تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812849965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Nikarts Studio -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Nikarts Studio .:BEHNAM:. 22 خرداد 1388, 16:58سم الله الرحمن الرحیم. این استودیوی بازی سازی با حمایت استودیوی بازی سازی فنایی رسما فعالیت بازی سازیش رو از الان شروع می کند.ما در حال حاظر می خواهیم روی یک بازی خیلی جالب و پر از ایده کار کنیم و نیاز به کمک شما در زمینه های مختلف داریم. اولین بازی ما یک کار ساده و جذابه که داستانش رو می تونید در زیر ببینید: داستان بازی داستان یک شخصیت Stick Man هست که اول بازی طراح اون رو می کشه. اون باید مسیر های مختلف و پیچیده ای رو طی کنه.از چاله های مختلفی رد بشه و بره.همچنین بازی دارای یک چاله هست که باید مواظب باشید توی اون نیفتید وگرنه باید یک معما رو حل کنید.روند بازی حل کردن معما ها و یک چیز مثل پلتفرم دو بعدی(ولی با یکسری تکنیک ها ما سه بعدی نشونش میدم مثل چرخش دوربین دور مکعب ها) و همچنین خنثی کردن بعشی از بمب هاست.توی این بازی هیچی اجباری نیست همه چیز بستگی به خود داره بازیکن میتونه از اول تا اخر بازی هیچ معمایی رو حل کنه و بمب هم خنثی نکنه و میتونه هم حل کنه. خوب مسلما هرچی بهتر بازی کنی بهتر هم نتیجه می گیری.معما ها و خنثی کردن بمب اجباری نیست اگه به بمب خردی باید خنثی بکنی بمب رو و اگه هم توی دام مکعب ها افتادی باید حلش کنی. از ویژگی های بارز این بازی اینه که توی این بازی مردن وجود نداره.ما توی این بازی هر اتفاقی برامون افتاد باید سعی کنیم خودمون رو مثل اول کار کنیم.مثلا شما فرض کنید در کنترل کاراکتر اشتباه می کنید و اون به یک جای مثل چاله بزرگ می افته.اون ابزاری رو داره که بتونه از اونجا بیاد بیرون . همچنین وقتی شما کلید space رو فشار می دید میتونید از طراح کمک بگیرید تا براتون یک مسیر جدید بسازه.ولی مقدار کمک از طراح کمه مثلا در هر مرحله 3 تا . کل این بازی روی فکر شما می چرخه و هر جوری بخواهید می توانید بازی رو تموم کنید و مطمین باشید برای هر فکری که دارید بازی هم یک رفتار رو نشون نمیده.سعی می کنیم با یاری خدا و دوستان سطح هوش مصنوعی بازی رو تا حد بسیار زیادی بالا ببریم. این خلاصه ای از داستان و اشنایی با بازی بود. ------------------- مسایلی که ما توش می پردازیم و برامون مهمه یک حالت نرم شخصیت بازی در حرکاتش است که باید خیلی طبیعی باشه و یکی هم هوش مصنوعی. ما در موارد زیر نیاز به همکار داریم شما دوستان می تونید به ما در ساخت این بازی کمک کنید: 1- طراح دوبعدی برای کشیدن استوری برد ها 2- طراح دوبعدی برای کشیدن شخصیت ها 3- بک نفر برای ساخت کل موسیقی های بازی. 4- طراح معماهای بازی . برای عضویت در گروه باید مشخصات زیر پر کنید و برای من پی ام کنید همین+ اینکه قوانین تیم رو رعایت فرمایید: ---------------------------------------------- نام و نام خانوادگی:(دوستان راستش رو بنویسید چون این کار در حق کار شما تاثیر گذار خواهد بود) فعالیت : سن:(برای مشخصی کردن نوع کار شما مثلا طراح دوبعدی استوری برد 7 تا کار داره که با توجه به سن فرد و مشغلاتش این قسمت تقسیم خواهد شد) محل سکونت:(برای کارهای حضوری) زمانی که با تیم هستید : زمانی که آنلاین می شوید: شماره تلفن:(اختیاری) نمونه کار لزوما در ارتباط با کاری که می خواهید برای گروه انجام بدید. ---------------------------------------------- البته ما بیشتر به دنیال کسانی هستیم که بتونند چند سالی با گروه باشند مخصوصا طراح. چون این گروه فقط یک گروه بازی سازی نیست بلکه یک گروه گرافیکی و انیمیشن سازی و طراحی هم هست. وب سایت گروه بزودی طراحی میشه. ---------------------------------------------- خیلی ها از قوانین ترس دارند و یا حوصله خوندن قوانین رو ندارند. ولی ما اومدیم قوانین رو خیلی کم کردیم و سخت گیری و رییس بازی و این مسخره بازی ها رو نداریم. قوانین: 1- کارهای فرد به صورت موردی برای فرد ایمیل می شود و با توجه به کار و تخصص فرد هر 4 کار یک هفته وقت تحویل داره به جز بعضی کارها که موردی نیست و با همه که تا 20 الی 25 روز وقت تحویل دارند. 2- ما بزودی یک انجمن مخصوص بچه های تیم می زنیم و هر عضو می بایست بعد از تحویل کار یک تاپیک با نام کارش بزنه و در اونجا شات ها و نمونه های کار مثل اسکیس های رو قرار بده. 3- تحویل ندادن کار به موقع - انجام کارهای ناپسند و مسخره کردن گروه و جدی نگرفتن کار از جمله مواردی هستند که باعث اخراج دایمی از گروه می شود. 4- ما یک تیم اینترنتی هستیم البته من در قسمت محل سکونت می خوام امار بگیرم ببینم اصفهانی ها چند تا هستند.خلاصه و خودتون هم می دونید کسی توی ایران با شرایط ما بازی میسازه نباید انتظار پول رو داشته باشد.ولی من خودم در اینجا به کسانی که عضو دایمی گروه هستند مخصوصا طراحان دوبعدی و استوری برد ها قول دادن حقشون رو میدم. 5- سعی می کنیم یک سیستم توی انجمن برای بحث یا یک گفتمان توی تالار یاهو هر هر دو هفته یکبار بگذاریم. 6- همه ی عضوهای گروه در روند کار می توانند نظراتشون رو هم بدهند از کوچیکترین عضو و کوچیکترین فعالیت گرفته تا بزرگترین عضو و بزرگترین فعالیت حق نظر دادن ، ایده دادن و حتی تغییر در داستان و قسمت های اون رو دارند. منتظر عضویتتون هستم. عضو های گروه ما فعلا 4 نفر با خودم هستند. قربان شما بهنام




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن