تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798738735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جاده ی خلوت (تنهایی) ... -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: جاده ی خلوت (تنهایی) ... TAO 14 خرداد 1388, 23:21احتمالا بعضی از اعضای این سایت من رو خوب میشناسن، اما در هر حال من امید قطبی omid ghotbi و با نام مستعار TAO هستم، گمان میکنم بیش از 10 سال میشه که 3ds max رو آموزش میدم و هنر جو های خوبی مثل آقای نیکبخت ، حامد همتیار ، بهادر فلا حیان، حامد علی آبادی، آقای کاظمی و ... رو پرورش دادم که عده ای از اونهارئ توی این سایت هم میشه پیدا کرد. باری به هر جهت این نخستین کاری از من خواهد بود که توی این سایت نمایش داده میشه، این لینک آموزش توی 3d total هست که البته کاره خودمه، video tutorial هر کس هر سوالی در هر مورد 3d داره می تونه خیلی دوستانه بپرسه و جواب قانع کننده ای دریفت کنه. آدرس وب سایت من... () که بیشتر وقتها به دلیل کمبود وقت به ظاهرش و البته گاهی به عدم به روز آوریش میشه ایراد گرفت. آدرس ایمیل : [email protected] , [email protected] خب اینم از کار پایانی که که تقریبا 11 ساعت از وقت من رو به خودش اختصاص داد و با توجه به ابر سیستم هایی که من دارم زمان قابل توجهی برای رندر نداشت. software : 3ds max 2010 design time : about 11 houres renderer : mental ray Technique : 3d matte painting and composite render time : 22 min refer web site for simulate : first sample () Secound sample () I hope you like it ... امید وارم خوشتون بیاد. (omid ghotbi (TAO امید قطبی. 3DVIGOR 15 خرداد 1388, 09:27امید خان سلام کاریست بسی جالب و جذاب و میشه با جرات گفت بدون عیب ! در هر حال منتظر دیدن کارهای دیگتون هم هستیم . پیروز باشید :Mohsen: 15 خرداد 1388, 10:44كار قشنگيه نورپردازي قشنگي داره بجز ماشين بقيه كار با مت پينتينگه؟ يكم در موردش توضيح ميدين؟ TAO 15 خرداد 1388, 11:28 mate painting yekno raveshe talfighi hast ama in be in mana nist ke in ravesh photo shop ya chizi shabihe in hast, darvaghe matte paint be dast bordan dar haghighate ye faza che dar aks va chedar film migan, albate yeki az raveshhaye matte painting ba photo shop hast, ama na in kaar, in kaar hamash ba 3ds max, combustiob, after effect va ... anjam shode H.S 15 خرداد 1388, 11:40سلام. از طرف همه ی بچه ها خوش آمد میگم. کارتون خوب شده. به نظر من متریال رینگ زیاد جالب نشده ! یا شدت نور روی اون زیاده یا متریال خیلی بدون رفلکته. فکر میکنم میشه کار رو Real تر درآورد البته با توجه به توانایی های شما. موفق باشی. TAO 15 خرداد 1388, 11:50در مورد رفلکشن رینگها درسته این رینگها مربوط به کمپانی klm هست و مخصوطا مات ساخته میشه اما فکر میکنم باید کمی نور رینگ رو کمتر کنم، از نظرتون سپاس گزارم. لطفا لینکهای مربوط به نمونه های واقعی رو چک کنید. HOMAYOON.F 15 خرداد 1388, 23:52سلام آقای قطبی تبریک میگم کارتون خیلی زیباست. فقط فکر میکنم اگه در این تصویر خورشید پشت اون تپه هاست، سایه ها و رفلکت ها به این صورت نباید باشن. در ضمن خیلی خوشحال میشم هر موقع فرصتش رو داشتید به اینجا سر بزنید، چون من با اساتیدی مثل شما خیلی کار دارم، شایدم بجای کار، بگم سوال، بهتر باشه.:wink: مرسی. hamed 1star 16 خرداد 1388, 09:25امید جان خسته نباشی رفیق . خیلی کار خوبی شده در مورد ایراد هاش هم که قبلا صحبت کردیم . در کل عالی . موفق باشی nazanint 16 خرداد 1388, 10:52کار جالبی شده البته من کارتون رو تو autodesk و 3dtotal هم دیده بودم. TAO 16 خرداد 1388, 10:56من از همه عذر میخوام اما اینجا یک نفر به کار من امتیاز 1 رو داده، اگر از بودن من توی این سایت کسی ناراحته می تونه خیلی راحت بگه قول میدم وقتم رو بیهوده تلف نکنم و اکانت رو به کل پاک کنم، یا اگر واقعا استحقاق همچین امتیازی رو نداره لطفا حداقل این اشتباه تکرار نشه این کار توی سایت های بسیار محبوب امتیاز خیلی خوبی داره. اگر هم واقعا این امتیاز درسته دلیل اون رو بیان کنید. منتظر هستم. AREF 16 خرداد 1388, 14:17عالی بدون نقص 1- چمن رو با چی ساخین؟ 2- رندر هر فریم چقدر طول کشید؟ 3- مشخصات سخت افزار؟ 4 - نسخه مکستون چیه؟ اصلیه یا همین معمولی ها که تو بازاره؟ 5- یعنی تو این تصویر ها به این بزرگی و دقت اصلا بیرون نمی پره؟ 6 - من خودم بیشتر با منتال کار می کنم.ولی Displacement رو نمیشه زیاد روش مانور داد.شما چی کار کردین؟ 7 - برای پس زمینه از ولوم لایت استفاده کردین؟ 8 - آقای انصاری رو میشناسین.من چند تا نمونه کار از ایشون دیدم کاراشون عالیه.البته با قیمتهای خفن و 1 تومن به بالا. 9 - برای نورپردازی نور روز چیکار باید بکنیم که اینقدر رنگها کشته نشه؟آخه وقتی اکسپوز میزاریم نابود میکنه همه چیز رو. مرسی همکار عزیز.منم تقریبا 7 ساله مکس کارم و چند ده تایی کار آموز داشتم.خوشحال شدم از آشناییتون. TAO 16 خرداد 1388, 15:141- برای ساخت چمن تکنیکهای متعددی هست که البته راههای منتال کم نیست، اما این چمنها با matte ساخته شد و در واقع از همون تکنیک crow که برای افزایش جمعیت مثلا استادیو یا لشکریان در فیلم استفاده میکنن، استفاده شده. 2- گفتم با توجه به ابر رایانه هایی که من در اختیار دارم قابل عرض نیست. اما چون پرسیدین stock : 17 سانیه motion Blure : 22 دقیقه روی شاتر 1.025 و ساب فریم 24 ، و animate render shot 24 سانیه 3- من مشخصات یکی از سیستمهام رو براتون می نویسم . Main : ASUS P5Q-Pro Fire Cross CPU : QX 9550 Extreme core 2.883 per core and 21.503 G.Hz at sum Ram : 4 x 2 G.B Full buffer 1600 Triple Chanel setup VGA : 2 x ATi 3870 magic ASUS X2 1 G.B Build on fire cross T HDD : 2 x 1 T.B Seagate Extreme + Edition Build on Sata Raid technology Dual display screen setup Power : 600 Real Blue Line Fab 1060 watt in and out فکر میکنم همین موارد برای جواب سوال شما کافی باشه و بقیه موارد مربوط به ابزارهای تخصصی هست که به کار شما نمیاد. 4 و 5 -- راستش این کار رو با مکس 2009 ساختم و با 2010 رندر و آپتیمایز کردم اما به همه میگم 2009 چون حوصله توضیح و دلیل ندارم. اما به گمانم 2 تا سه سال باشه که بجز به دلایل کاملا منطقی مکس رو در حال ریستارت ندیدم. البته روی سیستم خودم، بزارین ساده بگم سخت افزارهای موجود در بازار بینهایت آشغال هستن و بیش از 70 درصد مشکلات مربوط به همین موارد میشه، من برای حامد همت یار و خیلی های دیگه سیستم بستم با قیمتهای خیلی خوب ، می تونید بپرسید بیش از نیمی از مشکلات بقیه رو ندارن، این نسخه های کرک هم که میبینید بیشترشون نسخهی اصلی با کد جعلی هستن که حتی گاهی این کد رو خود کمپانی بنا به دلایلی که اینجا جاش نیست میسازه. راستی سازی عکسی که شما میبینید یک جهارم سازی هست که من رندر کردم. 6- یادم بیارین در مورد منتال و displacement یه آموزش بزارم ، ممکنه زمانش به صرفه نباشه اما خیلی دقیقه و ساختن چیزی مثل چمن باهاش هم خیلی سادست و هم خیلی دقیق و طبیعی. 7- نوری که توی پس زمینه میبینید هیچ ارتباطی با منبع نوری نداره و یک نوع تکنیک فیلم برداری به نام Glare هست گمان میکنم اینجا جواب یکی دیگه از دوستان رو هم که گفته بود اگه نور پشت کوهه زاوایای سایه اشتباه هست رو دادم ، خیلی ساده خیر نور از سمت چپ تصویر ، کمی بالا و متمایل به کوه در حال تابش هست و کلیت نور Ambient نه Direction هست. 8- متاسفانه توفیق آشنایی ایشون رو نداشتم، یا اینکه به نام کوچیکشون میشناسم link بدین شاید بهتر بتونم راهنمایی کنم. 9- بستگی به نوع کار داره اما عمومیت این نو در صورتی که بدون استفاده از exposure نظرتون باشه استفاده از Sky light ساده + directional / Spot light منتال هست که حتما سایش باید ray trace از نوع Area باشه و نیازی به expos نداره. سوال دیگه ای بود در خدمتتون هستم. لطفا به خاطر دوست عزیزمون هم که شده Rate (امتیاز) بدین تا یا من متوجه بشم کار خیلی ضعیفه و ارزش بیش از یک رو نداره یا ایشون بفهمن کم لطفی کردن. mkf.cgi 16 خرداد 1388, 17:43سلام. استاد خوبم بايد بگم كه كار تروتميزي ارائه دادين و اين قدرت شما رو در اين حرفه نشون ميده.اشكال خواصي نميبينم فقط رندر اولتون يه نموره به خاطر انعكاس يكنواخت بدنه ماشين غير طبيعي ميزنه. به هر حال من 9.5/10 ميدم و اميدوارم بتونيم بيشتر در خدمتون باشيم. موفق و سربلند و شاد و خوشحال و سرمست و باحال باشيد. :rose: HOMAYOON.F 16 خرداد 1388, 23:40با سلام بله در مورد نور و سایه ها حق با شماست، اما رفلکت بدنه رو که دیگه فکر کنم یه هوایی زیاد شده، تقریبا به اندازه ی رفلکت شیشه هاست! ولی حقیقتا کار حرفه ای هست و دوست داریم بازم از این کاراتون بذارید تا ما با سوالاتی که واسمون پیش میاد و جوابهایی که شما لطف میکنید یه جورایی رو به جلو بریم. بازم تشکر و منتظر کارهای بعدیتون هستیم. AREF 17 خرداد 1388, 00:22درخت پر بار تر افتاده تر. من بعد از مدتها یه مکس کار حرفه ای دیدم مثل شما که مصداق این ضرب المثل بهش تعلق میگیره.امید وارم همیشه موفق باشین.:rose: اگه اون کسی رو که امتیاز کم بهتون داد رو پیدا کردین بدین به دوست گلمgigamax تو کار انفجار و ترکوندن و این بحث هاست. چشم سوال که زیاد دارم! من برای نور پردازی از mr sun , mr sky استفاده می کنم که رنگها رو میکشه.اما از وقتی به Final Render رو آوردم کمتر با منتال رندر خارجی میگیرم. Farrokh 17 خرداد 1388, 09:41سلام و خوش آمدید کار شما بسیار زیبا شده و واقعا شایسته ی تقدیره این انجمن همیشه از ورود افراد متخصصی مثل شما استقبال کرده و می کند به دلیل بالا بودن تعداد کاربران و بازدید های اونها چندان بعید نیست که چند نفری هم کم لطفی بکنند این به هیچ وجه از ارزش کار شما کم نمی کنه تعریف و انتقاد از یک کار حرفه ای زمانی ارزش بالایی داره که افراد حرفه ای روی اون نظر بدهند اما امتیاز دادن حتی از طرف افراد مبتدی هم در نوع خود ارزشمنده اونها می تونند روی کار شما به عنوان یک بیننده نظر بدهندچرا که قانونی کلی در هنر های بصری وجود داره که می گه : تنها چیزی خوبه که خوب به نظر برسه ! در کل چندان نگران امتیاز دهی منفی افراد دیگه نباشید چرا که اونها در میان امتیاز های افرادی که بدون غرض ورزی امتیاز می دهند گم خواهد شد و اما در مورد کار اگر آموزشی یا wip یا هر چیز دیگه ای میتونید در اختیار ما بگذارید که مراحل ساخت بک گراند رو نشون بده ممنون می شم دریغ نکنید واقعا بک گراند رو جالب در آوردید من کمی با نور و بازتاب ماشین مشکل دارم - به نظرم طبیعی نمیاد یکمی هم اگه شیشه ترنسپرنت تر بشه بهتره من واقعا دوست دارم آموزش نور پردازی و رندر و میت پینتینگ این کار رو ببینم موفق باشید Moralist-Boy 17 خرداد 1388, 10:20TAO جان سلام . به نظر من 100/100 در مورد رندر و lighting . با تکنیکتون در مورد matte painting بسیار حال کردم. خیلی وقت بود که دلم می خواست یه کار با این تکنیک بسازم ولی خودتون خوب می دونید که حوصله خیلی زیاد میخواد . در مورد مدلینگ میشه ایرادهای بنی اسرائیلی گرفت ولی با توجه به مقدار کم زمانی که برای کار گذاشتید عالیه . کار هم خیلی تمیزه انگار . میدونی چرا ؟ چون painting شما خیلی خیلی کم DOF داره ولی المنت های دیگتون نه . مثلا شاید آسفالت یا حتی خود ماشین . برای همین انگار که کار از بکگراند کنده شده . البته این کارو اگه بکنید بهتره و فقط نظر منه . البته شاید هم ایراد از composite کار باشه . اگر خواستید بیشتر میتونیم راجع بهش صحبت کنیم . موفق باشید . Alireza MH 17 خرداد 1388, 16:02سلام توی کاری که از فراری رندر گرفتید ، صحنه پشت اتومبیل بسیار زیبا و طبیعی شده و خودش یه شاهکاره ولی ماشینه با این فضا جور در نیومده .به همون دلایلی که بچه ها گفتند. ولی در کاره آخر همه چیز بسیار هماهنگ و زیبا هست . خیلی لذت بردم ضمن تشکر از شما ، بنده فقط به عنوانه یک بیننده نظر دادم امیدوارم جسارت نکرده باشم! بیصرانه منتظره کارهای بعدی شما هستم :cool: TAO 17 خرداد 1388, 17:32از لطفی که دوستان به من دارن بینهایت سپاس گزارم. اگر بخوام تشکر کنم باید تک تک اسامی رو بنویسم و یک به یک تشکر کنم، پس ساده بگم یه دنیا ممنون. اما بعضی موارد رو دلم میخواد در پست بعدی جواب بدم... پس دنبال کنید. امید قطبیTAO) Omid Ghotbi ) TAO 17 خرداد 1388, 18:17در مورد انعکاس من دوباره تحقیق میکنم، تنها از دوستان عزیر درخواست دارم این دو نمونه ی واقعی رو نگاه کنن و دوباره نظر بدن. نمونه ی شماره ی یک... () نمونه ی شماره ی دو ... () این موضوع رو خاطر نسان کنم که این عکسها واقعی هستن، اما میخوام بعد از دیدن این عکسها دوباره نظر بدین شاید من در تشخیص اشتباهی کرده باشم. دوست عزیزی به نام محمد من رو استاد خطاب کردن در جواب دو مورد رو باید بیان کنم 1- من هنوز یک هنرجو هستم و این نام شایسته ی من نیست 2- متاسفانه من هنرجوهای زیادی به نام محمد داشتم و طریقه ی نوشتن ایشون هم برام گویا نبود که بتون تشخیس بدم، خوشحال میشم اگه واضح تر بیان کنن. مورد بعد اینکه من آدم تنبلی هستم و با اینکه بیش از 10 رندر مختلف از این نما تهیه کردم که تعدادی از اونها در حرکت و تعدادی با depth of field هست اما فقط یکی رو گذاشتم، راستش من خانومم فقط 1 روزه که عمل کرده شاید هم دلیلش این باشه، راستی دعا یادتون نره. قول میدم این مشکل رو حل کنم و رندرهای بهتر وبیشتری روی سایت قرار بدم. در مورد سوال دوستمون که گفته بودن از final render استفاده میکنن باید بگم هیچ وقت تعصب نرم افزاری نداشته باشید و اگر با یکی خوب میتونید کار کنید به کارتون ادامه بدین من صرفا از منتال در انیمیت راحتتر هست استفاده میکنم اما اگه لازم بشه از maxwell یا بقیه هم استفاده میکنم فقط با vray مشکل شخصی دارم چون بگمانم زیادی سادست و هر آماتوری به راحتی باهاش جواب میگیره و خیال میکنه خیلی استاده. امیدوارم این مطلب رو توهین فرض نکنید، من خودم Vray رو آموزش میدم اونهم در سطوح خواص، اگه صادقانه فکر کنید می بینید که حرفم درسته نه از روی چیز خواصی. در پایان باید بگم که دوستانی که توی این سایت هستند بر خلاف تصور اولیه ی من که بخاطرش عذر میخوام بسیار آگاه هستن ،من سالها بود در سایتهای معروف عضو بودم و گمان میکنم توی این سالها تغیرات زیادی رخ داده که گویا من خواب بودم، برای جبران هم شده دوبرابر تلاش خواهم کرد. link آموزش هم در پست اول هست که بخاطر شرایت خودم و همسرم هنوز کامل کامل نشده، در اولین فرصت کامل میکنم. منتظر نظرات زیبا و گوشنوازتون هستم، از ایراد گرفتن هم نترسید که اگر نبود هیچ وقت با اینجا نمیرسیدم و اگر نباشه از این جلوتر نخواهم رفت. با تشکر. امید قطبی TAO) omid ghotbi) hellboy3d 17 خرداد 1388, 19:09سلام کارتون که یکه اما امتیازش رو نمی دونم:oops: راستش کار خیلی خوبی شده اما ماشین انگار از کل صحنه جدا افتاد شاید بخاطر رنگشه ورودتون رو تبریک میگم موفق باشین HOMAYOON.F 17 خرداد 1388, 20:43با سلام در تصویری که ماشین ثابته و آدما دورشن، رفلکت مث رفلکتیه که شما به ماشینتون دادید اما همونجوری که میبینیم نور در اون صحنه با صحنه ی شما فرق داره!(ابر و غباری در صحنه نمیبینیم) در تصویری که ماشین در حال حرکته ظاهرا هوا ابریه و به صحنه ی شما نزدیکتره، اما رفلکت به اندازه ی مدل شما نیست. اینا چیزایی بود که به ذهن من رسید.:shock: لطفا اگه میشه اون رندرای دیگه رو هم اینجا بذارید. با سپاس. TAO 17 خرداد 1388, 20:53سپاس گزارم و چشم، یکی دو روزی به من فرست بدین تا حال همسرم بهتر بشه. hellboy3d 18 خرداد 1388, 00:38سلام امیدوارم حال همسرتون خوب بشه. هر موقعه وقت کردین جواب بدین از این سبک کار چطور میشه تو زمینه انیمیشن استفاده کرد؟؟؟(مراحل کار مد نظر بنده است) ممنون موفق باشین amin2001 18 خرداد 1388, 13:06کار زیبایی شده دوست عزیز به مجید انلاین خوش آمدید اینشالا حال همسرتون هم بیهتر بشه هر چه زود تر موفق و سربلند باشید:rose: gigamax 18 خرداد 1388, 13:43تبریک می گم بایت کار زیباتون ... رنگ بندی زمینه خیلی جالب شده ... البته بقیه موارد رو دوستان گفتن ... موفق باشین دوست من roohollah 20 خرداد 1388, 11:37كار قشنگه. البته به نظر من توي اين سطح كار كردن، ديگه توي سايتهاي ايراني جواب نميده. مگر مثلا يك گروه حرفه اي توي يك سايتي باشن، كه غير شخص حقيقيشون هم مشخص باشه. TAO 21 خرداد 1388, 06:16از نظرات خوب و سازندتون تشکر میکنم. آقای رو ال... منظورتون رو از جمله ی آخر متوجه نشدم. "مگر مثلا يك گروه حرفه اي توي يك سايتي باشن، كه غير شخص حقيقيشون هم مشخص باشه." (omid ghotbi (TAO امید قطبی Farrokh 21 خرداد 1388, 08:09در مورد انعکاس من دوباره تحقیق میکنم، تنها از دوستان عزیر درخواست دارم این دو نمونه ی واقعی رو نگاه کنن و دوباره نظر بدن. نمونه ی شماره ی یک... () نمونه ی شماره ی دو ... () این موضوع رو خاطر نسان کنم که این عکسها واقعی هستن، اما میخوام بعد از دیدن این عکسها دوباره نظر بدین شاید من در تشخیس اشتباهی کرده باشم. دوست عزیزی به نام محمد من رو استاد خطاب کردن در جواب دو مورد رو باید بیان کنم 1- من هنوز یک هنرجو هستم و این نام شایسته ی من نیست 2- متاسفانه من هنرجوهای زیادی به نام محمد داشتم و طریقه ی نوشتن ایشون هم برام گویا نبود که بتون تشخیس بدم، خوشحال میشم اگه واضح تر بیان کنن. مورد بعد اینکه من آدم تنبلی هستم و با اینکه بیش از 10 رندر مختلف از این نما تهیه کردم که تعدادی از اونها در حرکت و تعدادی با depth of field هست اما فقط یکی رو گذاشتم، راستش من خانومم فقط 1 روزه که عمل کرده شاید هم دلیلش این باشه، راستی دعا یادتون نره. قول میدم این مشکل رو حل کنم و رندرهای بهتر وبیشتری روی سایت قرار بدم. در مورد سوال دوستمون که گفته بودن از final render استفاده میکنن باید بگم هیچ وقت تعصب نرم افزاری نداشته باشید و اگر با یکی خوب میتونید کار کنید به کارتون ادامه بدین من صرفا از منتال در انیمیت راحتتر هست استفاده میکنم اما اگه لازم بشه از maxwell یا بقیه هم استفاده میکنم فقط با vray مشکل شخصی دارم چون بگمانم زیادی سادست و هر آماتوری به راحتی باهاش جواب میگیره و خیال میکنه خیلی استاده. امیدوارم این مطلب رو توهین فرض نکنید، من خودم Vray رو آموزش میدم اونهم در صطوح خواص، اگه صادقانه فکر کنید می بینید که حرفم درسته نه از روی چیز خواصی. در پایان باید بگم که دوستانی که توی این سایت هستند بر خلاف تصور اولیه ی من که بخاطرش عذر میخوام بسیار آگاه هستن ،من سالها بود در سایتهای معروف عضو بودم و گمان میکنم توی این سالها تغیرات زیادی رخ داده که گویا من خواب بودم، برای جبران هم شده دوبرابر تلاش خواهم کرد. link آموزش هم در پست اول هست که بخاطر شرایت خودم و همسرم هنوز کامل کامل نشده، در اولین فرصت کامل میکنم. منتظر نظرات زیبا و گوشنوازتون هستم، از ایراد گرفتن هم نترسید که اگر نبود هیچ وقت با اینجا نمیرسیدم و اگر نباشه از این جلوتر نخواهم رفت. با تشکر. امید قطبی TAO) omid ghotbi) آقا امید خوشحالم که شما علاقمند به بحث بر روی ایرادات کارتون هستید تمام مشکلاتی که من با متریال و نور و بازتاب ماشین دارم مربوط هست به استفاده از HDRI ئه نامتجانس با محیط ببینید رنگ غالب اون HDRI با رنگ غالب بک گراند شما نمی خونه کنتراست رنگی اون با کنتراست رنگی بک گراند نمی خونه همین مسائل باعث می شه انسان فکر کنه ایراد این تصویر نور و متریال و رنگ و بازتاب هست مثلا همون طور که می دونید ماشین های فراری به طور سمبلیک رنگ قرمز اسکارلت رو (البته احتمالا با کمی ترکیب با چند رنگ دیگه ) برای رنگ آمیزی بدنه استفاده می کنند اما این رنگی که در کار شما هست یک نوع زرشکی هست که HDRI اون رو سفیدک کرده البته ببخشید که این همه ایراد گرفتم من معمولا علاقه ی زیادی به نقد کار های خوب دارم ولی بعضا کاربر هایی بودند که از انتقادات من نارحت شدند به همین دلیل هست که منتظر می مونم که ببینم فرد مقابل چقدر مشتاق به شنیدن نقد هست که خوشبختانه شما کاملا مشتاق هستید و حتما هم این روحیه خیلی در پیشرفت کمکتون کرده هدفم این بود که بتونم با تحلیل ایرادات کار شما هم یه جورایی با شما تبادل اطلاعات کنم و هم برای بهبود کیفیت کارهاتون کمکی کرده باشم ------------------------------------------------------------------- در ضمن چند تا سوال هم داشتم: 1- کمی در مورد تکنیک glare اگه ممکنه توضیح بدید 2-منظورتون از مقایسه ی بین Direction و Ambient چیه و این دو چجوری رنگ های کار رو تحت تاثیر قرار می دهند 3-گر بخواهید برای رندر انجین یک پروژه و ورژن نرم افزاری اون تصمیم گیری کنید چه مواردی رو در نظر می گیرید 4-(اگر دوست نداشتید به این سوال با پیام خصوصی پاسخ بدید و یا اینکه اصلا پاسخ ندید ) در آمد شما از چه جور پروژه هایی تامین می شه ؟ معماری-انیمیشن-جلوه های ویژه تیزر و . . . 5- مگه خود شما سخت افزار هاتون رو از کجا تامین می کنید که می گید سخت افزار های بازار ایران این جوری اند . . . ؟ 6-چجوری می شه نسخه ی بهتری از نرم افزار کرک شده تهیه کرد با توجه به توضیحات خودتون 7-خسته نباشید :دی 8-موفق باشید فرخ تابنده pythoN 21 خرداد 1388, 08:40سلام . مدلسازیتون عالیه ، لایتینگه بهتری هم میتونه داشته باشه . موفق باشید . TAO 21 خرداد 1388, 10:10این رنگ واقعی رندر هست و تغییر رنگ نهایی مربوط به color correction در بخش کامپوزیت. به این تصویر نگاه کنید. تغییر رنگ نهای




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 587]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن