تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816942236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طراحی فضای بازی - رندر تک فریم ! -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: طراحی فضای بازی - رندر تک فریم ! MAXBAZ 16 آبان 1388, 16:48سلام دوستان , این یک نمونه از کارهای من هست در زمینه طراحی مراحل بازیهای رایانه ای ! این اتاق که میبینید یک قسمت از یک مرحله هست که من کمی نورپردازی اون رو تقویت کردم و با منتال ری یک رندر از اون گرفتم . مدل هایی که میبینید هم از اصلاح Low Poly پیروی میکنند و دلیل برخی سطوح مربعی همین هست. البته یک توضیح هم بدم که این مدل ها اصلاً برای رندر ساخته نشده و فقط و فقط برای استفاده در بازی ساخته شده! - منتظر نظرات سازنده شما دوستان هستم ! masoud_warcraft 16 آبان 1388, 21:24با سلام. نور بر روی سقف اتاق خیلی قویه. CG_Master 16 آبان 1388, 22:03خوب شده اما یه نموره زرد شده اگه یه فیلتر آبی میذاشتی بهتر بود Mahdi_Rashed 16 آبان 1388, 22:30Low poly یه ؟ خیلی سنگین فکر کنم . یک وایر بذار تا بهتر بشه نظر داد . چون صندلی ها رو خیلی سنگین ساختی ؟ البته تا وایر رو نبینم نمیتونم بگم . :) MAXBAZ 17 آبان 1388, 11:26masoud_warcraft () مرسی از اینکه نظرتون رو گفتید , اما باید بگم در اون زمینه چون من زیاد با نور پردازی کار نکردم در همین حد میدونستم , اما سعی خودم رو میکنم تا این مشکل رو برطرف کنم ! reactor_master () از شما هم تشکر میکنم , حق با شماست خیلی زرد شده . این رو هم سعی میکنم برطرف کنم! Mahdi_Rashed () از شما هم تشکر میکنم , در جوابتون باید بگم بله این کار که میبینید Low Poly هست اما نه در اون حد تصور که حتماً باید در گیم باشه ! این که شما میبینید یک level کامل متشکل از 3 اتاق هست ! توی گیم وقتی فضا محدود و کوچک هست میشه از روی دیتیل آبجکت ها بیشتر کار کرد. سعی میکنم در اسرع وقت یک وایرفرم هم برای شما تهیه کنم. ---- باز هم از تمام دوستان که نظر دادن تشکر میکنم !:rose:




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 663]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن