تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816359429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Lamborghini Murcielago -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Lamborghini Murcielago sranimation 27 مرداد 1388, 21:25سلام، این اولین ماشینیه که ساختم و خیلی روش کار کردم (حدود 15 ساعت) اینو توی مایا 2008 مدل کردم و با mental ray رندر گرفتم، امیدوارم خوشتون بیاد .:. soroosh .:. 27 مرداد 1388, 21:38مدلینگ کار خیلی خوبه . ( البته مشکلات کوچیکی داره که خب میشه ازشون فعلا صرف نظر کرد ) روی نورپردازی بیشتر کار کنید . تنظیمات رندر را هم کمی بالا ببرید تا کیفیت رندر بیشتر بشه و اون سایه ها هم نرم بشن . فکر میکنم مشکل سایه هاتون مربوط به تنظیمات پایین fg باشه . موفق باشید . Mahdi_Rashed 27 مرداد 1388, 21:43خوبه به جر چیزایی که دوستمون گفتن متریال بدنه ی ماشین باید براقتر باشه و Reflection بالا تر بره . :rose: sranimation 28 مرداد 1388, 09:45مدلینگ کار خیلی خوبه . ( البته مشکلات کوچیکی داره که خب میشه ازشون فعلا صرف نظر کرد ) روی نورپردازی بیشتر کار کنید . تنظیمات رندر را هم کمی بالا ببرید تا کیفیت رندر بیشتر بشه و اون سایه ها هم نرم بشن . فکر میکنم مشکل سایه هاتون مربوط به تنظیمات پایین fg باشه . موفق باشید . تنظیمات final gather رو بالا بردم و زمینه رو هم کمی روشن تر کردم، بهتر شد. اگه میشه اشکال هایی که توی مدل سازی هست رو بگین تا اگه تونستم اصلاحش کنم داش ممد 28 مرداد 1388, 11:29تنظیمات final gather رو بالا بردم و زمینه رو هم کمی روشن تر کردم، بهتر شد. اگه میشه اشکال هایی که توی مدل سازی هست رو بگین تا اگه تونستم اصلاحش کنم سلام این رندر جدید خیلی براق شده بعد هم روی لاستیک جون به نظر می رسه گرد نیست روی گوشهها بیشتر کار کن (نرم تر به نظر برسه) .:. soroosh .:. 28 مرداد 1388, 14:34خوبه اما رندر های قبلی بهتر بودن :d این رندر سایه مناسبی نداره . زیر ماشین مثلا نیاز به سایه سخت تری داره . همونطور که دوستمون اشاره کردن متریال ماشین خیلی براق شده و انعکاس زیادی داره . برای متریال ماشین بهتره از متریال آماده خود منتال ری با نام « کار پینت » استفاده کنید . که تنظیمات خیلی خوبی داره . البته راه های مختلفی داره مثل ساخت متریال لایه ای و ... اما اونها کمی مشکل تر میشن . لاستیک ماشین را کاملا مشکی انتخاب نکنید . اینطوری اصلا نه آجها دیده میشن و نه خود لاستیک . از نظر مدلینگ هم مثلا قسمت های بدنه ماشین در اطراف شیشه جلو خیلی مسطح هستن و کمی هم فرم مناسبی ندارن یعنی انگار کمی نیاز هست ورتکس ها مرتب تر بشن . قسمت انتهایی درب و بدنه ماشین یه جورایی رفته داخل که از روی انعکاس های رندرهای اول میشه این و متوجه شد در صورتی که فکر میکنم انتهای در و بدنه ماشین در ادامه باید به موازات و در امتداد هم ایجاد بشن ( البته این چیزی هست که به نظر من میرسه چون معمولا اکثر ماشین ها به این صورت هستن ) و ... موفق باشید . MehdiFX 28 مرداد 1388, 17:01میشه بگی در رندر اول از چه نوری استفاده کردی...؟ به نظر من اولین رندر خیلی قشنگتر شده. دومی سایه اش خیلی بد شده. sranimation 29 مرداد 1388, 00:15ضمن تشکر از برو بچه های فعال که نظر میدن، برم سر اصل مطلب: گرد به نظر رسیدن لاستیک ها به خاطر زاویه خاص دوربینه که باعث شده عرض لاستیک جزیی از سطحش به نظر بیاد. من از polygon pipe استفاده کردم پس حتما گرده در رندر های سری اول و دوم از هیچ نور خاصی استفاده نکرم! منظورم اینه که فقط HDRI بود ( enable default light رو هم غیرفعال کردم) توی این یکی که اینجا میزارم یه point light اضافه کردم که زیر ماشینه ( با intensity منفی) در مورد گوشه ها هم قبول دارم دور شیشه جلو جزئیاتش کمه، البته من بین شیشه و بدنه رو جدا ساختم شاید بهتر بود از شیشه استفاده می کردم. چون این قسمت رو می خواستم بش ماده پلاستیکی بدم و پلاستیک هم برق نمیزنه، روش وقت نگذاشتم. ولی بعد چون داخل ماشین چیزی نبود رنگش با شیشه مثل هم میشد. منم اون قسمتو از جنس خود ماشین گذاشتم در مورد متریال هم باید بگم که از همون اول ازکارپینت مایا استفاده کردم و فقط رنگ اونو تغییر دادم( چون قرمز بود و لامبرگینی قرمز به نظرم خیلی مسخره بود) رفلکت رو هم تغییر نداده بودم تا اینکه اومدید گفتید که رفلکت کمه، منم زیادش کردم که یهو همه گفتین زشت شد منم دوباره کمش کرم توی این رندر جدید color gain رو کم کردم فکر کنم بهتر شده باشه( برای تکسچر HDR)




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن