واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مدلسازی آشپزخانه nsk-co 23 تير 1389, 16:47من میخوام این آشپزخانه به صورت رئال برسونم ولی از شما دوستان کمک می خوام من عزممو جمع کردم از همه کمک می خوام ممنون:rose: nsk-co 24 تير 1389, 18:29اینو یه کم آپدیت کردم یه کم بهتر شده ولی نمیدونم چه طوره ؟ ممنون می شم کمکم کنید Farrokh 27 تير 1389, 11:34برای اینکه کاربران از تاپیکتان بازدید کنند سعی کنید لینک آن را از طریق پیغام خصوصی و یا پیغام در پروفایل آنها به ایشان بدهید و دعوتشان کنید تا از کارتان بازدید کنند و ایراد های آن را به شما گوشزد کنند ،تجربه نشان داده ابراز نارضایتی از بازدید کم کاربران در تاپیک نتیجه ی عکس در بر خواهد داشت نسبتا داره کار خوبی می شه می تونید یه مشت آبجکت بریزید توش تا یکم فرم آشپز خونه به خودش بگیره موفق باشید nsk-co 27 تير 1389, 16:47ممنون ولی من می خوام از نظر کیفیت رندر کمک بگیرم Farrokh 27 تير 1389, 17:16ببینید کسی نمی تونه الان در مورد کیفیت رندر حرف بزنه شما باید رندرتونو بگیرید و از بچه ها بخواید نقدش کنند الان هیچ چیز کارتون تموم نیست نه زاویه دوربین نه نور نه متریال هیچیش تموم نیست تا بشه نظر داد فقط می شه تشویقتون کرد که روش کار کنید و براش زحمت بکشید Ultra 3D 27 تير 1389, 18:26کار خوبیه ولی چندتا نکته ... می خوای کارت طبیعی باشه آبجکت ها رو تو جای طبیعیشون بزار و به اندازه کافی باشه ... یعنی نه خیلی کم و نه خیلی زیاد رفلکت متریال کابینت رو یکم کم کن تو تنظیمات نور Vray plane این تنظیمات رو اعمال کن CG_Master 27 تير 1389, 18:41برای شروع خوب بد نیست اما جای کار که خیلی داره اولا بالای کابینت رو چرا ابزار زدی... قشنگ نشده اگه هم خواستی بزنی ساده باشه و جنسش هم از خود کابینت باشه طراحی خوبی نیست .. روبه روی در چرا کابینت گذاشتی... اجرایی نیست... اون مستطیل دراز سفید روبه روی در چیه؟ چرا اینقدر سفید؟ نور پردازی هم نامناسبه سعی کن یا تو شب رندر بگیری یا تو روز... الان اینگار تو هر دو موقعییت رندر شده یه نور از سمت چپ میاد... یه نور هم از کنار که سایش مشخصه... این درست نیست سمبل کاری نکن رفکلکت کارت بالاست ... و رنگ ها رو باید تغییر بدی تا یه چیز خوب در بیاد معمولا یه رنگ اصلی رو بده به دیوار یا سقف یا کف و بقیه اشیا موجود تو صحنه رو طبق اون رنگ های اصلی تطبیق بده موفق باشی *farshid* 27 تير 1389, 22:08سلام من کارتو که دیدم احساس کردم یه سری مدل آماده و آبجکت رو انتخاب کردین (البته از صحنه های مختلف) و کنار هم گذاشتین.اگه اینجوری باشه یه ایراد اساسی به کار وارده - هر آبجکت یا متریالی که تو صحنه های مختلف دیده میشه برای همون صحنه ی خاص بهینه سازی شدن. پس اگه بخوای از صحنه ها و مدلهای مختلف بخوای استفاده کنی باید خودت تنظیمات متریال رو تغییر بدی. تو این کارت سقف برای خودش کار میکنه دیوار برای خودش و کف و کابینت هم هر کدوم یه سازی میزنن. اصلا هماهنگ نیستن. به نظر من کلیت معماری صحنتو طراحی کن بعد بدون آبجکت های آماده سعی کن که رندر بگیری و کارتو به رئال نزدیک کنی. بعدا با مدل های آماده کارتو تکمیل کنی. یه چیز دیگه... رفلکت کف خوبه... رفلکت کابینت کمه... رفلکت دیوار بس ناجوانمردانه زیاده :wink: کارتو ادامه بده منتظریم که کار تموم شدتو ببینیم:rose: nsk-co 28 تير 1389, 18:04از همه شما دوستان ممنونم که نظراتتون رو دادید واقعاً کمک می کنه بازم ممنون FATEMEH 30 تير 1389, 21:19رعایت یه نکته ای خوبه اینکه تا مرحله مدلسازی تموم نشده سراغ متریال دهی و تکسچر و رندر نریم و سر هر مرحله با حوصله وقت بزاریم پیشنهاد میکنم کارتو شلوغتر کنی توی قفسه های خالی میتونی کلی وسیله هایی که ساختنش هم ساده هستن بزاری مثل بشقاب شیشه و... منتظر ادامه کارت هستیم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 429]