تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشکل با حذف edge ها! -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل با حذف edge ها! 30min 30 فروردين 1389, 11:32سلام . راستش من دارم یک ماشین رو مدل سازی میکنم . در آموزش هایی که دیدم معمولا شخصی که آموزش میده وقتی میخواد یک Edge رو پاک کنه از کلید Del استفاده میکنه ولی وقتی من میزنم polygon پاک میشه یا وقتی یک Edge رو Remove میکنم دو تا Vertex که اون رو تشکیل میدن باقی میمونه واین در تعداد زیاد Edge ها دردسر ساز میشه و خسته کننده . آیا راهی هست که بشه راحت تر Edge ها رو پاک کرد که این مشکلات نباشه ؟ sharktech 30 فروردين 1389, 12:19اوصلا باید پاک بشه البته پاک شدن کل مدل زمانی پیش میاد که اون خط یا همون اج رو انتخاب نکرده باشی و del رو بزنی. یادمه که یه مودیفایر بود که وقتی اونو به مدل خودت بدی اون خودش مدل رو از لحاظ توپولوژی چک میکنه و اشکالات مدل رو سلکت میکنه و نشون میده حالا اگه یه بار دیگه select vertex رو بزنی همون اشکالات سلکت شده هست و اگه del رو بزنی پاک میشن. اسمش دقیق یادم نیس ولی optimize یا checker یا همچین چیزی بود. Hi MAJID 30 فروردين 1389, 12:291 - سلام دوست عزیز برای اینکه Edge پاک بشه و polygan پاک نشه edge رو انتخاب می کنید و کلید Backspace رو میزنید 2- برای اینکه vertex هم همراه edge پاک بشه اول خطهای مورد نظر رو انتخاب میکنید ، بعد با راست کلیک کردن گزینه conver to vertex رو انتخاب کنید بعد دوباره باز زدن دکمه 2 به حالت Edge بر میگردین و با کلید Backspace خط ها رو پاک میکنید و به حالت Vertex میروید ( یا همون کلید 1 ) رو میزنید و نقطه ها رو هم با Backspace پاک میکنید . 30min 30 فروردين 1389, 12:42متشکرم . آخه در آموزش با لحجه ی کاملا نیویورکی میگه ! : select the edge and delet them . بعد یک دفعه Edge پاک میشه و دیگه Vertex باقی نمیمونه مگر اینکه بعضی ادیت های اینچنینی رو در فیلم نشون نده . ولی بابت Backspace ممنون . من نمیدونستم این رو و باز میرسیم به شعر : از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش به درآید ! :wink: h.m 30 فروردين 1389, 15:21دوست عزیز شما می تونید Ctrl + Backspace استفاده کنید در این صورت هم edge و هم vertex باهم پاک می شن بدون اینکه polygon از بین بره m3d 31 فروردين 1389, 14:11اسم اون مادیفایر STL Check هست ولی روش صحیح همونه که دوستان گفتند.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن