تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816901378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشکل با تعداد بالای polygon -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مشکل با تعداد بالای polygon Moralist-Boy 28 دي 1387, 15:39سلام مخصوص به همه اساتید. کمک !!!! :shock: خوب جریان از این قراره که من یه صحنه دارم که حدودا 10,000,000 polygon داره . میدونم که استاندارد نیست میدونم که میگید خوب یه جور دیگه مدل می کردی ! ولی مدلینگ دسته من نبوده و قهرا و جبرا باید همینجوری با این صحنه کار کنم. خوب من با وجود 6 گیگ رم 1333 و cpu : intel q6600 64 bit و ویندوز ویستای 64 بیت ، زمانی که کل صحنه رو سر هم می کنم و یه جل merge میکنم سیستمم هنگ میکنه. بنابراین من میدونم که باید یه راهی باشه که یا تعداد polygon ها رو کم کنم. یا یه بلایی سر 3d بیارم که هنگ نکنه. یه جایی خوندم که Vue Infinite میتونه تعداد زیادی polygon رو هندل کنه! ولی چجوری اصلا ربطی به کار من داره ؟ نورو خدا کمک کنید خیلی مهمه . ممنون از همه .:rose::sad: AREF 28 دي 1387, 17:43با عرض تسلیت به خاطر این مشکل.ولی کاریش نمیشه کرد.کم کردن یعنی بر عکس مش اسموت صادق نیست و کار نابود میشه.فقط میتونی تیکه تیکه کارو ظاهر کنی بعد از 3 نما دویاره بسازی .حالا چی هست؟ DIMO 28 دي 1387, 21:49Moralist جان می تونی از Modifier>MultiRes استفاده کنی میزان Polygon های آبجت رو میاره پایین.....از Vray Proxy هم میتونی استفاده کنی..... پیروز باشی AREF 28 دي 1387, 21:58Moralist جان می تونی از Modifier>MultiRes استفاده کنی میزان Polygon های آبجت رو میاره پایین.... پیروز باشی عالی بود امید.کار کرد.من کف کردم:shock:کلی مشکلاتم حل شد.مرسی.اما Vray proxy چجوری کار میکنه؟ Sherlock_Holmes 29 دي 1387, 00:27بیا عزیز اینو رضای عزیز زحمتشو کشیده: vray proxy چیست؟ ( اموزش ) () Moralist-Boy 29 دي 1387, 08:48aref جان میدونی چیه مدلم ؟ کل یه پالایشگاه :cry: !!!!! dimo جان دستت درد نکنه خیلی جالب بود و امتحانش کردم .من با prooptimizer، polygon cruncher و الانم با multires کار کردم در صورتی که مدل من میدونین چیه مشکل ؟ :rose: مشکل اینجاس که مدله افتضاحه و من به زور از یه برنامه که مخصوص طراحی پالایشگاههای نفتیه export گرفتمش و از بین 4 تا برنامه ردش کردم تا به 3d رسیدم! بنابراین خیلی ایراد داره مثلا جاهایی که لوله ها به هم چسبیدن جداست و به محض کم شدن پلی گان از هم جدا میشه.:-? بابت vray proxy ممنون . دارم سعی میکنم امتحانش کنم. خیلی بهش خوشبینم. امتحان که کردم حتما خبرشو میدم که کار کرده یا نه! :oops: sherlock_holmes جان دستت درد نکنه. دارم دانلود میکنم و امیدوارم که کار کنه :sad:. Moralist-Boy 29 دي 1387, 11:10آقا کار میکنه !!!!!!!!!!!!!! :oops: :oops:DIMO و SHERLOCK جان دلم میخواست براتون 100 تا تشکر بزنم !!!! هرچند که شاید بدونید من میونه خوبی با V-RAY ندارم و به جاش MENTAL رو میپرستم! بنابراین رفتمو گشتم و یه امکان خیلی جالب نوی MAX 2009 گیر آوردم به نام MENTALRAY PROXY که همون کار V-RAY PROXY رو میکنه! حتما اگر خواستید آموزشش رو میذارم براتون به پاس راهنمایی های خوبتون. ولی هنوز یه مشکل دارم اونم SLICE زدن روی این تعداد POLYGON . چون ظاهرا اگر PROXY انیمیت بخوام باید قبلا مدلم رو انیمیت کنم بعدش PROXY کنم که با توجه به تعداد بالای POLYGON های مدل من کار سختیه ولی خب غیر ممکن نیست. اگر پیشنهادی برای اینم دارید که دیگه مرام کش می کنید. ممنون از همه و موفق باشید. :rose: :Mohsen: 29 دي 1387, 11:11vray proxy همون طور كه اميد گفت بهترين گزينه هست، بي نظيره، من خودم باهاش يه زمين چمن درست كردم كه هر كدوم از چمنا مدل شده بود، قطعا جواب ميده ولي اين تابع رو كه مال خود مكس هست هم حتما امتحان كن، خيلي قوي و كارآمده، قبلا تو ترفند هاي مكس گفته بودمش، ولي دوباره ميگم، با همه متورهاي رندر هم سازگاره تابع Substitute عاليه، نمي دونم چرا تا اين مونده بچه ها ميرن در به در دنبال چيزاي ديگه ميگردن! :Mohsen: 29 دي 1387, 11:23ولی هنوز یه مشکل دارم اونم SLICE زدن روی این تعداد POLYGON . چون ظاهرا اگر PROXY انیمیت بخوام باید قبلا مدلم رو انیمیت کنم بعدش PROXY کنم که با توجه به تعداد بالای POLYGON های مدل من کار سختیه ولی خب غیر ممکن نیست. اگر پیشنهادی برای اینم دارید که دیگه مرام کش می کنید. اگه ميخواي انيميت كني و صحنت سنگينه، بهترين كار اينه كه جز جز انيميت كني با Xref objects يا Xref scene و يا ميتوني جدا جدا اونارو انيميت كني و merge كني تو مكس DIMO 29 دي 1387, 12:09ولی هنوز یه مشکل دارم اونم SLICE زدن روی این تعداد POLYGON . چون ظاهرا اگر PROXY انیمیت بخوام باید قبلا مدلم رو انیمیت کنم بعدش PROXY کنم که با توجه به تعداد بالای POLYGON های مدل من کار سختیه ولی خب غیر ممکن نیست. اگر پیشنهادی برای اینم دارید که دیگه مرام کش می کنید. فکر کنم این اسکرایپت بدردت بخوره.... این هم تصویری از تنضیماتش: پیروز باشی Moralist-Boy 29 دي 1387, 12:33محسن جان ممنون از راهنمایت. Substitute هم جالب بود ولی یکم کار باهاش عجیب بود. بعدشم ابنکه سیستمم هنگ کرد وقتی تعداد رو بالا بردم!!! xref ها رو هم من بلد نیستم . اگر یه آموزشی مقاله ای چیزی معرفی بکنی ممنونت میشم. بازم مرسی:rose: WOW بابا DIMO دستت درد نکنه! ممنون. ظاهرا این script برای بعد از اینه که animate شد . کاش میشد این proxy رو slice زد! ولی مشکل هنوز پا برجاست ! Slice زدن یه آبجکت4,000,000 پولیگانی !




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 707]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن