تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805249399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجرای Random فرم ها در فلش -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اجرای Random فرم ها در فلش p30graphic 27 بهمن 1388, 12:21سلام یه پروژه دارم که تو یه قسمتش می خوام وقتی فلش اجرا بشه هر چند ثانیه یه فرم رو اجرا کنه یه جور Timer. و می خوام که اجرای این فرم ها مرتب نباشه یعنی برای مثال اول فرم 1 بعدش فرم 3 و بعد فرم 2. تو هر بار اجرا این ترتیب عوض بشه یا به اصطلاح Random اجرا بشه ممنون اگه راهنمایی کنید. Avang2005 27 بهمن 1388, 12:42سلام دوست من شما با switch () می تونید این کار رو انجام بدید اول اینکه یه متغیر می سازید برای راندوم ! var R= randum(3) بعد در قسمت switch متغیر رو قرار میدید switch (R) حالا در هر case break; بین case و break یک اکشن میزارید تا به فریم مورد نظر بره سرچ کنید در انجمن نمونه هست موفق باشید ++Hadi++ 27 بهمن 1388, 18:17در استفاده از تابع رندوم من از این روش استفاده می کنم : var Random:int=Math.floor(Math.random()*10); البته برای اعداد تصادفی بین صفر و نه . اگه بخوام بین 1 تا 10 استفاده بشه کافیه بنویسی : var Random:int=Math.floor(Math.random()*10)+1; و کافیه در یه فریم از این استفاده کنی و بعد از انتخاب فریم تصادفی بنویسی : gotoAndPlay(Random); یا بنویسی : gotoAndPlay(Math.floor(Math.random()*10)+1); ++Hadi++ 27 بهمن 1388, 18:25در مورد Timer هم چیزایی رو نوشته بودم که اگه سرچ کنین می تونین نمونه هاشو بدست بیارین . بالای انجمن ها - جستجو در تالار بای... mohammadbasri 27 بهمن 1388, 21:12یک سوال در این رندومی که دوستان زحمت کشیدن و نوشتن آیا بعد از فرم مثلا 2 که به صورت تصادفی باز شده ، فرم 1 و یا 3 باز میشه و یا ممکنه 2 هم دوباره باز بشه؟ چون ما در واقع این دستور رو میدیم که از بین 3 تا فرم یکیشو انتخاب کن ، و ممکنه یک فرم 2 بار انتخاب بشه!! درسته؟ ++Hadi++ 28 بهمن 1388, 08:20کافیه شما در مثلا فریم 2 که بصورت رندوم باز شده ، همون دستور پرش رندوم رو دو باره بنویسین یا مثلا gotoAndPlay(1) رو در اون بنویسین که برگرده به فریم اولیه و دوباره پرتاب رندوم داشته باشه . p30graphic 28 بهمن 1388, 09:12نه نمی خوام یه فریم دو بار توی یک دوره اجرا بشه. این رو مثال زدم ممکنه من 40 تا فریم داشته باشم که بخوام توی یک دوره اجرا همشون اجرا بشن. اما اگه دوبهره کسی اجراش کرد به اون ترتیبه قبلی اجرا نشه. منظورم از تایمر هم این بود که می خوام وقتی یه فریم اجرا شد در حالی که Random قراره بره به فریم بعدی روی همون فریم مثلا 5 ثانیه صبر کنه و بعد فریم بعدی رو که قراره اتفاقی بره اجرا کنه. Avang2005 28 بهمن 1388, 11:56سلام دوست من فکر می کنم بشه ولی باید تحلیل بشه تا به نتیجه برسیم ! البته یه راهی که به نظرم رسید توسط شرید آبجکت بود که عدد رو ذخیره کنه و اگه اون عدد = = شد دوباره رندوم شروع به کار کنه البته این یک فرضیه است . موفق باشید p30graphic 29 بهمن 1388, 11:40مرسی از راهنمایتون ولی من نتونستم کارم رو پیش ببرم. کدهای بالا رو که میزارم روی فریم ها خیلی سری شروع به عوض شدن می کنن که اصلا نمیتونم بفهمم رندوم شده یا نه؟ اما فکر نکنم چون error میداد. واسه تایمر هم سرچ کردم به نتیجه ای نرسیدم میشه کمک کنید؟:rose: Avang2005 29 بهمن 1388, 11:44سلام دوست من خوب این عمل در صدم ثانیه انجام میشه ! شما فریم ها رو مشخص کنید که مشخص بشه با اجرا شدن رندوم کدوم فریم رو انتخاب می کنه موفق باشید ++Hadi++ 29 بهمن 1388, 14:08دوست عزیز به خواست خدا فردا یه سمپل توپ واست می زارم . بای.... arman_p 06 اسفند 1388, 22:21درود قبلا منم با یه چنین چیزی برخورد کرده بودم بعد آونگ این راه رو گفت: گفتند که:« اگر مثلا 10 صفحه داشته باشیم می تونیم با یه روش خلاقانه عمل کنیم.یعنی بیاییم چند تا مووی کلیپ درست کنیم و این 10 صفحه رو به ترتیب های گوناگونی تو این مووی کلیپ ها مرتب کنیم. بعدش هر مووی کلیپ رو تو یه فریم بگزاریم. بعدش با یه رندوم بگیم که برو به فلان فریم. ........ ++Hadi++ 07 اسفند 1388, 10:35دوست عزیز من می خوام یه مثال تمام کمال واسه ات درست کنم که مثلا 40 فریم داشته باشه و 40 تا به صورت رندوم یکی یکی انتخاب شن و به صورتیکه هیچ کدوم از فریم ها دو بار اجرا نشن . ولی می خوام بدونم که آیا تمام 40 تا فریم باید به صورت رندوم و بدون تکرار پیمایش شن یا چند تا فریم از بینشون هم کفایت می کنه ؟ arman_p 10 اسفند 1388, 10:51چندتا هم باشه،کفایت میکنه! smmousazadeh 11 اسفند 1388, 17:30یه راه آسون برای اینکه فریمی 2 بار انتخاب نشه اینه که بیایی و 2تا متغیر تعریف کنی: اولی یه آرایه برای تیک زدن فریمهایی که انتخاب شدن دومی برای تعداد انتخابهایی که برای بار اول هست که انتخاب میشن هر وقت یه فریم برایبار اول انتخاب شده بود ، خونه اون رو توی آرایه فعال کن و در صورتی که اون خونه فعال بود انتخاب رندوم رو دوباره اجرا کن چون ممکنه بیشتر خونه ها فعال بشن و برای پیدا کردن خونه خالی چندین بار رندوم رو اجرا کنی میتونی از متغیر دوم استفاده کنی .که برای این منظور وقتی مثلا 30 خونه از 40 خونه پر شد بیای و از ابتدای بردار به خونه های خالی بری ++Hadi++ 11 اسفند 1388, 23:11بهترین راهش اینه که یه آرایه تعریف کنی و در تمام درایه های اون شماره درایه به اضافه 1 رو قرار بدی (چون خونه های آرایه از 0 شروع می شه و شماره فریم از 1 ) و بعد هر عددی که از بین صفر تا array.length -1 بصورت رندوم در می یاد و به مقدار ذخیره شده در اون خونه می ری و تایم لاینرو gotoAnd Play به اون شماره می کنی و بعد اون خونه رو از آرایه حذف کنی و خونه های بعد از اونو یه level به چپ (به اول ) شیفت بدی . اینطوری دیگه مقدار عددی که بصورت رندوم بدست اومده دیگه تکراری نیست و هر بار یه عدد جدید از شماره های فریم بدست می یاد . شاد و شنگول باشی ... باییییییییی... ₧ 12 اسفند 1388, 17:39شما برای فریم هاتون دستور stop بذارید بعد داخلشون مووی کلیپی بذارید با طول دلخواه و در فریم آخر مووی کلیپ بازگشت به فریمی که کد رندوم توش اجرا میشه در مورد اجرا شدن دوباره هم به تعداد موی کلیپ ها متغیر با مقدار 1 بذارید که با انتخاب اون فریم اگه مقدارش 1 بود بره بو اون فریم اگه نه برگرده به رندوم انتهای هر مووی کلیپ موتغیر مربوط به اون مووی کلیپ 0 شه بعد از 0 شدن همه متغیر ها هم دوباره همه 1 شن اگه سورس کاری که میخوایی انجام بدی بذاری ممکنه بنویم کمکت کنیم --------------------------- مشکل من توی خط سوم این کد چیه؟ (دارم رو همین تاپیک کار میکنم) stop(); a = random(5)+1; b = "_root.f"+a; if (b == 1) { gotoAndStop(a); } smmousazadeh 15 اسفند 1388, 07:27تو خط سوم b = "_root.f" + a شما دارید : در متغیری به نام b یک نام و یک شماره رو به هم اضافه میکنید(a+1 = a 1) تا حاصلش شماره یه خونه یا اسم یک Scene بشه و بعدا به اون مکان میرید. پ . ن : البته چرا کد رو سختش کردید میشه این کد رو راحت تر نوشت.چون احتمالا قسمت اول کد "root.f_" ، چون بین "" قرار داره باید یه مقدار ثابت باشه p30graphic 17 اسفند 1388, 10:09با تشکر از همه دوستان که لطف کردن و راهنمایی کردن اما من می خوام این 40 تا فریم اولا همشون اجرا بشن. اما توی هر بار اجرا ترتیبش با دفعه قبلی فرق کنه مثل موقعی که Shuffle رو توی مدیا پلیر فعال می کنیم که تراک هایی که انتخاب کردیم به ترتیب اجرا نشن. در ضمن اگه امکانش هست نمونه کد رو هم بزارین چون من از کد نویسی فلش و اصول اون چیزی نمی دونم. ++Hadi++ 18 اسفند 1388, 08:23یه کم صبر کن ... p30graphic 18 اسفند 1388, 20:21HadiMetal مرسی که به فکرم هستی. خیلی امیدوارم که مشکلم رو حل کنی. فقط یه چیز رو فراموش کردم یادآوری کنم که می خواهم هر فریم حدود 10 ثانیه بمونه بعد بره به فریم بعدی بازم ممنونم ++Hadi++ 22 اسفند 1388, 09:03دارم واست یه چیز هلو آماده می کنم . البته اگه خدا بخواد یه کم صبر کن ... ₧ 23 اسفند 1388, 12:18تو خط سوم b = "_root.f" + a شما دارید : در متغیری به نام b یک نام و یک شماره رو به هم اضافه میکنید(a+1 = a 1) تا حاصلش شماره یه خونه یا اسم یک Scene بشه و بعدا به اون مکان میرید. پ . ن : البته چرا کد رو سختش کردید میشه این کد رو راحت تر نوشت.چون احتمالا قسمت اول کد "root.f_" ، چون بین "" قرار داره باید یه مقدار ثابت باشه من یه تعداد متغیر دارم _root.f1 _root.f2 _root>f3 و ... میخوام کد خودش به صورت رندوم یه عدد انتخاب کنه بعد از روی اون عدد متغیر مربوط رو چک کنه و اگه جواب مثبت بود بره به فریم مورد نظر (همون عدد انتخاب شده) ++Hadi++ 23 اسفند 1388, 13:15به اینجا سر بزن ... le_figaroo 23 اسفند 1388, 16:28سلام به همگی :rose: kiarash.M 24 اسفند 1388, 10:08بچه ها اگه تموت شده بحث رو دیگه از این بیشتر ادمه ندید ..




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 690]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن