تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 30 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

کلینیک زخم تهران

کاشت ابرو طبیعی

پارتیشن شیشه ای اداری

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

تور بالی نوروز 1404

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی

تعمیر سرووموتور

تحصیل پزشکی در چین

مجله سلامت و پزشکی

تریلی چادری

خرید یوسی

ساندویچ پانل

ویزای ایتالیا

مهاجرت به استرالیا

میز کنفرانس

تعمیرگاه هیوندای

تعمیرگاه هیوندای

تعمیرگاه هیوندای

اوزمپیک چیست

قیمت ورق سیاه

چاپ جزوه ارزان قیمت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1855078120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سوال: چگونه ذرات با شعاع رندم بسازیم؟ -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: سوال: چگونه ذرات با شعاع رندم بسازیم؟ khadivivaneghi 23 آذر 1388, 14:46سلام دوستان، بازم من با سوالات عجیب و غریبم! یه استوانه شیشه ای داریم که مادش Mia_Material_X هست و می خواهیم داخلش رو با ذرات با شعاع 0.01 تا 0.1 پر کنیم (به عنوان تیله). 1. همونطور که میدونیم باید با کمک Per Particle Attr مساله رو حل کنیم. اما چطور؟ 2. همونطور که میدونیم نمیشه ذرات رو داخل شیشه به کمک خود ذرات رندر کرد. (ظاهر نمیشن). پیشنهادتون چیه؟ 1835ali 23 آذر 1388, 20:02instance بعد برو به همون per partical , add رو بزن یه att با حالت float بساز بعد روش رایت کلیک کن و create expersion رو بزن بعد اینو تایپ کن particleShape1.d = rand (0.01,1); بعد برو به قسمت instance و توی منوی scale اسمی رو که انتخاب کردی واسه ذرات هستش رو انتخاب کن khadivivaneghi 23 آذر 1388, 21:20ممنون از جواب شما، به فروم امیدوار شدم! اما در مورد رندر نشدن ذرات چطور مشکل رو حل کنیم؟ 1835ali 24 آذر 1388, 19:46وقتی instance باشه رندر میشه اگر هم یه موقع خواستی ذرات رو رندر کنی با hardware rendering رندر بگیر بعد با افتر کامپوز کن khadivivaneghi 28 آذر 1388, 13:23نه دوست عزیز! جواب نمیده! تو صورت مساله داریم "تیله"! تیله هامون از جنس شیشه هستن! رفرکت ها بهم میریزه، جواب نمیده! تازه اگر instance کنیم شعاعی که به هزار مصیبت رندمش کردیم در نظر گرفته نمیشه! -قبلا تستش کردم- اما راه حل!: در مورد رندم کردن شعاع دوستمون درست گفتن، با استفاده از تابع rand تو attr شعاع PP میتونیم شعاع رندم رو داشته باشیم. نکته دوم (امیدوارم تو نسخه های قدیمی تر -2009 به قبل- این ابزار باشه) اینه که با استفاده از ابزار convert nParticles to Polygon (اسمش شاید دقیق نباشه) ذراتتون رو تیدیل به polygon بکنید. اما حواستون باشه قبلش تو output mesh تنظیمات لازم رو انجام بدین. (bloby radius, max triangle resolution, etc ) حداقل مقادیر رو میتونین به ترتیب 3.5 و 300 وارد کنید تا یه نتیجه تقریبا قابل قبول بگیرید. (البته وقتی مقادیر رو وارد کردین میتونین برین برای ناهار!) در انتها هم اگه مثل کار من قراره ذراتتون ثابت باشن ذرات رو پاک کنید تا هم کارتون برای محاسبات سبک تر بشه و هم دفعه بعد که فایلتون رو باز میکنین خودتون رو نفرین نکنین! یا حق khadivivaneghi 28 آذر 1388, 13:28راستی حالا برای تیله هامون میتونیم به راحتی از Mia_Material_X به عنوان ماده شیشه (یا هر ماده دیگه) استفاده کنیم. بیزحمت باز هم حواستون به max depth of ray و تعداد refraction های ممکن تو تنظیمات رندر، نور و خود ماده باشه




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن