واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اطاق انتظار hadi_nn 09 مرداد 1389, 23:57سلام اینم دومین کار شبی که میزنم مدل سازی شده با اتوکد و مکس و رندر هم با vray sp5 انجام شده توی فتوشاپ هم یه مقدار کار کردم روش زمان رندر هم 3 ساعت فقط نمیدونم چرا با اینکه تنظیماتم خوب بود نویز زیاد شده ! 3D Art 10 مرداد 1389, 01:12تنظیماتتو بگو از zdepth هم استفاده نکن از dof خود دوربین استاده کن چون فیزیکال هست به احتمال زیاد نویز مربوط به متریال هست subdiv متریال هات چنده ؟از چه سیستم antialiasing استفاده کردی؟ سیستم خودت چیه؟ Ultra 3D 10 مرداد 1389, 01:27سلام 4 تا مشکل رو می گم که خیلی تو چشم هست: 1- جاهای سایه خیلی تاریک هستند تو قسمت color mapping اصلاحش کن 2- مدل و متریال پنجره نامناسب هست 3- زمان رندرت خیلی بالا هست ولی رندرت کیفیت خوبی نداره 4- depth of field رو این جوری به کار نمی برن و برای تاکید در دیده شدن یک جسم خاص( یا مجموعه ای خاص) در یک فضای شلوغ و یا بزرگ به کار می برن ... الان تو صحنه این افکت ادم رو گیج می کنه که منظور شما چی بوده! ... مرزش بین اون میز پذیرش هست یعنی نصف میز تاره و نصف میز واضح هست:-? hadi_nn 10 مرداد 1389, 11:03ممنون دوستان در مورد deph of field اونو با فتو شاپ و zdeph درآوردم و کلاً روی این مبلهای جولویی تاکید شده بازم یه کم اصلاح میکنم ببینم چی از آب در میاد subdiv متریالها 15 هستش ! سیستم خودم 3 گیگ رم هست و cpu هم amd 4200+ core 2 due این پنجره هم درست میگین! حتماً عوضش میکنم از همه ممنونم بازم منتظر نقدهای دیگه هستم Hamed 10 مرداد 1389, 11:18سلام قشنگ ايراداي اساسيشو بچه ها گفتن دوستان و اين بگم پشتكار تو مكس يكي از اساسي ترين كارا براي بهتر شدن صرحامونه علي علي Hamed 10 مرداد 1389, 11:21دوباره سلام يادم رفت بگم اين زياد مهم نيست كه با چه ورژني از مكس يا وي ري كار ميكني مهم اينكه بايد بلد باشي به كار ببنديش علي علي hadi_nn 10 مرداد 1389, 19:51راستی 3d art عزیز اول قصد داشتم با خود dof دوربین رندرش کنم اما ساعتها گذشت و 1/4 تصویر هم رندر نشد با این zdeph نمیشه دقیق اون چیزی که آدم میخواد رو در بیاره :( *farshid* 10 مرداد 1389, 20:21کار خوبیه ولی شدیدا جای پیشرفت داره. z depth برای ایجاد مه تو رندر خارجی کاربرد بهتر و بیشتری داره ایراد اساسی کارتون همون dof هستش. به نظر میرسه تا فاصله 5 متری dof نداری بعد 5 متر تازه شروع میشه و تا 2 متر بعدش کلیییییییییی dof ایجاد میشه. اگه به dof علاقه زیادی دارین و سیستم ضعیف مانع کارتون میشه... بهتره تو پست پروداکشن این افکت رو اضافه کنین(البته کار سختیه ولی نتیجش از zdepth dof بهتره) نویزم که فراوونه hadi_nn 11 مرداد 1389, 01:07ممنون دوست من این رو هم توی فتوشاپ اضافه کردم دیگه vray Zdeph رو هم رندر کردم و توی فتوشاپ اضافه کردم توش به غیر از این هم مگه راهی هست که بشه توی پست پروداکشن اینها رو اضافه کرد ؟ یه رندر دیگه گرفتم اما خودمم نمیدونم چرا پنجره رو اینطوری گذاشتم دوباره :D اینو هم ببینید نویز نداره یا اگه داره به چشم نمیاد اما زمان رندرم بی نهایت زیاد شد! حدود 5 ساعت تنظیمات aa رو بردم بالا تا درست شد ! شما پنجرشو نگاه نکنید D: 3D Art 11 مرداد 1389, 09:35کار خوبیه ولی شدیدا جای پیشرفت داره. z depth برای ایجاد مه تو رندر خارجی کاربرد بهتر و بیشتری داره ایراد اساسی کارتون همون dof هستش. به نظر میرسه تا فاصله 5 متری dof نداری بعد 5 متر تازه شروع میشه و تا 2 متر بعدش کلیییییییییی dof ایجاد میشه. اگه به dof علاقه زیادی دارین و سیستم ضعیف مانع کارتون میشه... بهتره تو پست پروداکشن این افکت رو اضافه کنین(البته کار سختیه ولی نتیجش از zdepth dof بهتره) نویزم که فراوونه فرشید جان zdepth هم توی post pro اضافه میشه دیگه مگه راه دیگه ای هم هست که بدون zdepth باشه و نتیجه بهتری بده ؟!!!! نویزت هم باید با بال بردن subdiv نور ها تا 32 و جبران نور از بین ببری یه نور درست بزار بالای صندلی و شدتش رو زیاد کن اگر باز هم نویز داشت از adaptiv subdiv استفاده کن و min رو روی ضفر بزار . *farshid* 11 مرداد 1389, 09:42فرشید جان zdepth هم توی post pro اضافه میشه دیگه مگه راه دیگه ای هم هست که بدون zdepth باشه و نتیجه بهتری بده ؟!!!! نویزت هم باید با بال بردن subdiv نور ها تا 32 و جبران نور از بین ببری یه نور درست بزار بالای صندلی و شدتش رو زیاد کن اگر باز هم نویز داشت از adaptiv subdiv استفاده کن و min رو روی ضفر بزار . من خودم یه راه واسه خودم اختراع کردم :) من معمولا با ابزارهای انتخاب جاهایی که میخوام dof داشته باشن رو انتخاب میکنم و blur اعمال میکنم براشون. این کار بهراد با این روش انجام شده ( dof زیاد خوب نشده ولی اگه دقت به خرج میدادم خیلی خوب میشد) 3D Art 11 مرداد 1389, 11:08فکر نمیکنم راه خوبی باشه دستی dof داد من میگفتم zdepth خوب نیست چون فیزیکال نیست حالا با دست انجام بده ؟!!!!! پیشنهاد من به جای این کار همون zdepth هست ولی حرفه ای باید کار کنی و با dof آشنا باشی . main 11 مرداد 1389, 12:39:rose: hadi_nn 12 مرداد 1389, 01:56دوستان از نظرات ممنون این کار که دیگه هیچی! ایشالا توی کارای بعدی منظور میکنم این مسائل رو رندر دوم هم که گذاشتم توی صفحه قبلی هست بازم مرسی سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 393]