تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816679084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشکل با تنظیمات biped -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل با تنظیمات biped 30min 04 فروردين 1389, 16:29سلام . راستش من یک کاراکتر طراحی کردم و میخوام اون رو متحرک سازی کنم . کاراکترم یک جورایی چاق و چله هست برای همین در چیدن استخوان ها مشکل دارم و میزان تاثیر استخوان ها به همدیگر باعث میشه خروجیم خراب بشه . اگه امکانش هست راهنماییم کنید یا آموزشی برای کار با اسکلت بندی معرفی کنید . لازم به ذکر هست که من سیدی های شرکت پرند رو گرفتم و در اون یک مثال داشت در این مورد اما کاراکتر اون لاغر مردنی ! بود واسه همین تفکیک استخوان ها راحت تر بود اما مال من .... . منتظرم . متشکرم . Mehdi_Lover3dsmax 05 فروردين 1389, 07:24سلام شما اندازه استخوانها رو دوسوم اندازه واقعی کاراکتر بگیر اینجوری تداخل skin پیش نمییاد بعدشم با ابزارهای skin وقت بزار و محدوده ها رو از هم جدا کن موفق باشی 30min 05 فروردين 1389, 23:38خوب من که استخوان ها رو کوچیک میگیرم باز یم قسمت هاییش نمیشه . وقتی بزرگتر میگیرم تداخل پیدا میکنه . اعصاب خورد کنه حسابی ! Mehdi_Lover3dsmax 06 فروردين 1389, 09:43دوست من مبحث کاراکتر جای توضیح زیاد داره من توی یه پست نمیتونم توضیح بدم ولی جزء برنامم هست که انشاالله یه آموزش کامل در مورد biped و skin و انیمیشن کاراکتر توی مدرسه امیرالمومنین (ع) بزارم .یه خورده زمان میبره تا عملیش کنم موفق باشی m3d 10 فروردين 1389, 23:45شما برای اسکین (اعمال مش به استخوان ها) بهتره از مادیفایر physique (فیزیک) استفاده کنی که بهتر از skin عمل میکنه. اندازه استخوان ها هم بزرگتر(ضخیمتر) بگیر تا از مش کمی بیرون بزنه طبق گفته دوستمونآقا مهدی. 30min 11 فروردين 1389, 00:10m3d عزیز راستش من کاراکتر رو طراحی میکنم به صورت poly . بعد با meshsmooth هموارش میکنم . بعد که biped رو بهش اعمال میکنم ( با physique ) تداخل ایجاد میشه بین پاها . یا مثلا وقتی راه میره یک تیکه از پاش کش میاد :lol: . استخوان ها رو که کوچیک میگیرم و با envelope فیزیک scale رو تغییر میدم بازم نمیشه ! ویدئو - pdf - یا آموزشی نداریم در این خصوص تو سایت یا تو نت که من بتونم به صورت تصویری ببینم ؟ m3d 12 فروردين 1389, 12:29درسته مراحل رو صحیح انجام میدین فقط یه نکته مهم اینکه meshsmooth رو بعد از اعمال physique یا skin اضافه کنید تا موقع انیمیشن راخت تر کار کنید و سرعت افت نکنه. منظورم اینه که meshsmooth رو آخر همه مادفایرا اضافه کنید و تو ویوپورت خاموشش کنید. در مورد تداخل پاها : ببینید دلیل تداخل حرکتی پاها اینه که مثلا انولوپ پای چپ پای راست هم تحت تاثیر قرار میده شما باید انولوپ پاها رو طوری اسکیل کنی که انولوپ هر استخوان پای مربوط به همونو تحت تاثیر قرار بده مثل تصاویر زیر. مثلا تو تصویر اول انولوپ بیرونی با پای دیگه تداخل داره و اشکال ایجاد میکنه ولی تو تصویر دوم با اسکیل اون مشکل حل میشه. متاسفانه منم خودم دنبال یه ویدئو یا آموزشم . اگه پیدا کردم لینک دانلودشو ایجا هم میذارم 30min 12 فروردين 1389, 13:35ممنونم m3 خان . خیلی لطف کردید . آره منم meshsmooth رو اعمال میکردم و برای scale خیلی مشکل داشتم چون meshsmooth رو روی 4-5 میزاشتم !!! موفق باشید . m3d 12 فروردين 1389, 15:06خواهش میکنم . سعی کنید مش رو طوری مدلسازی کنید که برای هموار کردنش مقدار 2 برای mesh smoth کافی باشه (تعداد پالیگان ها رو نه زیاد بگیرید نه کم)که زمان رندرتون هم بهینه بشه. موفق باشید




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 944]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن