انگار گردنتون رو کج کردین و دارین به کار نگاه میکنین.مثل کارهای اورموشن. 4- برای چنین کار زیبایی عدم وجود Depht of Feild خیلی حس میشه. توی جمع بندی کلی بگم کار استخون داری شده.بهتون تبریک میگم و خوشحالم دوستی حرفه ای تو جمع خانوادمون داریم.:rose: ali_118 24 مرداد 1389, 18:20من از نقات قوت معماری این کار چیزی سر در نمیارم اما به نظرم بهتر بود از یه درخت بهتر برای این کار استفاده میکردین به هر حال بزرگترین ایرادی که در لحظه ی اول در این کار خودنمایی میکنه محل تکرار تکسچر در تایل های سقفی هست که درست در وسط 1/3 بالای تصویر قرار گرفته بعد اینکه در بیرون از در شما تقریبا چیزی معلوم نیست در شرایط طبیعی این حالت غیر ممکنه، هر چقدر هم که مه و نور خورشید شدید باشه حد اقل تا یک متر بعد از در باید قابل مشاهده باشه و همچنین اکسپوز غیر عادی که در این حالت باید نوردهی شما اونقدری بوده باشه که پشت درخت به وضوح قابل مشاهده باشه، در حالی که اینطور نیست و این موارد با تناقض دارن موفق باشید. poriaabaci 24 مرداد 1389, 23:03ممنون از نظراتتوم مدلینگ کامل کار خودم و درخت از همه سخت تر بود تو رندر جدیدم واسه چاپ مشکل تکرار مپ حل شد البت با فوتوشاپ هم میشد از نظراتون ممنون قوت کار واسه اینه که من معماری خوندم و اگر از داخل اطاققی با حالت بالا با سرعت شاتر عکس 1/1000گرفته شه این جوری میشه باز هم ممنون:rose: ali_118 24 مرداد 1389, 23:47اگر از داخل اطاققی با حالت بالا با سرعت شاتر عکس 1/1000گرفته شه این جوری میشه فکر کنم حتی اگه خورشید در مقابل این در باشه با دیاف 2 هم با شاتر 1000 نمیشه همچین عکسی گرفت بعد اینکه الان من به سایه پنجره ها که دقت کردم دیدم اصلا با اون نور ابری و مه اینا هماهنگی نداره یا اون سایه یا مه یکیش باید اصلاح بشه من منکر جلوه ی بصری بسیار زیبای کارتون نمیشم اما به هر حال کاری که بیس قوی داره باید اشکالات جزئیش رفع بشه موفق باشید. 3D Art 25 مرداد 1389, 06:38درود دوست عزیز خوشحالم که کار خوبی ارائه دادی چون تازه کار با وی ری شروع کردی پس به همه نکته هایی که بچه میگن عمل کن (حالا بهت میگم کدوم درسته وکدوم نه) نظر من ( تعریف نمیکنم چون دوستان نقاط قوت رو گفتن) : اگر حالت فیزیکی رو در نظر بگیری چون یک سوم دیوار خارجیت از باز شو تشکیل شده پس باید نور خوبی توی اطاق باشه ولی نیست چون متریال های تیره به کار بردی و با سرعت بالا عکس انداختی پس اگر نور داخل کم شد نوره بیرون ه کم میشه و باید معلوم باشه ولی با expos بالاتر این رو حتما رعایت کن توی color maping حتما clamp output و subpixel رو علامت بزن این کار باعش میشه اون پیکسلی شدن درختت از بین بره (البته اگه توی فتوشاپ اون ناحیه رو کات نکردی که فکر میکنم این کارو کردی ) متریال چوب دیوار ها رو بد ساختی spec تکسچر چوب رو هم روی ref انداختی هم روی glossy این بدترین کار ممکن هست به همین دلیل اون نویز هارو جلو تر میبینی فریم سقفت هم بافتش بزرگه هم زیاد بامپ داره همچین چوبی با حتی نصف اندازه این بافت وجود نداره سقفت هم همون نکته که توی دیوار ها گفتم رعایت کن