تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1826750060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اورژانس 3ds max


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: aaeiria21-02-2010, 03:49 PMp30world مطمئنا به یک اورژانس و سوال جوابای فوری در مورد تموم نرم افزارهای مشهور احتیاج داره. و یکی از اونها نرم افزار 3ds max. حتما مورد استقبال قرار می گیره. پیروز باشید. tatuy22-02-2010, 10:00 AMخب دوست عزیز اینو بچه ها با ایجاد تاپیک مطرح میکنن فرقی نداره aaeiria22-02-2010, 10:22 AMخب دوست عزیز اینو بچه ها با ایجاد تاپیک مطرح میکنن فرقی نداره به قول یه بنده خدایی فرقش به تفاوتشه!!!! اگه یه تاپیک مخصوص باشه برا اینکار دیگه وقت بچه ها تلف نمیشه برا سوالای ساده و فوری.... aaeiria22-02-2010, 01:18 PMسلام برای گرفتن unwrap از مدل رزولوشن تکسچر رو باید رو چند بذارم؟ روی 1024 که می ذارم تکسچر خیلی بزرگ میشه. آیا اندازه مدل توی مکس هم به این مورد بستگی داره؟ aaeiria24-02-2010, 09:51 AMسوال قبلیم که جواب داده نشد به این سوالم لطف کنید وجواب بدید. وقتی یک مدل رو از دو تکه می سازم و بعدا به هم attach می کنم نمی تونم راس ها و لبه های این دو تکه رو به همدیگه weld کنم. چاره چیه؟ +سوال قبلیم... مرسی aaeiria24-02-2010, 07:58 PMبعضی از جواب سوالام رو پیدا کردم ولی واقعا کسی نیست که کمکم بکنه؟ :41: hadi66524-02-2010, 08:25 PMسلام برای گرفتن unwrap از مدل رزولوشن تکسچر رو باید رو چند بذارم؟ روی 1024 که می ذارم تکسچر خیلی بزرگ میشه. آیا اندازه مدل توی مکس هم به این مورد بستگی داره؟ نه فرقی نداره به خودت بستگی داره که چقدر کیفیت میخوای برای تکسچرت اگه ببری بالا کیفیتش بهتر میشه سوال قبلیم که جواب داده نشد به این سوالم لطف کنید وجواب بدید. وقتی یک مدل رو از دو تکه می سازم و بعدا به هم attach می کنم نمی تونم راس ها و لبه های این دو تکه رو به همدیگه weld کنم. چاره چیه؟ اون دو قسمت که قراره ولد شه باید face هاشون پاک شده باشه یعنی اگه نوک یه مکعب میخواد به نوک یه مکعب دیگه جوش بخوره ولد شه ، باید دو تا face بالای مکعب پاک شه اوکی ؟ aaeiria27-02-2010, 10:55 AMنه فرقی نداره به خودت بستگی داره که چقدر کیفیت میخوای برای تکسچرت اگه ببری بالا کیفیتش بهتر میشه هادی جان استانداردی در این زمینه (اندازه texture) وجود نداره؟ برای کاربردی شدن texture تو انجینهای بازی سازی می خوام. یعنی هر مقدار بخوام می تونم اندازه texture رو بالا ببرم؟ N O V A L I S27-02-2010, 05:56 PMسلام.. آیا میشه فهمید مدلی که UV شده و بعد تبدیل به mesh یا Poly شده از چه روشی (Planar یا Cylindrical یا Spherical یا...) و با چه تنظیماتی (تقریبی) UV شده؟ راه برگشتی هست؟ :13: hadi66527-02-2010, 06:43 PMهادی جان استانداردی در این زمینه (اندازه texture) وجود نداره؟ برای کاربردی شدن texture تو انجینهای بازی سازی می خوام. یعنی هر مقدار بخوام می تونم اندازه texture رو بالا ببرم؟ خوب برای بازی سازی میخوای پس باید ابعاد مربعی و 64x64 یا 128x128 یا 256x256 یا 512x512 یا 1024x1024 باشه اگه اون آبجکتت توی بازی مدل کوچیکی داره یا زیاد نقش مهمی نداره میتونی از سایزای کوچیک استفاده کنی وگرنه میتونی 512 یا بالا ترو استفاده کنی اما هواست باشه اگه خیلی هم دست بالا بگیری حافظه گرافیکیت توی بازی پر میشه سلام.. آیا میشه فهمید مدلی که UV شده و بعد تبدیل به mesh یا Poly شده از چه روشی (Planar یا Cylindrical یا Spherical یا...) و با چه تنظیماتی (تقریبی) UV شده؟ راه برگشتی هست؟ :13: به نظره من که نمیشه برگشت ! اما چون یو وی قبلی روش مونده ف گمونم اگه بش uv بدی ، باید تنظیماتش مثل همون قبلیه باشه حد اقل برای آرایش یو وی ها aaeiria28-02-2010, 09:13 AMآیا توی مدلسازی فرقی داره جسم های جدید رو روی مدل اصلی بذاریم و بعد attach کنیم؟ یا بهتره که از خود مدل استفاده کنیم و با ابزاری مثل برش و extrude و inset وbevel و... مدل رو پیش ببریم؟ pclord28-02-2010, 01:03 PMهیچ مشکلی نداره،بعضی وقتا مجبوری یه جسم رو Attach کنی،تا کار بهتر و زیباتر بشه،البته بستگی به مدل داره،شاید با extrude بهتر بشه،در کل باید ببینی با کدوم کارو زیباتر میکنه،با همون کارو ادامه بدی. موفق باشی. aaeiria01-03-2010, 09:25 AMهیچ مشکلی نداره،بعضی وقتا مجبوری یه جسم رو Attach کنی،تا کار بهتر و زیباتر بشه،البته بستگی به مدل داره،شاید با extrude بهتر بشه،در کل باید ببینی با کدوم کارو زیباتر میکنه،با همون کارو ادامه بدی. موفق باشی. ممنونم من بیشتر برای کم کردن polygon مدل اینکار رو می کنم. آخه بعضی وقتا اگه بخوام از extrude استفاده کنم اون قسمت از مدلم polygon اضافی می گیره. بازم ممنون aaeiria02-03-2010, 01:19 PMبرای unwrap کردن سریع کسی آموزش داره برام بذاره. مخصوصا در مورد اینکه برش ها از چه قسمت هایی باید انجام بشه تا برای کار در فوتوشاپ راحتتر باشه. ممنون aaeiria03-03-2010, 12:21 PMسوالام داره بی جواب می مونه:37: آیا ابزار خاصی وجود داره که وسط یک پلیگان یک edge اضافه کنیم؟ البته بدون slice , tessellate, دردسر!!!!! Codename 7703-03-2010, 01:00 PMبله .... Cut SADEGH 703-03-2010, 02:37 PMسلام ممنون به خاطر تاپیک چون برای آماتور هایی مثل من خیلی مفیده. الآن حدود 1 هفتس تو یه مساله گیر کردم، ولی انقدر سوالم ابتداییه که روم نمی شد براش تاپیک ایجاد کنم:31:. این عکس رو ببینید: http://up.iranblog.com/37261/1267664666.jpg الآن Height segments 5 هستش. ولی هیچ خطی روی استوانه دیده نمی شه. چجوری می تونم این خط ها رو ببینم؟ ببخشید اگه زیادی ابتداییه. خیلی سرچ کردم ولی چون یه keyword درست و حسابی ندارم، نتونستم چیزی پیدا کنم. ممنون می شم راهنمایی کنید.:11: hadi66503-03-2010, 02:55 PMسوالام داره بی جواب می مونه:37: آیا ابزار خاصی وجود داره که وسط یک پلیگان یک edge اضافه کنیم؟ البته بدون slice , tessellate, دردسر!!!!! توی editable poly یه دکمه داره به اسم cut اون این کارو میکنه سلام ممنون به خاطر تاپیک چون برای آماتور هایی مثل من خیلی مفیده. الآن حدود 1 هفتس تو یه مساله گیر کردم، ولی انقدر سوالم ابتداییه که روم نمی شد براش تاپیک ایجاد کنم:31:. این عکس رو ببینید: http://up.iranblog.com/37261/1267664666.jpg الآن Height segments 5 هستش. ولی هیچ خطی روی استوانه دیده نمی شه. چجوری می تونم این خط ها رو ببینم؟ ببخشید اگه زیادی ابتداییه. خیلی سرچ کردم ولی چون یه keyword درست و حسابی ندارم، نتونستم چیزی پیدا کنم. ممنون می شم راهنمایی کنید.:11: دکمه ی F4 رو بزن :40: aaeiria03-03-2010, 03:19 PMبله .... Cut نه می خوام دقیق باشه یعنی موازی دو خط پلیگان باشه hadi66503-03-2010, 03:32 PMنه می خوام دقیق باشهیعنی موازی دو خط پلیگان باشه آها خوب سگمنتایی که میخوای خط کشیده شده از وسطشون بگذره رو انتخاب کن ( باید متوالی باشن ) بعد دکمه ی connect رو بزن aaeiria03-03-2010, 03:38 PMسلام ممنون به خاطر تاپیک چون برای آماتور هایی مثل من خیلی مفیده. الآن حدود 1 هفتس تو یه مساله گیر کردم، ولی انقدر سوالم ابتداییه که روم نمی شد براش تاپیک ایجاد کنم:31:. این عکس رو ببینید: http://up.iranblog.com/37261/1267664666.jpg الآن Height segments 5 هستش. ولی هیچ خطی روی استوانه دیده نمی شه. چجوری می تونم این خط ها رو ببینم؟ ببخشید اگه زیادی ابتداییه. خیلی سرچ کردم ولی چون یه keyword درست و حسابی ندارم، نتونستم چیزی پیدا کنم. ممنون می شم راهنمایی کنید.:11: f4 برای دیدن لبه ها (edge) و f3 برای دیدن یا ناپدید شدن سطوح مدل aaeiria03-03-2010, 06:32 PMاینم شورتکات های مکس برای مبتدیانی مثل من!!! http://rapidshare.com/files/358387105/3Ds_Max_3Ds_Max_Design_2009_Shortcut_Guide.pdf.htm l N O V A L I S05-03-2010, 12:32 AMسلام.. من می خوام از یه مدل ایمپورت شده Render To Texture بگیرم.. اما نمی دونم این حشرات ریز (!) از کجا میان..! :13: مدل هم تمیزه و آتاشغال توش نیست.. مشکل از کجاست؟ http://www.megapic.ir/images/iodx4zauz7ibqdjgotqv.jpg hadi66505-03-2010, 02:00 AMکیفیت رندرو ببر بالا ببین بازم اینطوری میشه ؟ N O V A L I S05-03-2010, 12:44 PMنه نشد.. دارم روش کار می کنم.. هر کس هر پیشنهادی داره بده.. :40: ویرایش : آقا کسی چیزی به ذهنش نرسید؟ روانی شدیم رفت..!! با مکس 2008 و با صحنه های ساده تر هم تست کردم.. مشکل انگار از یه ایراد کلی گرافیکی سیستمه... ؟؟!! N O V A L I S05-03-2010, 06:35 PMیافتم! این پدر سوخته بود : http://www.megapic.ir/images/ssl75o9nq0ie03gl2fxv.jpg aaeiria08-03-2010, 11:40 AMسلام اگه توی مدلسازی polygonهامون توی همدیگه رفته باشن آیا برای texturing توی zbrush مشکلی بوجود میاد؟ این سوال رو پرسیدم چون اگعه بخوام از boolean استفاده کنم فوق العاده تعداد polygonهام زیاد میشن. Pejvak6108-03-2010, 05:24 PMمديريت سگمنت ها بسيار مشكل ميشه. boolean جز در موارد خاص چيز مناسبي نيست چون حتي Proboolean هم بعد از انجام Boolean يك سري لبه هاي باز ناخوشايند توليد ميكنه كه در صورت پيچيده بودن جسم اصلاح كردنش كار حضرت فيله. به نظرم سعي كني به جاي boolean يه حفره (يا چيزي مشابه اون با حذف كردن سگمت هاي تداخل شونده) در دو سمت ايجاد كني و vertex هاي آزاد دو حفره رو به هم متصل كني خيلي بهتر و قابل اعتماد تره. aaeiria08-03-2010, 06:56 PMمديريت سگمنت ها بسيار مشكل ميشه. boolean جز در موارد خاص چيز مناسبي نيست چون حتي Proboolean هم بعد از انجام Boolean يك سري لبه هاي باز نا خوشايند توليد ميكنه كه در صورت پيچيده بود جسم اصلاح كردنش كار حضرت فيله. به نظرم سعي كني به جاي boolean يه حفره (يا چيزي مشابه اون با حذف كردن سگمت هاي تداخل شونده) در دو سمت ايجاد كني و vertex هاي آزاد دو حفره رو به هم متصل كني خيلي بهتر و قابل اعتماد تره. آخه پولیگانهام اینطوری زیاد میشه. منظور اینه که اگه به اندازه خیلی کم یک پولیگان رو داخل پولیگان دیگه بکنیم طوری که زیاد محسوس نباشه بازم مدیریت سگمنت ها مشکل میشه؟ hadi66508-03-2010, 09:35 PMكار حضرت فيله. این حضرت فیل بالاتر از امام فیلست ؟ : دی --- خوب پژواک راست میگه تا حد امکان سعی کن از پلی گان های منطقی استفاده کنی ، یعنی مرتبو منظم و تا جای ممکن 4 وجعی باشن چون توی زیبراش اگه سگمنتات سه وجهی باشن توی اسموت کاملا تابلو میشن aaeiria09-03-2010, 12:55 PMسلام ممنون از کمک های خوبتون برای تبدیل مدلهای low poly به high poly وبرعکس از چه ابزاری باید استفاده کرد؟ آیا نرم افزارهای جانبی که حرفه ای این کار رو انجام بدن وجود داره؟ Pejvak6109-03-2010, 03:07 PMدر Max‌ براي افزايش از Turbosmooth يا Meshsmooth استفاده ميشه. ولي براي كاهش نميدونم. Pejvak6109-03-2010, 04:00 PMآخه پولیگانهام اینطوری زیاد میشه. منظور اینه که اگه به اندازه خیلی کم یک پولیگان رو داخل پولیگان دیگه بکنیم طوری که زیاد محسوس نباشه بازم مدیریت سگمنت ها مشکل میشه؟ ميتوني عكس چيزي بذاري ببينيم؟ aaeiria10-03-2010, 10:43 AMميتوني عكس چيزي بذاري ببينيم؟ سلام دوست من (مکعب بزرگ: مکعب اول) ببین توی این شرایط با اضافه کردن مکعب دوم وحتی حذف پولیگان مکعب دوم (داخل مکعب اول) تعداد پولیگانها 11 تاست. (مکعب دوم یه ذره وارد مکعب اول شده) http://freezpic.com/pics/d 123c34b 4d 8d 694f63fae9f704f3ecf3.jpg ولی توی این عکس با inset کردن پولیگان مکعب اول و extrude کردنش پولیگانها 14 تا میشه http://freezpic.com/pics/9b 376bcb 599f7b 68b 287bdb 4521c28f0.jpg این مثال خیلی ساده بود و توی مدلهای پیچیده تر این رقم خیلی به چشم میاد. *Forgotten*10-03-2010, 03:00 PMسلام ممنون از کمک های خوبتون برای تبدیل مدلهای low poly به high poly وبرعکس از چه ابزاری باید استفاده کرد؟ آیا نرم افزارهای جانبی که حرفه ای این کار رو انجام بدن وجود داره؟ خوب جواب low poly به high poly همون mesh smooth یا turbo mesh هستش برای تبدیل high poly به low poly تو خود مکس یه مدیفایر هست به اسم MultiRes که کارش همینه موضوعتو انتخاب میکنی از لیست مدیفایرها multires رو انتخاب میکنی بعدش روی generate کلیک میکنی تا عمل شمارش ورتکس انجام بده تو قسمت resolation lمیتونی تعدا ورتکسهارو بر حسب شمارش یا درصد کاهش بدی فقط به اندازه ای کاهش بده تا شکل کلی جسم بهم نخوره در مورد نرم افزار باید باشه ولی تا حالا خودم ندیدم *Forgotten*10-03-2010, 03:25 PMالبته اینم فراموش کردم که بگم یه تابع دیگه هم به نام optimze وجوداره که شبیه multires عمل میکنه با این تفاوت که تنظیمات بیشتری داره و اتوماتیکتر هستش, تنظیماتشو دستکاری کن تا چیزی که میخای بدست بیاد aaeiria10-03-2010, 03:27 PMوقتی توی مکس بعضی از پولیگانها سیاه سفید (یک طرف تیره، یک طرف روشن) میشه چیو نشون میده؟ ورتکسها رو جابجا می کنم تاثیری نداره، ورتکس اضافی هم ندارم. میدونم مال smooth هستش ولی من اصلا کاری به تنظیمات smooth نداشتم وبعد از اون اگه بخوام روی قسمتی از مدل smooth بدم مثل قبل میشه وفرم خوبی نمی گیره http://freezpic.com/pics/3722f48f16cbabcea 891f967ccab 6406.jpg pclord10-03-2010, 03:35 PMبرای ساخت low poly میتونی از نرم افزار TopoGun استفاده کنی،من خودم باهاش کار نکردم،میتونی آموزش هاشو از سایت سازنده بگیری: لینک دانبود: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! لینک آموزش: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! یه نمونه همراهش هست ،همون عکسی که برای تبلیغش گذاشتن،که حجمش 70 مگابایته و بعد از تبدیل به Low حجمش میشه 4مگابایت Pejvak6111-03-2010, 09:15 AMسلام دوست من (مکعب بزرگ: مکعب اول) ببین توی این شرایط با اضافه کردن مکعب دوم وحتی حذف پولیگان مکعب دوم (داخل مکعب اول) تعداد پولیگانها 11 تاست. (مکعب دوم یه ذره وارد مکعب اول شده) http://freezpic.com/pics/d 123c34b 4d 8d 694f63fae9f704f3ecf3.jpg ولی توی این عکس با inset کردن پولیگان مکعب اول و extrude کردنش پولیگانها 14 تا میشه http://freezpic.com/pics/9b 376bcb 599f7b 68b 287bdb 4521c28f0.jpg این مثال خیلی ساده بود و توی مدلهای پیچیده تر این رقم خیلی به چشم میاد. فكر كنم كه منظورتو فهميدم. شما ميخواي تعداد پاليگون هات زياد نشن. اولاً صحيح ترين صورت ممكن براي يك پاليگون اينه كه از يك Element تشكيل شده باشه و 4 وجهي هم باشه و تداخل هم نداشته باشه با اين اوصاف در پائيني كاملاً داري درست عمل ميكني در حاليكه در بالايي 2 Element داري و در ضمن تداخل هم دارن. دوماً اين حالتي كه مثال زدي خيلي خاصه البته در بيشتر حالات تعداد پليگون هاي تداخل شونده اونقدر زياد هست كه ارزش اين كار رو داشته باشه در ضمن اگر تعداد كمي به پاليگون هاي مجموعه اضافه بشه تأثير چنداني روي نتيجه نهايي نداره و البته اينم يادت باشه كه در عكس بالايي 12 پاليگون داشتي و در عكس پاييني 14 تا. با در نظر گرفتن اينكه تعداد پاليگن هاي اوليه بسيار كم بوده اين كار شما باعث افزايش محسوسي ميشه اما در كارهاي بزرگتر قابل چشم پوشيه. سوماً در كاري كه در عكس بالايي ميكني اصول رعايت نشده. اگر يكي از وجوه رو برميداري بايد اونجا روزنه اي باشه (مثل جاي چشم يا سوراخ گوش يا بيني براي صورت انسان) ولي اگر اينطور نبود بايد بلافاصله اون روزنه رو بپوشوني مثل كاري كه در عكس دومي كردي. در عكس بالايي شما يه مشكل بزرگ در Mapping پيدا ميكني و اونم اينه كه در قسمت هاي تداخل شونده هر چند هم كم باشه نميتوني درست Texturing كني چون مرز مكان تداخل شونده و قابل رويت رو نميتوني ببيني. Pejvak6111-03-2010, 09:39 AMوقتی توی مکس بعضی از پولیگانها سیاه سفید (یک طرف تیره، یک طرف روشن) میشه چیو نشون میده؟ ورتکسها رو جابجا می کنم تاثیری نداره، ورتکس اضافی هم ندارم. میدونم مال smooth هستش ولی من اصلا کاری به تنظیمات smooth نداشتم وبعد از اون اگه بخوام روی قسمتی از مدل smooth بدم مثل قبل میشه وفرم خوبی نمی گیره http://freezpic.com/pics/3722f48f16cbabcea 891f967ccab 6406.jpg نشون ميده كه به درستي كانال اون سطوح انتخاب نشدن يا اينكه اشكالي در قرارگرفتن بعضي vertex ها ايجاد شده. معمولاً سطوحي كه از Smoothness (نرمي) يكساني برخوردار باشن بايد در يك كانال Smoothness متفاوت از همسايگانش قرار بگيرن يا در كانالهاي Smoothness كه در حداقل يك سطح باهم مشتركند از كانال هاي مشترك استفاده كنن. اين كار باعث ميشه مدل هاي جالبي رو بتونيم بدون نياز به افزايش تعداد سطوح براي ايجاد Smoothness با تعداد پاليگن هاي بسيار كم ايجاد كنيم. شايد كمي سردرگم كننده باشه ولي اميدوارم فرصتي پيش بياد تا بتونم اين مطلب رو به صورت تصويري بهتون نشون بدم تا روشن شين. aaeiria11-03-2010, 09:47 AMدر عكس بالايي شما يه مشكل بزرگ در Mapping پيدا ميكني و اونم اينه كه در قسمت هاي تداخل شونده هر چند هم كم باشه نميتوني درست Texturing كني چون مرز مكان تداخل شونده و قابل رويت رو نميتوني ببيني. پس پیشنهاد می کنی اصلا این کار رو انجام ندم؟ اگه با حالت auto align یک مکعب روی دیگری سوار کنم که مشکلی بوجود نمی یاد؟ (با توجه به اینکه تداخلی وجود نداره) یه سوال دیگه یه سطح رو چطوری مییشه روی سطح دیگه دقیقا چسبوند؟ در حالتی که ابتدا کاملا از هم جدا باشند ---------- Post added at 09:47 AM ---------- Previous post was at 09:45 AM ---------- شايد كمي سردرگم كننده باشه ولي اميدوارم فرصتي پيش بياد تا بتونم اين مطلب رو به صورت تصويري بهتون نشون بدم تا روشن شين. ممنون میشم اگه اینکار رو بکنید آخه خیلی بهش برخوردم. ممنون از کمک های بی دریغت:11: Pejvak6111-03-2010, 10:01 AMپس پیشنهاد می کنی اصلا این کار رو انجام ندم؟ اگه با حالت auto align یک مکعب روی دیگری سوار کنم که مشکلی بوجود نمی یاد؟ (با توجه به اینکه تداخلی وجود نداره) دقت نكردي چي گفتم. اول اينكه اين مسائل فقط كار تكسچرينگ رو مشكل ميكنن نه اينكه غيرممكن كنن. اصولش همون سه تاست، تداخل نداشتن، چهاروجهي بودن Face ها و تك Element‌ بودن و البته نداشتن روزنه در شرايط غير ضروري رو هم بايد اضافه كنم كه تمام اين شروط رو بايد با هم داشته باشه و اگر يكيشون نقض بشه به مشكل برميخوري . اگر غير از اين عمل بشه غلط نيست ولي كار تكسچرينگ رو سخت و غير قابل انعطاف ميكنه. یه سوال دیگه یه سطح رو چطوری مییشه روی سطح دیگه دقیقا چسبوند؟ در حالتی که ابتدا کاملا از هم جدا باشند لطفاً منظور تو واضح تر بگو من متوجه نشدم. ممنون میشم اگه اینکار رو بکنید آخه خیلی بهش برخوردم. فعلاً جايي هستم كه دسترسي به Max ندارم به محض دسترسي اين كارو ميكنم. aaeiria11-03-2010, 10:07 AMلطفاً منظور تو واضح تر بگو من متوجه نشدم. همون دو تا مکعب رو در نظر بگیر که کاملا از هم جدا باشند حالا می خوام دقیقا روی همدیگه قرارشون بدم، مثل حالتی که یکی رو روی دیگری با زدن علامت کنار auto align ترسیم کرده باشیم. aaeiria13-03-2010, 05:34 PMسلام وقتی توی mudbox تکسچر به مدل میدم و export fbx می کنم واون تکسچر رو توی مکس به مدل اعمال می کنم از کیفیت تکسچر کم میشه. چرا؟ چیکار کنم؟ max_3d13-03-2010, 05:39 PMدرود ما نسخه 2010 رو داریم از بازار خریدم تا به امروز با xp مشکلی نداشته و از امروز به win7 مهاجرت کردم ولی موقع نصب باید یه سری فایلها که مربوط به سرویس پک 1 هست رو باید رو از نت دانلود کنه با حجم تقریبی 20 مگ دوستان ما هم ویندوز زیاد رو سیستمم دوام نداره یعنی هرقت خواستم ویندوز نصب کنم باید این سرویس پک رو دانلود کنم راهی نیست!!اگرم نخوام نصبش کنم نرم افزار جلو نمیره برای نصب!!!!!!! N O V A L I S15-03-2010, 12:13 AMاو کی.. این سوال اورژانسی نیست، زیادم مهم نیست.. ولی یه کم رو اعصابه! چند روزه مکس دیزاین 2010 رو نصب کردم، وقتی بالا میاد وبوپورت ِ پرسپکتیو Maximized شده.. (چه قد زور زدم تا این جمله رو گفتم!) می خوام موقع باز شدن همون حالت پیش فرض 4 تائی دیده بشه.. این تنظیمش کجاست؟ پیدا نکردم.. (تو Layout هم نبود.) ---------- Post added at 12:13 AM ---------- Previous post was at 12:11 AM ---------- درود ما نسخه 2010 رو داریم از بازار خریدم تا به امروز با xp مشکلی نداشته و از امروز به win7 مهاجرت کردم ولی موقع نصب باید یه سری فایلها که مربوط به سرویس پک 1 هست رو باید رو از نت دانلود کنه با حجم تقریبی 20 مگ دوستان ما هم ویندوز زیاد رو سیستمم دوام نداره یعنی هرقت خواستم ویندوز نصب کنم باید این سرویس پک رو دانلود کنم راهی نیست!!اگرم نخوام نصبش کنم نرم افزار جلو نمیره برای نصب!!!!!!! سرویس پک ویندوز یا مکس؟ اگه مکسه که نمی خواد.. یه بار دانلود می کنی، می تونی موقع نصب مکس یا بعدش نصب کنی.. اگر ویندوز منظورته از انجمن ویندوز بپرسی بیشتر کمکت می کنن.. SADEGH 717-03-2010, 03:57 PMاو کی.. این سوال اورژانسی نیست، زیادم مهم نیست.. ولی یه کم رو اعصابه! چند روزه مکس دیزاین 2010 رو نصب کردم، وقتی بالا میاد وبوپورت ِ پرسپکتیو Maximized شده.. (چه قد زور زدم تا این جمله رو گفتم!) می خوام موقع باز شدن همون حالت پیش فرض 4 تائی دیده بشه.. این تنظیمش کجاست؟ پیدا نکردم.. (تو Layout هم نبود.) شما با زدن دکمه های ترکیبی Alt+W می تونید این مشکل رو برطرف کنید. و برای بازگشت به حالت Perspective از همین دکمه ها استفاده کنید. -------------------------------------------------------------------------------- دوستان من یه مشکلی دارم. اون هم اینکه قسمت Diplay properties غیر فعاله: http://www.img98.com/images/a 8c9pe4n8020un8ies.jpg چطور می تونم این قسمت رو Enable کنم؟ N O V A L I S17-03-2010, 04:48 PMشما با زدن دکمه های ترکیبی Alt+W می تونید این مشکل رو برطرف کنید. و برای بازگشت به حالت Perspective از همین دکمه ها استفاده کنید. -------------------------------------------------------------------------------- دوستان من یه مشکلی دارم. اون هم اینکه قسمت Diplay properties غیر فعاله: چطور می تونم این قسمت رو Enable کنم؟ نه عزیزم. اینو که می دونم..:31: موقع بالا اومدن برنامه می گم.. *** برا اینکه اون قسمتم فعال باشه شما باید موضوعی تو صحنه داشته باشید که انتخاب شده باشه.. SADEGH 717-03-2010, 07:47 PMنه عزیزم. اینو که می دونم..:31: موقع بالا اومدن برنامه می گم.. *** برا اینکه اون قسمتم فعال باشه شما باید موضوعی تو صحنه داشته باشید که انتخاب شده باشه.. فکر کنم عکس برای شما لود نشده. چون من یک باکس رو انتخ� سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 904]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن