واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: l a n d s c a p e hmv-ray 03 خرداد 1389, 09:41سلام اگه طراحی ویلامو دیده باشید اینم طراحی محوطشه که دیروز تموم شد مدلسازیش با مکسه رندرشم با v-ray خوشحال میشم نظراتتونو راجع به رندر و همچنین طراحیش بدونم ممنونم:rose::cool: ali hasanzadeh 03 خرداد 1389, 09:55خوب شده. ولی تو قسمت سکو ها آبجکتهای گل با سکو یکی شده . موفق باشی kamifa 1986 03 خرداد 1389, 09:57ايدهي جالبيه. فكر كنم به اون سكوها bump اضافه نكردي. موفق باشي hmv-ray 03 خرداد 1389, 10:05اوه اوه ببخشید درستش کردم مرسی Alireza MH 04 خرداد 1389, 13:21سلام جالب شده، آب فواره ها رو با پارتیکل فلو درست کردی یا خودت مدل کردی؟ hmv-ray 04 خرداد 1389, 14:47سلام جالب شده، آب فواره ها رو با پارتیکل فلو درست کردی یا خودت مدل کردی؟ مرسی، نه یه map ساده ست که به opacity شم دادم عجله ای بود دیگه :cool: kamifa 1986 04 خرداد 1389, 16:30من كه نتونستم درست شدشو ببينم. rezatayebi 05 خرداد 1389, 21:48رندر خوبیه. فقط کادر دوربین زیاد جالب نیست. *farshid* 07 خرداد 1389, 09:00سلام جناب میس وندروهه ... کارت به عنوان یه کار عجله ای و سرپایی عالییی شده. فضای سبزتو خوب کار کردی... ولی مدلینگ و تکسچرینگت خیلی کم دیتایل شده... آبشاری هم که ساختی خیلی بامزه شده :wink: فقط حس سقوط آب رو القا نمیکنه اگه در راستای قایم یکم تکسچر bump رو درازتر بکنی و بکشی بهتر می شه.:rose: aminn70 07 خرداد 1389, 21:08ناراحت نشي ولي خيلي چرته hmv-ray 08 خرداد 1389, 07:36ناراحت نشي ولي خيلي چرته فکر نکنم کسی از شنیدن همچین نظری ناراحت بشه واقعا اگه نقد نمی تونی بکنی توهین نکن آقای محترم... واقعا واست متاسفم:snap: Majid 08 خرداد 1389, 09:18ناراحت نشي ولي خيلي چرته لطفا در ارسال پست های خود قوانین را در نظر بگیرید. قانون شماره 12) لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان بسیار ابتدایی می باشد. لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید. با تشکر مجید aminn70 08 خرداد 1389, 12:36باشه باشه آفرين عالي شده Mandana 08 خرداد 1389, 12:45دوست عزیزم کسی نگفت تعریف کنید یا انتقاد نکنید اما اگر انتقاد می کنید انتقاد درست بکنید! و نکات ضعف و قوت کار رو بیان کنید نه اینکه بگید خوبه یا بده...کارها برای این نظرخواهی میشه که پیشرفتی صورت بگیره اگر نه هر تاپیکی رو می بستیم و یک نظر سنجی بالاش می زدیم با گزینه های خوبه و بده :دی لطفن از ارسال پستهای بی محتوا خودداری کنید چون می دونم شما هم مثل همه ما با هدف پیشرفت عضو شدین پیشاپیش از همکاریتون تشکر می کنم و موفق بباشین:rose: mallah 17 مرداد 1389, 07:21سلام خیلی قشنگه چمن محوطه را با چطوری ساختی behrad_mouse 17 مرداد 1389, 08:58ایول عجله ای بوده ولی خوب شده یه کمی اون آبه که به صورت آبشاری میاد تو چشم میزنه مثل یه ورقه فلزی شده فکر کنم رفلکتش زیاده یکی هم اون گیاه ها که فکر کنم به خاطر سریع تر انجام شده RPC شون رو ساختی ولی در کل با مزه شده کار مشتری پسندیه چون آبجکت ها و متریال ها تقریبا قابل درک هستند :rose: hadi_nn 18 مرداد 1389, 14:45درسته عجله ای بوده اما یکی دو تا پیشنهاد اگه حال وقت گذاشتن رو داری به نظرم چمن رو با vray scatter اجرا کنی خیلی قشنگ میشه این سکوهای استوانه ای وسط به نظر میاد uvw map رو بهشون box دادی در صورتی که باید از cylindrical استفاده کنی گل های دور همین سکوها هم خیلی غیر طبیعی شدن فکر کنم اگه عوض کنی بهتر باشه نور هم به نظر من ! یه خورده شدیده ! البته اینا همه نظر من بود D: hmv-ray 19 مرداد 1389, 07:46[QUOTE=mallah;994972]سلام خیلی قشنگه چمن محوطه را با چطوری ساختی[ ممنونم چمن رو با vray dissplacement ساختم. لازمه که به مدلت modify مورد نظرو بدی اونوقت به none عکس سیاه سفید map رو بدی و مقدارشم تو amount مشخص کنی. hmv-ray 19 مرداد 1389, 07:48ایول عجله ای بوده ولی خوب شده یه کمی اون آبه که به صورت آبشاری میاد تو چشم میزنه مثل یه ورقه فلزی شده فکر کنم رفلکتش زیاده یکی هم اون گیاه ها که فکر کنم به خاطر سریع تر انجام شده RPC شون رو ساختی ولی در کل با مزه شده کار مشتری پسندیه چون آبجکت ها و متریال ها تقریبا قابل درک هستند :rose: مرسی بهراد آره گیاه ها rpc هستن طبیعی نشدن . در مورد آب هم درست میگی رفلش زیاد شده hmv-ray 19 مرداد 1389, 07:50درسته عجله ای بوده اما یکی دو تا پیشنهاد اگه حال وقت گذاشتن رو داری به نظرم چمن رو با vray scatter اجرا کنی خیلی قشنگ میشه این سکوهای استوانه ای وسط به نظر میاد uvw map رو بهشون box دادی در صورتی که باید از cylindrical استفاده کنی گل های دور همین سکوها هم خیلی غیر طبیعی شدن فکر کنم اگه عوض کنی بهتر باشه نور هم به نظر من ! یه خورده شدیده ! البته اینا همه نظر من بود D: چمنش به نظرم بد نشده ولی اگه میتونی لینک دانلود این پلاگین vray scutter رو بذار خیلی تعریفشو شنیدم. hadi_nn 19 مرداد 1389, 14:12این لینک هست که البته multi scatter هستش که هم با vray کار میکنه و هم با mental اینم آموزش ساختن چمن با همین پلاگین و یه دونه دیگه که لینک دانلودش تو خود مطلب هست abbasi_0912 21 مرداد 1389, 13:57من خودم شخصا l a n d s c a p e کار نکردم اما زیاد به دلم نچسبید، یه جورایی انگاری پلاستیکی هست سعی کن کار هار منظره بیشتری ببینی بعد کار رو مدل کنی و قبل از رندر هم بهشون نگاهی کنی تا بتونی رندر هایی بزنی که بهشون نزدیک تر باشه gezler 23 مرداد 1389, 16:46چند تا نقد سازنده . 1.سکو هارو خیلی بد کار کردی ... هم انتخاب متریال .. هم اینکه خودت ندونستی میخوای چه کنی . 2. درخت سمت چپی که کنار دوربینه تو ذوق میزنه . 3. آبشارت عینهونه مشما فریزر شده اما نکات مثبت : 1. یو وی چمن خیلی خوب کار شده . خسته نباشی 2.صخره ی پشت رو عالی کار کردی . خسته نباشی 3. ایده ی چکیدن آب ازون بالا روی سورفیسهای بعدی خیلی خوب بود . خسته نباشی gezler 23 مرداد 1389, 17:23چند تا نقد سازنده . 1.سکو هارو خیلی بد کار کردی ... هم انتخاب متریال .. هم اینکه خودت ندونستی میخوای چه کنی . 2. درخت سمت چپی که کنار دوربینه تو ذوق میزنه . 3. آبشارت عینهونه مشما فریزر شده اما نکات مثبت : 1. یو وی چمن خیلی خوب کار شده . خسته نباشی 2.صخره ی پشت رو عالی کار کردی . خسته نباشی 3. ایده ی چکیدن آب ازون بالا روی سورفیسهای بعدی خیلی خوب بود . خسته نباشی سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1927]