واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: لابی کتابخانه nsk-co 17 مرداد 1389, 10:09دوستان نظرات سازندتونو بدین این یک کاره جدیده که 4 روزه از من خواستن البته بقیه هم داره که تو رندره ولی دوست دارم اساتید کمکم کنند *farshid* 17 مرداد 1389, 10:34خوب شده متریال دیوار و کف خیلی خوب هستن (برای دیوار بامپ کمتری در نظر بگیری بهتر میشه) ولی نور پردازی مورد داره: کل صحنه با نوری که به زمین برخورد کرده روشن شده ( رنگ زمین هم که قوه ای ه >>>> تم رنگی صحنه قهوی ای شده ) بهتره این ایراد رو با vray camera برطرف کنی... custom balance color mapping مورد داره... شدت نوری که برخورد کرده به زمین خیلی زیاده... نور مصنوعی تو صحنه وجود نداره ولی در کل خوب شده... اون پرسوناژ هم یه حال گیم مانند به کار داده بهتره تو پست پروداکشن پرسوناژ واقعی اضافه کنی. نور پورتال نداری تو صحنه... جلوی پنجره vraylight گذاشتی؟ در ضمن محل نشستن ارباب رجوع ضد نوره...محل نشستن بهتره عمود به پنجره باشه نه موازی... موفق باشی :rose: AREF 17 مرداد 1389, 18:08سلام.خوبید؟ مرسی از بابت کار خوبتون نقاط قوت: 1- رنگ بندی جالب کار 2- آوردن نور به طرز جالب (البته توی نقد بررسی میکنیم) 3- چیدمان داخلی خیلی خوب و رعایت فواصل مبلمان (در کل سیرکلاسیون خوب) 4- تکسچرینگ موفق کار نقد: 1- در مورد نور بگم.دوسته گلم شما کار معماری زدین.نه کار هنری. آوردن چنین نور وحشت ناکی اصلا معقول نیست.شما این نور باشدت رو وارد کردین که فقط بتونین افکلت سایه کرکره ای رو شبیه سازی کنین.اما خیلی توش افراط کردین. تو واقعیت اگه چنین نوری بیاد تو آرامش رو از آدم میگیره.حتی من تو معماری و دیزاین با نور - که نور جزئی از معماری محسوب میشه - ندیدم چنین نوری وارد بشه. و اینکه توی دومین نور ناموفق بودین.چرا که با یکی افکت پرده درست شد اما با دومی نشد. 2- چنین نور شدید رو وارد کردین اما با کالر مپینگ نتونستین شدتش رو مهار کنین و همچنین بگ گراندی نیست.! برای چنین صحنه هایی یا بک گراند رو کاملا سفید و نورانی میکنن. مثل افکت HDR تو بازیها یا اینکه یه بک گراند معمولی بزارین. که شما هیچ کدوم رو نذاشتین 3- توی اداره جات معمولا با نورهای مصنوعی فضاها رو روشن میکنن. که فرشید جان راهنمایی های لازم رو در مورد vray light دادن. 4- کل صحنه با نوری که به زمین برخورد کرده روشن شده برای حل این مشکل میتونی از توی منوی Indirect Ilumination گزینه Satituration رو کم کنی تا درست بشه. 5- کف زمین شده یه تیکه سنگ بزرگ به اندازه اتاق!! باید تایل بندی بشه و البته با درز سرامیک کم یا زیاد بستگی به معماری کار داره. تو بعضی از طراحی ها یند سرامیک رو تا حد ممکن کم رنگ و محو می کنیم اما تو بعضی جاها عمدا از رنگهای متضاد و فواصل منظم بکار میبریم تا کار خودش رو جور دیگه نشون بده. برای دوستانی که به اجرا علاقه مند هستن بگم برای اینکه سرامیک ها به فواصل منظم چیدمان بشن با درزهای تقریبا بزرگ از ابزارهایی مثل خط کش استفاده میکنن.حالت شبکه ای رو با ابزار درست کرده تایل های سرامیک رو توش جانمایی می کنیم.وقتی که خشک شد این درز ها رو بر میداریم و لاش رو با ملات رنگ مورد نظر پر میکنیم. تو مکس شبیه سازی کردم این موضوع رو شما برای کف یه فکری بکنین. 6- اون لوسر دیواری کلاسیکه به برای این فضا لوسر امروزی باید بزارین 7- نکات دیگه فرشید عزیز گفتن و تکراری رو بیان نمی کنم. ببینید دوست من کار واقعا خوبی شده و پتانسیل کار کردن روش رو داره.چون به لحاظ طراحی جالب شده و تونستین تو رنگ بازی موفق باشین.اما اجرای مکس تعریفی نداره و باید بیشتر روش کار کنین.می تونین از تنظیمات عکس بگیرین تا براتون ادیت کنم. مرسی از اینکه لایق دونستین و برای نقد دعوتم کردین.موفق باشین. nsk-co 18 مرداد 1389, 14:40ممنونم از همه دوستان hmv-ray 19 مرداد 1389, 07:59سلام خسته نباشی دوست عزیز فرشید و عارف گفتنیارو گفتن من فقط به scale کارت ایراد میگیرم به نظرم ارتفاع اتاق خیلی بلنده. موفق باشی. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2335]