برای glare هم لازم نیست با دست و براش به جون کار بیوفتی خیلی بد شده برای برگ های درخت سعی کن مثل برگ واقعی باشن و یکم هم انجنا داشته باشن نگران نباش پروکسی میکنی سنگین نمیشه فایلت . به برگ هم تکسچر بده نه رنگ برای فرش هم اگر از 2d disp استفاده کردی دیگه بامپ نده و res disp رو ببر بالا تر با تکسچر 16 bit و سایز بزرگتر تا اینجوری نشه در ضمن تنظیماتت رو بالا ببر نترس شب بذار رندر صبح نگاه کن حال کن ! موفق باشی poriaabaci 25 مرداد 1389, 09:25ممنونم راجع به مپ یه مپ رو به diff و grloss دادم راجع به چوبای سقف قبلا هم گقتم عکس وایر و تون کارم رو نگاه کن چوبا مدل شدن و مرجع من یه عکس بود که کار دقیقا از روی اون مدل شده در مورد <<برای glare هم لازم نیست با دست و براش به جون کار بیوفتی خیلی بد شده>> متوجه نشدم توضیح دهید باذ هم ممنون AREF 25 مرداد 1389, 09:58با سلام دوباره. در مورد درخت بگم میتونین از ترفند Opacity برای برگها استفاده کنین.شما فقط با بررسی یکی از درختهای Arch model اور موشن متوجه میشین که 1 تکسچر برای رنگ هست.یکی برای بامپ و یکی هم برای Opacity که مثل قیچی دور یه برگ رو میبرده.اون وقت شما فقط کافیه برای هر برگ یه صفجه در نظر بگیرین. موفق باشین. *farshid* 25 مرداد 1389, 10:31سلام... کار خیلی خوب و هنرمندانه ای شده خوشمان آمد اونقدر خوب شده که جای نقد زیادی نمونده... فقط در مورد تیر بالایی... بهتره تکسچر کار 90درجه بچرخه تا توانایی حمل بارش بیشتر بشه...:)( توانایی کشش(خمشی) چوب در راستای تارها 30 برابر حالت عمود بر تارهاست ) در مورد نویز دیوار... نویز خوبی شده... بهتره تکسچری که برای glossiness تعریف میکنی تو فوتوشاپ یه مقدار smooth بکینی و تیره تر... یه نکته دیگه ... من: چرا بیرون رو سفید سفید سفید دیدی؟ ... شما:برای اینکه نور مستقیم خورشید بهشون خورده. همین اتفاق برای کف اتاقتم اتفاق افتاده ولی رنگش خیلی تیره تر از فضای خارجی شده... بهتر بود جاهایی که نور خورشید افتاده overbright شه همکار جان. موفق بباشی :rose: کارت عالیست ... در حد تاپ گالریست... hmv-ray 25 مرداد 1389, 11:21سلام دوست عزیز تبریک میگم کار خوبی شده بچه همه مواردو گفتن فقط اومدم بگم خوش اومدی منتظر کارای بعدیت هستیم.:rose: Mehdi_Lover3dsmax 25 مرداد 1389, 14:46با سلام به همگی مثل کار های دیگت بی نظیر شده :rose: و ایده های کارهات همیشه خوب بودن دوستان به نکته های ریزی اشاره کردن دیگه چیزی نذاشتن که من بگم :) 3D Art 25 مرداد 1389, 19:57درود پوریا جان کار شما خیلی جای کار داره تا یک کار بی عیب بشه و کمکت کنه توی کارای بعدی. برای دیوار ها glossy رو 0.95 بذار (علاوه بر مپ) حالا بیا پایین تو قسمت مپ ref glossy رو به 50 یا 40 تغییر بده و کم کن. سقفت خوبه اون قاب چوبی باز هم میگم بافتش بزرگه یک عکس رو همیشه به عقلت برتری نده پوریا جان افکت ولوم لایت و glare رو با چی درست کردی؟ عکس خودته توی آواتار ؟ آشناس قیافت .... دانشجوی قزوین نبودی؟ poriaabaci 25 مرداد 1389, 23:11درود پوریا جان کار شما خیلی جای کار داره تا یک کار بی عیب بشه و کمکت کنه توی کارای بعدی. برای دیوار ها glossy رو 0.95 بذار (علاوه بر مپ) حالا بیا پایین تو قسمت مپ ref glossy رو به 50 یا 40 تغییر بده و کم کن. سقفت خوبه اون قاب چوبی باز هم میگم بافتش بزرگه یک عکس رو همیشه به عقلت برتری نده پوریا جان افکت ولوم لایت و glare رو با چی درست کردی؟ عکس خودته توی آواتار ؟ آشناس قیافت .... دانشجوی قزوین نبودی؟ با کمال احترام و تشکر از نظرتون من روی متریال و چوب های سقف اصرار دارم همین خوبه ضمنن عقلم رو دست یه عکس ندادم ولی چیزی رو خلق میکنم که دوست دارم باز هم ممنون :rose: 3D Art 26 مرداد 1389, 11:05با کمال احترام و تشکر از نظرتون من روی متریال و چوب های سقف اصرار دارم همین خوبه ضمنن عقلم رو دست یه عکس ندادم ولی چیزی رو خلق میکنم که دوست دارم باز هم ممنون :rose: پوریا جان من کنجکاو شدم عکس رفرنس رو ببینم ممکن هست؟ poriaabaci 26 مرداد 1389, 12:12بله حتما اضافه میشه البته بی کیفیت و سیاه سفید از لصرار من روی بعضی چیزا ناراحت نشید سایر ایرادات وارد از دوستان رو رفع کردم ولی ما بچه های معماری روی یه جاهایی از کارمون گیریم و اصرار داریم نه از سر لج بازی واسه ارتباطی که با کارمون بر قرار کردیم باز هم از دوستان ممنونم که به این کار بها دادن poriaabaci 26 مرداد 1389, 12:42این تحلیل فضایی که کارم رو از روش زدم سایزش همین بود هم عکس اصلی رو با تحلیلش گذاشتم بازم منتظر کمک های دوستانتون هستم:paint: soheil2000 29 شهريور 1389, 12:00پوریا جان کارت خیلی عالی بود به به چه قدر هنرمندانه شما یک معمار بزرگ هستید امیدوارم سال های سال شما را در این ورته ی هنری زیارت بفرمائیم الهی آمین :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::r ose::rose::rose::rose: yasmax 30 شهريور 1389, 02:46V_RAY art انزوای ژاپنی عکس رنگی دوباره ویرایش شد:green: slam agha karet kheyli khob shode afarin chand vaghte vray kar mikoni? bashi poriaabaci 30 شهريور 1389, 16:45یه کم Farrokh 10 مهر 1389, 20:45بسی زیبا شده ای کاش اون درخت وسطی طبیعی تر بود یه مقدار هم افکت ئه glow و لنز فلر نیاز داره ای کاش تکسچرینگ چوب های سقف هم بهتر می بود در کل کار زیبایی شده تبریک architecturi 20 آبان 1389, 22:30از ایده طرح خوشمان آمد:cool: ولی میدونی هر اندازه ایده جالبه اما جذاب نیست هدف اینه که این محیط خوب بیان بشه تا درک بشه دیگه کار مکس ومایا واسکچاپ اینه دیگه اما نتونسته اینکارو بکنه اون درخته بی حاله واز این ها.... مرسی موفق تر باشید:rose: poriaabaci 21 آبان 1389, 02:29ممنونم بستگی به رابطه ای داره که خود آدم با کارش بر قرار میکنه اون وقت کار گیرا و با روح میشه architecturi 22 آبان 1389, 21:51صد در صد باهاتون موافقم شاید واقعا برای بیان انزوا سیاه سفید کار کردن شما یه تفکر محشر باشه :rose: موفق تر باشید poriaabaci 22 آبان 1389, 22:00ممنونم بله رندر اصلی و مد نظر خودم همون رندر سیاه و سفید هستش سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 524]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن