تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 آذر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1835217854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Gnomonology:The Making of ’Smile’ -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Gnomonology:The Making of ’Smile’ .:taymaz:. 23 آبان 1388, 16:44Gnomonology:The Making of ’Smile’ This ’making of’ demonstration and lecture began with the decision to create a new still image and record the entire process. Using Maya, UVlayout, Zbrush and Photoshop, ’Smile’ was created in eight hours over the course of a couple evenings. Observe and listen as Alex shares his workflow, thought process and techniques. Chapter One: Base Mesh and UV Layout In Chapter one, a personal sketch is chosen to develop into a 3D image. It is then imported into Maya and a methodology for aligning the 3D camera to the image is discussed. A simple base mesh is tweaked and edited to work with the design, then exported to Headus UVlayout. With the base mesh complete, it is ready to be sent to Zbrush for sculpting. Duration: 80min. Size: 365.25mb Cost: $15.00 Chapter Two: Sculpting in Zbrush In Chapter two, the simple base mesh is transformed into a design sculpt. With a combination of real-time and timelapse footage, the sculpting session is thoroughly discussed. Starting with an initial lay-in of the musculature, forms are developed and detailed using the Claytube and Rake macro brushes. Tweaking and Masking also play an important role. Duration: 50min. Size: 171.69mb Cost: $12.00 Chapter Three: Lighting and Shaders In Chapter three, the Zsculpt is exported to Maya with cavity and displacement maps for lighting, shading and rendering. The first half of the demo is in real-time, consisting of the light-rig set-up and design using IPR. We then transition to 2x timelapse, explaining the set-up of our layered Mental Ray skin shader, while exploring possible styles for our final rendering. note: I would recommend watching the ’Skin Shading in Mental Ray’ tutorial if you are new to subsurface scattering in Mental Ray. Duration: 90min. Size: 183.14mb Cost: $15.00 Chapter Four: 2D Paintover, 8k Maps, Final Comp In Chapter four, Photoshop is used to explore possible looks for the final image. Once the desired result is achieved, the size of the texture maps, 3D render and Photoshop comp are increased to a printable resolution (3000 x 4000 pixels). 8k cavity and 32-bit 8k displacement maps are generated in Zbrush3 using poly-painting and the Multi-Displacement Exporter. The chalk rail (with particle instanced fragments) is added in Maya, rendered, and the final Photoshop comp is put together. Duration: 80min Size: 215.31mb Cost: $15.00 Download link




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن