واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: به نظر شما بهترین ابزار برای ساخت کارکتر چی هست؟ MSB_GRAPH 22 مرداد 1388, 12:43سلام دوستان عزیز من مدتی هست تری دی کار میکنم،با ابراز های مختلفی آشنا شدم ولی هنوز نمی دونم کدم ابراز بهتره،خیلی ممنون میشم هر کسی ابزاری رو پیشنهاد بده و دلیل پیشنهاد رو هم بده،این کار باعث میشه که با آرامش بهتری کار کرد. موفق باشید.:cool: Mahdi_Rashed 22 مرداد 1388, 12:46poser 7 برای مدل های آماده Z-Brsuh برای ایجاد جزییات کارکتز mudbox برای Texturing کارکتر مکس . مایا برای animate و Render :) MSB_GRAPH 22 مرداد 1388, 21:08دوست عزیز من منظورم طراحی کارکتر هست،مثلا edit mesh gigamax 22 مرداد 1388, 21:48ببینید ساخت مدل کاراکتر چندتا مرحله داره و مستقیما بستگی به این داره که شما مدل رو برای چی می خواین ... معمولا مراحل شامل موارد زیره : - ساخت مدل ابتدایی - افزودن جزئیات - ساخت بافت و اعمال آن روی کاراکتر - ایجاد کنترلهای حرکتی یا همون rigging برای ساخت مدل ابتدایی راه ههای مختلفی هست ... استفاده از editle ها در مکس خیلی رایجه ... همچنین در Zbrush امکانی هست به نام Zsphere که به سادگی می تونین مدلهای ابتدایی رو بسازین ... مرحله بعد اضافه کردن جزئیات به کاراکتره ... امروزه همه از Zbrush برای این کار استفاده می کنن ... چون فوق العاده قدرتمند و در عین حال آسونه ... مثل نقاشی کردن می مونه روی مدل سه بعدی ... وقتی جزئیاتش اضافه شد اونو وارد نرم افزار مبدا که اینجا مکسه می کنن ... البته لزومی هم نداره نرم افزار مبدا نرم افزاری باشه که باهاش مدل اولیه رو ساختن ... می تونه مایا یا نرم افزار دیگه ای باشه مرحله سوم که یکی از فنی ترین بخش های کاره ساخت تکسچر مناسب برای کارکتر و بعد اعمال اون روی مدله ... برای ایجاد و ویرایش تکسچرها هیچ چیز بهتر از فتوشاپ نیست ... البته نرم افزارهایی وجود دارن که مثل Zbrush در امر تکسچرینگ هستن ... یعنی اضافه کردن جزئیات تکسچر به مدل ... مثل نرم افزار Body Paint ... البته Zbrush هم امکانات مناسبی برای این کار داره مرحله آخر هم برای کساییه که می خوان مدلشون رو انیمیت کنن ... این مرحله به نظر من جذاب ترین بخش کاره و البته خلاقانه ترین هم هست ... شما با روش هایی مثل استخوان بندی ، ساخت سینماتیک و ... کاری می کنین مدل برای انیمیت آماده بشه امیدوارم به دردتون بخوره ... موفق باشین Miladbat 22 مرداد 1388, 23:56فقط ابزارش edit poly hellboy3d 24 مرداد 1388, 08:40سلام دستای شما بهترین سازنده کاراکتره!!!!!!!!! به نظرم اگه طراحی ارگانیک رو روش مسلط بشی به راحتی می تون هر کاراکتری کار کنی gigamax () به حرفهای ایشون گوش کنی عالیه دیگه موفق باشی داش ممد 24 مرداد 1388, 10:16من هم edit polyرا بخاطر جزییات و ابزار های راحتی که داره:rose:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 909]