واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: طریقه برتن کردن لباس تن کاراکتر برای انیمت moeinkarimi 28 شهريور 1388, 09:25سلام به همه ی دوستای گلم که دلم همینطور باسشون میتپه ----- دوستای عزیزم من میخوام که تن کاراکتری که در پیوست مشاهده میکنید لباس بپوشونم و میخوام که در هنگام انیمت هم تن کاراکترم باشه و با اون تکون بخوره !!! اگر آموزشش رو بهم بدید بی نهایت ازتون سپاسگزار میشم :neutral: :) عیدتونم پیشاپیش مبارک باد :) moeinkarimi 28 شهريور 1388, 10:18خواهش میکنم جواب بدید !!!! خیلی خیلی واجبه CG_Master 28 شهريور 1388, 10:46خوب روال کار اینجوریه اول باید لباس واسش درست کنی بعد با Cloth تو قسمت ریکتور میتونی طبق حرکات کاراکترت لباس هم تکون بخوره باید Col.Telorance رو هم 0.2 بزاری که دقت کار بالا تر بره HOMAYOON.F 28 شهريور 1388, 10:55با سلام... شما لباس کاراکتر رو دور بدنش مدل بزن. بعد اسکلت بندی کاراکتر رو بزن( بون یا بایپد). اونوقت میتونی یه مودیفایر skin به بدن و یه دونه به لباس بدی. بعد جداگونه استخوانها رو به اسکین هر دو بدی. کار که تموم شد، استخوانها رو که جابجا کنی هم بدن و هم لباس با هم و خیلی قشنگ حرکت میکنن. یه راه دیگه هم استفاده از کلوده که واسه این کاراکتر نیاز نیست! moeinkarimi 28 شهريور 1388, 13:24ممنونم از رفقای گلم . ایشالله که موفق باشید moeinkarimi 29 شهريور 1388, 00:15عزیزم میتونی همین راهی که گفتی رو با عکس نشونم بدی ؟؟؟؟ آخه نتونستم انجامش بدم HOMAYOON.F 29 شهريور 1388, 00:39کدوم راهو؟ با من بودید یا reactor_master جان؟! یعنی کار با اسکین رو میخواید، یا کلود؟ moeinkarimi 29 شهريور 1388, 10:09با شما بودم همایون جان -- راه Skin منظورم بود :wink: mkf.cgi 29 شهريور 1388, 12:09استفاده از اسكين براي لباس كار جالبي نميشه... از خود ارك ماهي يه كپي بگير و يكم بزرگش كن و بعد بهش shell بده .(مديفاير shell). اين ميشه يه لباس به حجم خود كاراتر كه ميتوني رو ش تغييرات هم بدي. بعد, از راكتور ها و يا cloths در مديفاير ليست هم ميتوني استفاده كني... در اكثر مدل ها از اين روش استفاده ميكنن... استفاده از روش اسكين براي لباس بيشتر در مورد بازي ها صدق ميكنه... موفق باشي. moeinkarimi 29 شهريور 1388, 12:32عزيزم ميتوني به صورت تصويري همين راهي که گفتي رو بهم بگي HOMAYOON.F 29 شهريور 1388, 15:25استفاده از اسكين براي لباس كار جالبي نميشه... از خود ارك ماهي يه كپي بگير و يكم بزرگش كن و بعد بهش shell بده .(مديفاير shell). اين ميشه يه لباس به حجم خود كاراتر كه ميتوني رو ش تغييرات هم بدي. بعد, از راكتور ها و يا cloths در مديفاير ليست هم ميتوني استفاده كني... در اكثر مدل ها از اين روش استفاده ميكنن... استفاده از روش اسكين براي لباس بيشتر در مورد بازي ها صدق ميكنه... موفق باشي. خب اینکه واسه لباس، اسکین به پای کلود نمیرسه مسلمه!:green: ولی بستگی به کار و کاراکترمون هم داره. اگه قرار نیست که کار رو خیلی واقعی بزنیم میتونیم بجای کلود از اسکین استفاده کنیم، راحت تر هم هست. مثلا اگه یه کاراکتر ساده داریم نیازی به شبیه سازی لباس واقعی نیست. حالا منم با توجه به این کاراکتر دوستمون فکر میکنم اسکین مناسبه. واسه لباسش هم که به مدلینگ بر میگرده و راحتترین روش همون کپی کردن پولیگانهای مورد نیاز از خود مش بدن هستش. .................................. واسه اسکین، مدل که ساخته شد، میتونید یه بایپد واسش بسازید و استخوانهاشو متناسب با کاراکتر تنظیم کنید. بعد یه مودیفایر اسکین به مدل بدید و استخوانها رو هم به اسکین. تنظیمات وزن دهی رو انجام بدید تا با حرکت استخوانها، اندامهای مدل هم به دلخواه خودتون حرکت کنن. کار مدل که تموم شد همین کار رو با لباسش انجام بدید. یعنی یه مودیفایر اسکین دیگه به لباس بدید و همون استخوانها رو به اسکین لباس بدید وبعد تنظیمات... کار که تموم شد، با حرکت استخوانها هم کاراکتر و هم لباس با هم حرکت میکنن. حالا این یه روش بود، روشهای دیگه ای هم هست. و اگر واسه کار واقعی و شبیه سازی طبیعی لباس میخواید این کارو کنید باید از کلود استفاده کنید. دوستان هم میتونن نظرات و روشهای خودشون رو بگن تا دیگران هم استفاده کنن.:) موفق باشید...:rose:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1108]