تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804685808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين كاراكتر (نينجا) ي من -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اولين كاراكتر (نينجا) ي من sharin 30 بهمن 1388, 16:59سلام. اين اولين كاراكترم هست كه به وسيله ي maya ساختم و مدل يه نينجا هست،blueprint رو از poser گرفتم(البته مدل رو يه مقدار به سليقه ي خودم دست زدم) و ساختش هم نمي تونم بگم كه دقيقا چقدر طول كشيده اما از اولي كه شروعش كردم تا حالا شايد حدود 2 ماه و اندي طول كشيده باشه .البته اين زمان كاملا به ساخت اين كاراكتر اختصاص نيافته و تو اين زمان هم بكوب پاش نبودم. همين طور بايد بگم يه سري كاراكتر رو تست كردم و بعد بعضي جاهاش رو دوباره تغيير دادم وبعضي ديگر رو هم از اول ساختم.البته اون موقع متريال دهي نكرده بودم.بعد از تصحيح هاي مجدد و متريال دهي متوجه اشكالات ديگر كارم شدم و نتيجه اين شد.اما خوب چون ديگه تغيير دادن بعضي قسمت ها سخت (يا نشدني) بود بيخيالش شدم. اين چيزي كه مي بينيد قسمتي از كارم هست و چون با مشكلاتي تو اين قسمت بر خوردم فعلا فقط همين قسمت رو مي زارم.(براي تصحيح) _به نظر خودم ، آناتوميش مشكل داره اما خيلي هم بد نشده. _قسمت چونه و دهنش رو نمي تونم درست كنم لطفا دوستان كمك كنند. _نور پردازي نشده وbump هم نداره و فقط مترياله صورت و مو داده شده. Render توسط mental ray گرفته شده و به طور ميانگين 2 دقيقه زمان برده. _دوستان اگر در مورد تنظيمات دوربين هم بحث شه خيلي ممنون مي شم چون تو اين زمينه هم مشكل دارم. _موژه هاش رو(البته هنوز كار داره) با transparency ايجاد كردم،اما همين طور كه مي بينيد يه خط انتهاش افتاده (تو فواصله دور ايجاد مي شه)نمي دونم چطور بر طرفش كنم. .................................................. .................................................. ....... بايد بگم به علت شروع شدن كم كمه كلاس هاي دانشگاه حضورمن(كه كم بود هيچ) كمترهم مي شه (شايد تا عيد) و ديگه وقت update اين تاپيك نيست و من فقط پي گير بحث هاي احتمالي خواهم بود و از نظر دوستان استفاده ميكنم. و خدمت pclord عزيزو mostafa 3dw جان كه براي بدست آوردن plugin مو(shave & hair cut) به من كمك كردند تشكر ويژه دارم(قبل از plugin مدلش رو با poly ساخته بودم ! ). .................................................. ..................ويرايش.................... .................. اين عكس ها روند كار منه(عكس دوم كه شماره گذاري شده). در حالي كه كاراكتر رو از نظر هاي مختلف test مي كردم يه چند تاش رو گلچين كردم قسمت 1 (تو تابستان روش كار مي كردم : مدلينگ و rigging)(شماره 1) قسمت2 (بعد از يه سري اصلاحات قسمت اول تو آخراي دي بود شروع شد(Texture پايه هم تست شد))(شماره 2) قسمت3 (باز تغييراتي تو صورت و Texture (توجه به جزئيات ))(شماره 3) قسمت4 هم كه پروندش مثله 2 قسمته قبل بازه و در جريانه.(موضوع تاپيك و ... )(اولين عكسي كه گذاشتم) قرار بود اينا رو كم كم بگم كه نشد ديگه ، اما خواهشن موضوع فعلي يادتون نره ها . روي اينا هم به وقته خودش بحث مي كنيم(در ضمن توجه شه كه اين عكس ها test هستند و پر از خطا) گذاشتمشون كه يه وقت به خاطره اسم تاپيك بچه ها به من فحش ندن!!! در ضمن محيطي كه كاراكتر توشه(در صحنه هاي render) ماله digital tutors است(گفتم كه در حاله آزمايش هست). .................................................. .................................................. ............................................. نظر در مورد كار يادتون نره !! wild-man 30 بهمن 1388, 17:11سلام قشنگه ولی خیلی سوسول نیست نینجاها معمولا صورتهای کشیده دارن با چشمهای ریز Mehdi_Lover3dsmax 01 اسفند 1388, 09:42سلام خسته نباشی به نظرم در نهایت این کار باید خورجی زیبایی داشته باشه .حتما ادامش بده موها رو خوب دراوردی ولی مشکل مرز بیین مو و سر در پیشانی و شقیقه هست یه تکسچر شبیه رنگ مو توی این قسمت ها طوری بذار که طبیعی به نظر برسه از پلاگین خوبی واسه مو استفاده کردی حتما وقت کردی از نور پردازی و متریال sss استفاده کن چون خیلی تغییر میکنه و بسیاری از معایب پوشیده میشه یا علی sharin 01 اسفند 1388, 11:33سلام قشنگه ولی خیلی سوسول نیست نینجاها معمولا صورتهای کشیده دارن با چشمهای ریز آها راست مي گي يااا !!! به اين موضوع توجه نكرده بودم! پس بزار از اول درستش كنم . يا اگه مي خواي اسمش رو بزاريم نينجاي مهربون كه اين مشكل حل شه!؟؟ .......................... خوب البته شما اين روش رو ديدي ،اگه اون روش رو ببيني حتما حرفت رو پس مي گيري؟(از نظرتون ممنونم)!! .......................... دوستان جزئيات اين مدل كامل نيست و قراره با نظراته شما دوستان اصلاح بشه .من موارد رو بالا گفتم لطفا بحث كنيد. از تون ممنونم. sharin 01 اسفند 1388, 11:39سلام خسته نباشی به نظرم در نهایت این کار باید خورجی زیبایی داشته باشه .حتما ادامش بده موها رو خوب دراوردی ولی مشکل مرز بیین مو و سر در پیشانی و شقیقه هست یه تکسچر شبیه رنگ مو توی این قسمت ها طوری بذار که طبیعی به نظر برسه از پلاگین خوبی واسه مو استفاده کردی حتما وقت کردی از نور پردازی و متریال sss استفاده کن چون خیلی تغییر میکنه و بسیاری از معایب پوشیده میشه یا علی mehdi_lover3dsmax جان از نظرتون متشكرم. اين كاراكتر آماده شده اما الان دارم رو جزئياتش كار مي كنم( با كمك شما دوستان(. در مورد Texture براي مرز مو و پيشاني كاملا حق با شماست (اما اينا براي آخر كاره ، همون طور كه ديديد ريش و پا زلفيش هم همين مشكل رو داره) اما حالا بيشتر در حاله رفعه جزئيات مدل هستم(چون شايد نياز به uv گرفتن مجدد داشته باشه(. از نكاتي كه براي رندر گفتيد حتما استفاده مي كنم(tanx). راستي به نظرتون تا چه حد طبيعي شده(يا بهتر بگم : مي شه؟؟)؟؟ اگه در مورد تنظيماته دوربين هم دوستان نظر بدهند ممنون مي شيم. sharin 01 اسفند 1388, 11:43راستي بچه ها ازتون ممنونم كه ديديد و نظرتون رو داديد و براي رفع مشكل كمك كرديد. دوستان ديگه كه مي بينند و افتخار نمي دن نظرشون رو هم بگن ، ممنون مي شيم اگر حداقل تجربياتشون رو تو اين زمينه در اختيارمون قرار بدن.:-? Mehdi_Lover3dsmax 01 اسفند 1388, 13:43از نظر geometri کار طبیعی هست . حالا این تکسچر و متریال هست که کارو میتونه خیلی واقعی کنه به نظرم کیفیت تکسچرتون پایینه . شاید به خاطر نور پردازی ورندر باشه که اینجوری به نظر میرسه sharin 01 اسفند 1388, 13:56بله هم texture كيفيت كمي داره ، هم bump نداره ،هم نور پردازي نشده و براي رندر هم تنظيمات خاصي نداره. در كل هيچي نداره ! فراموش نشه كه كار wip است. منظور من اين بود كه 4چوبه كله اش real هست؟ البته اين رو هم بايد بگم كه رندر ها در front و side بوده . pclord 01 اسفند 1388, 14:27سلام sharin جان،آفرین خسته نباشی به غیر از نظرات دوستان،منم چند تا پیشنهاد برات دارم. 1-اگه با زیبراش کار میکنی ببرش تو زیبراش و بهش جزئیات بده 2-بیشتر به سرباز میخوره تا نینجا،میتونی یه پارچه دور پیشونیش ببندی و اگه به غیر از سر ما بقیه بدنشو ساختی لباسشم مثل یه نینجا واقعی درست کنی تا به شکل نینجا در بیاد،به لباسهای نینجاهای توی عکس توجه کن،میتونه کمکت کنه: *MwdwhAufeZSb 6r5Z380rFF8QB 3pC787NQ8bKPcuUCM *5qvP-kEwLMdfakmktMFLetvtR/Ninja 2.jpg 3-دو تا شمشیر هم کم داره موفق باشی.:rose: aghanaser 01 اسفند 1388, 14:55باسلام به نظر من هم يا بايد قيافه اش جدي تر بشه يا اسمش را به نينجاي مهربون تغيير بدهيد. ولي در كل كار خوبيه اگر روي موهاش هم دقت وكار بيشتري بشه... موفق باشيد aminfaghihe 01 اسفند 1388, 16:37ببخشید یه سوال داشتم منظورتون از تنظیمات دوربین چیه؟ ممنون sharin 01 اسفند 1388, 22:28سلام sharin جان،آفرین خسته نباشی به غیر از نظرات دوستان،منم چند تا پیشنهاد برات دارم. 1-اگه با زیبراش کار میکنی ببرش تو زیبراش و بهش جزئیات بده 2-بیشتر به سرباز میخوره تا نینجا،میتونی یه پارچه دور پیشونیش ببندی و اگه به غیر از سر ما بقیه بدنشو ساختی لباسشم مثل یه نینجا واقعی درست کنی تا به شکل نینجا در بیاد،به لباسهای نینجاهای توی عکس توجه کن،میتونه کمکت کنه: *MwdwhAufeZSb 6r5Z380rFF8QB 3pC787NQ8bKPcuUCM *5qvP-kEwLMdfakmktMFLetvtR/Ninja 2.jpg 3-دو تا شمشیر هم کم داره موفق باشی.:rose: حقيقتش اين كاراكتر براي photoي تنها ساخته نشده و تا مرحله ي rigging هم (البته در زمان test) اش پيش رفته . برنامه ي zbrush هم اين طور كه بوش مي ياد face ها رو شديدا زياد مي كنه و ديگه كار هايي رو كه مي خوام نمي تونم باهاش انجام بدم.(هنوز حالات صورت تست نشده) راستي متوجه نشدم چرا گفتي سرباز؟؟! اين طوري بگم كه با اين كاراكتر قراره MAYA رو فتح كنم !!! تا حالا يه مقدار كار روش صورت گرفته اما موش آزمايشگاهيه ديگه حالا حالا ها باهاش كار دارم. در مورد بدن و لباس هم كه گفتي بله ساخته شده اما نه به سبكي كه شما انتظار داريد. از عكس هايي كه گذاشته بودي متشكرم اما نينجاي من سبكه جديده . اونا ديگه از مد افتادن (مد جديد: نينجاي مهربون). نمي دونم چي به هت بگم . آخره سر مجبورم كردي اينا رو هم بگم (ادامه) اين عكس ها روند كار منه. در حالي كه كاراكتر رو از نظر هاي مختلف test مي كردم يه چند تاش رو گلچين كردم قسمت 1 (تو تابستان روش كار مي كردم : مدلينگ و rigging)(شماره 1) قسمت2 (بعد از يه سري اصلاحات قسمت اول تو آخراي دي بود شروع شد(Texture پايه هم تست شد))(شماره 2) قسمت3 (باز تغييراتي تو صورت و Texture (توجه به جزئيات ))(شماره 3) قسمت4 هم كه پروندش مثله 2 قسمته قبل بازه و در جريانه.(موضوع تاپيك و ... )(اولين عكسي كه گذاشتم) راستي شمشير هاش هم تو تابستان رديف كرده بودم اما هنوز جزئيات نداره(اونا فرئياته). قرار بود اينا رو كم كم بگم كه نشد ديگه ، اما خواهشن موضوع فعلي يادتون نره ها . روي اينا هم به وقته خودش بحث مي كنيم(در ضمن توجه شه كه اين عكس ها test هستند و پر از خطا) گذاشتمشون كه يه وقت به خاطره اسم تاپيك بچه ها به من فحش ندن!!! در ضمن محيطي كه كاراكتر توشه(در صحنه هاي render) ماله digital tutors است(گفتم كه در حاله آزمايش هستم) خوب ديگه زياد شد. sharin 01 اسفند 1388, 22:33باسلام به نظر من هم يا بايد قيافه اش جدي تر بشه يا اسمش را به نينجاي مهربون تغيير بدهيد. ولي در كل كار خوبيه اگر روي موهاش هم دقت وكار بيشتري بشه... موفق باشيد خوب رفيق نينجاي مهربون تصويب شد (فكر كنم بچه ها اين طوري بيشتر دوست دارند) مي تونيد در مورد مو هاش بحث كنيد(تا متوجه منظور بشم)؟؟ منظورتون مرز مو و سر و ريش و پازلفيشه؟؟؟(اگه اينه چشم حتما) يا نه كلا جنس و رنگش؟ حقيقتش مي خواستم فشنشون كنم اما خيلي طول مي كشيد(اونم سر فرصت ان شائ ا...) از نظرتون ممنونم. sharin 01 اسفند 1388, 22:35ببخشید یه سوال داشتم منظورتون از تنظیمات دوربین چیه؟ ممنون ببينيد وقتي يه camera ايجاد مي كنيد atter ها شو ببينيد . خوب به تناسب كار تغيير مي كنه ديگه . تو عكس هايي كه مي بينيد صورت گرد نيست اما تو اولي هست(چون front هست و prespective نيست) خوب اگه دقت كنيد فقط وسط تصوير حالت normal داره(اونم جلوي صورت گنده مي شه كناره ها هم كه هيچ(تو فواصله نزديك)) اما تو كناره ها ، كش مي ياد(البته اين خاصيت prespective هست ) اما واقعا رنجوره . گفتم ببينم شايد استاندارد هاي ديگه اي هم داشته باشه. ازتون ممنونم كه اين بحث رو مطرح كردين(بچه هاي ديگه كه هنوز بحث رو شروع نكردن. start اش رو شما زدي) hrgh 02 اسفند 1388, 18:54آفرین رفیق کاراکتر لوپلی جالبی شده کاملا بهینه واسه Game هست عالیه sharin 02 اسفند 1388, 20:17ممنونم دوست من (از نظرتون) ممنون مي شم اگه يه مقداري از تجربياتتون رو در اختيارمون بزاريد (تو زمينه ي مدلينگ و Texture و ... ) تا همگي استفاده كنيم. چون 2 مدل از كار هاتون رو كه تو اين قسمت گذاشتي نشون مي ده كه تو اين زمينه كارت درسته. البته عكس هايي رو كه ديدي كار نهايي نيست و مي خوام از اين حالت درش بيارم و real اش كنم (با كمك شما دوستان) . راستي آناتوميش چطوره؟؟ راستي لوپلي يعني چي؟!؟! لطفا جوري بحث كنيد كه باعث حرفه اي شدنه مدل ام بشه و اشكالات كار رو بيان كنيد (با روش بر طرف كردنش) ، ممنون. موفق باشيد. hrgh 02 اسفند 1388, 21:07خوشحال میشم اگه بتونم کمکی کنم اول ازهمه بزارید تفاوت مدلها رو بگم High Poly به مدلهایی گفته میشه که تعداد پالیگنهای اون خیلی زیاد بشه گاهی تا چند ده ملیون هم میرسه ویرایش و ساخت اینجور مدلها در نرم افزارهای Brush based ی مانند ZBrush امکان پذیره اما Low Poly مدلهایی هستند که پالیگنهاشون در کمترین حد ممکن باشند . امروزه کارهایی که ساخته میشه و در پروژه هایی مثل بازیهای ویدئویی یا جلوه های ویژه و فیلم به کار میره کاراکترهایی هستند که اصطلاحا به اونها Next-Gen گفته میشه این کاراکترها دارای یه سری ویژگیهایی هستند یه مدل Low Poly دارند که در صحنه قرار میگیره و جزئیاتی که در مدل High Poly ایجاد شدند به متریال این کاراکترها با استفاده از Normal Bump نسبت داده میشه تا در رندر به صورت High Poly رندر شه این کار باعث میشه تا پردازش مدلها ساده تر شه و مدلها سبکتر شن یه سر به این تاپیک بزن میتونی یک کاراکتر Next-gen بینظیر رو ببینی و اما در مورد کاراکتر شما واسه جزئیات بیشتر باید اونرو به Zbrush انتقال بدی و در اونجا جزئیات رو اضاق کنی و به Normal Bump به مدل برگردونی البته قبل از انجام این کار بهتره تحقیق کنی در این مورد تا مراحل کار رو یاد بگیری ضمن اینکه زیبراش هم باید واسه این کار وارد بود موفق باشی sharin 03 اسفند 1388, 07:39دوسته من مطالبي كه شما ارائه كرديدواقعا مفيد بود.من خودم هم به اين موضوع فكر كرده بودم كه چطور مي شه با face كم جزئيات زياد بشه. بعد هم منطقي ترين راهي كه به ذهنم رسيد دادن bump بود.اما نمي دونستم چطور(تو ذهن خودم مي خواستم با PS در بيارم كه واقعا يه جورايي نشدني بود). به هر حال مطالبي كه در مورد Next-Gen و Normal bump گفتيد واقعا مختصر و مفيد بود.من كه خيلي استفاده كردم. فقط اگه ممكنه بگيد كه تسلط به اين بخش (Normal bump ) چقدر طول مي كشه؟؟(يه آموزشي هم بي زحمت معرفي كنيد.) (آخه من تا حالا سراغه Zbrush نرفتم.) واقعا از شما دوستان ( mehdi_lover3dsmax و hrgh) ممنونم. چون براي من گام اول رو mehdi_lover3dsmax عزيز و گام بعدي رو hrgh عزيز برداشت و الان ديگه جهت گرفتم. اگه تمام نظرات كه توسط دوستان در اين تاپيك ها (wip) ارائه مي شه به اين سبك (آموزنده) باشه خيلي عالي مي شه و باعث مي شه كه كل بچه ها با هم رشد كنند. ممنون. pclord 03 اسفند 1388, 12:08بیا عزیز،اینا یه سری آموزش برای نرمال مپ در مایا یه پلاگین برای فتوشاپ هم هست،که از تکسچر یه نرمال مپ میسازه ،خودم دارم،خیلی جالبه،حتما دانلودش کن از NVIDIA است: دانلود از کمپانی سازنده: Mehdi_Lover3dsmax 03 اسفند 1388, 12:18ب واقعا از شما دوستان ( mehdi_lover3dsmax و hrgh) ممنونم. چون براي من گام اول رو mehdi_lover3dsmax عزيز و گام بعدي رو hrgh عزيز برداشت و الان ديگه جهت گرفتم. اگه تمام نظرات كه توسط دوستان در اين تاپيك ها (wip) ارائه مي شه به اين سبك (آموزنده) باشه خيلي عالي مي شه و باعث مي شه كه كل بچه ها با هم رشد كنند. ممنون. ممنون دوست عزیز به گفته حضرت علی علیه السلام زکات علم نشر آن است من وظیفه ای که بر دوشم هست دارم انجام میدم یا علی sharin 04 اسفند 1388, 19:08Pclord عزيز بابت لينك ها ممنونم البته هنوز وقت بررسي دقيقش رو پيدا نكردم اما به نظر خوب مي يومدند مخصوصا اون plugin براي PS . اصلا فكرش رو هم نمي كردم همچين چيزي وجود داشته باشد ! تشكر ويژه . اين چيزا رو از كجا پيدا مي كني؟؟ pclord 04 اسفند 1388, 20:46pclord عزيز بابت لينك ها ممنونم البته هنوز وقت بررسي دقيقش رو پيدا نكردم اما به نظر خوب مي يومدند مخصوصا اون plugin براي ps . اصلا فكرش رو هم نمي كردم همچين چيزي وجود داشته باشد ! تشكر ويژه . اين چيزا رو از كجا پيدا مي كني؟؟ خواهش میکنم،امید وارم بدردت خورده باشن اون پلاگینه رو قبلا توی یه آموزش از آتودسک دیده بودم،اون آموزشا رو هم تو گوگل سرچ کردم. موفق باشی. sharin 08 اسفند 1388, 16:35منتظر نقد ها و ايده هاي سازندتون هستم ها !! درسته كه روند ساخت كاراكتر الان تقريبا متوقف شده اما به اميد خدا از اواخر اسفند دوباره شروع به كار مي كنم و اين تاپيك رو آپديت مي كنم. شما هم هر ايده اي براي بهتر شدن كار داريد ، لطفا ارائه بديد تا همگي استفاده كنيم. همين طور كه گفتم با اين كاراكتر قرار مايا رو فتح كنم و اين هم امكان پذير نيست مگر با كمك شما دوستان.(چه مايا كار ها ، چه كساني كه مكس كار مي كنند و ... ) از تمامه دوستاني كه ايده هاي خودشون رو مطرح كردند ممنونم. منتظرم ها!! همگي موفق باشيد. تا بعد. sharin 24 اسفند 1388, 14:20دوباره سلام. راستي يعني مدلم فقط همين نقص ها رو داشته كه از اون موقع كسي نظر نداده!! يا زيادي مسخره بوده؟؟!! به هر حال اينجا 3 تا عكس مي زارم. 1.با استفاده از plugin PS كه pclord زحمتش رو كشيده بود، يه Normal map از همون متريال درست كردم و به كاراكتر دادم.ديگه يه نور پر دازي جزئي هم انجام داديم.(زمان رندر يادم نيست اما فكر كنم حدودا 8 تا 10 دقيقه شد).(شكل 1) 2.به گفته ي آقا مهدي يه متريالsss بهش داديم و نتيجه ي خوبي داد ( به نظر من ). اما گويا bump اش يه مشكلي تو 2008 داره(قسمت متريال sss رو مي گم) error مي ده كه نمي تونه پيداش كنه !! البته يه جوري بهش رسونديم اما خوب هنوز بايد رو bump اش كار بشه.بخاطر همين هنوز bump رو بهش ندادم. توي اين حالت shadow نداره.(زمان رندر حدود 4 تا 5 دقيقه.)(شكل 2) 3.همون قبلي هست فقط بهش Shadow هم داديم.(زمان رندر 32 دقيقه-->به خاطر finalgather موهاش طول كشيد)(شكل 3) بر اساس چيزي هم كه hrgh گفت ، بايد به zbrush مسلط باشم كه نيستم و هنوز آموزشي هاش بدستم نرسيده! اما بعد ها كه ياد گرفتم دوباره دستي به سر و روش مي كشيم. نظرتون چيه؟؟حالا چطور شده؟؟(متريال صورت رو مي گم ها!!) البته من هنوز هم راضي نيستم ان شائ الله براي اين مدل كه هيچ اما براي بعدي ها سعي مي كنم متريال توپ تري درست كنم. Mehdi_Lover3dsmax 24 اسفند 1388, 15:54سلام ببین آقا sharin یه جوری باید کیفیت نور پردازی و تکسچر و متریالت به این عکسی نزدیک بشه سعی کن اول کیفیت تکسچر رو بالا ببری بعد البته نسبت به قبل بهتر شده HSN_MAYA 24 اسفند 1388, 17:12سلام به دوست عزیز. آقا کارت توپه. من خودم فعلا کارم کاراکنر نیست. ولی از عکس های واقعی الگو بگیر. خیلی کمکت میکنه. راستی تو ماهشهر زندگی میکنی؟ دنبال چند تا پلاگین هم میگشتی، درسته؟ کارت رو خیلی وقت پیش تو گوشی میلاد دیدم. پلاگین ها رو هم دادم به میلاد. به هر حال کارت توپه. موفق باشید. بای. HSN_MAYA 24 اسفند 1388, 17:18راستی. واسه صورتش یکم specular استفاده کن. واسه این کار. تکسچر رو سیاه و سفید کن. جاهایی که سیاهه specular نداره. ولی جاهای سفید داره. مثل دماغ. پیشونی. گونه. یکم هم روی گردنش. مثل عکس بالا. بعد تکسچر رو به specular color بده. امیدوارم تونسته باشم یکم کمکت کرده باشم. sharin 25 اسفند 1388, 10:17سلام ببین آقا sharin یه جوری باید کیفیت نور پردازی و تکسچر و متریالت به این عکسی نزدیک بشه سعی کن اول کیفیت تکسچر رو بالا ببری بعد البته نسبت به قبل بهتر شده آقا مهدي texture با كيفيت از كجا بيارم؟؟ درست كردن texture هم خيلي طول مي كشه.حوصله اش رو ندارم!! texture آماده ي با كيفيت پيدا مي شه كه من فقط روي UV ي مدلم fix اش كنم؟!؟! تازه چونكه اسمش نينجاي مهربونه ،‌ نمي خوام صورتش هم داغون باشه ها! خودمم توي اينترنت مي گردم ببينم چيزي گير مي ياد يا نه. سلام به دوست عزیز. آقا کارت توپه. من خودم فعلا کارم کاراکنر نیست. ولی از عکس های واقعی الگو بگیر. خیلی کمکت میکنه. راستی تو ماهشهر زندگی میکنی؟ دنبال چند تا پلاگین هم میگشتی، درسته؟ کارت رو خیلی وقت پیش تو گوشی میلاد دیدم. پلاگین ها رو هم دادم به میلاد. به هر حال کارت توپه. موفق باشید. بای. سلام آقاي ديبا پور عزيز!! رفيق تو كجايي؟؟ چند وقته ستاره ي سهيل شدي يا !! حواست هست؟؟ نمي دونستم عضو اين انجمني!! آب در كوزه و ما ... متاسفانه واسطه ما آقا ميلاد خيلي تنبلي مي كنه و هي مي گه يادم رفت.ما هم پشت سر هم بهش sms مي ديم تا يادش بمونه!! فكر نمي كردم كه ميلاد عكسه رو بهت نشون داده باشه!! راستش اون موقع كه ساختمش گفتم خيلي عالي شده ، اما الان كه عكس قديميا رو مي بينم خندم مي گيره!! ان شائ ا... چند وقت ديگه هم به اين عكس ها بخنديم.ديگه واقعا كولاك مي شه!! راستي تشكر(بابت اون پلاگين ها).ميلاد گفت DVD هات پيشت نيست(ZBrush). از طريق پست خصوصي در اين زمينه بيشتر صحبت مي كنيم. در مورد specular هم بايد بگم كه بهش داده بودم اما زياد خوشم نيومد ، پاكش كردم. حالا اگه texture جديد دستم رسيد دوباره بايد درستش كنم اگر هم نه ، باشه رو همين مي ندازم. در مورد كمك هم كه بايد بگم وجودت به تنهايي كمكه بزرگيه رفيق. تا بعد Mehdi_Lover3dsmax 25 اسفند 1388, 14:02سلام اولا که من اینو گرفتم Gnomon Workshop Creating A Photo Realistic Render In Ment




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 575]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن