واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مصر! animator_blred 2 12 آذر 1387, 18:18این کار رو 5 ساعت طول کشید تا بسازم ایدش از روی یک کار خارجی بود اما یکم توش تغییرات دادم مادلینگ:5ساعت مکس وی ری وی ری دیسپلیس رندرینگ :30 دقیقه به علت حجم بالای دیسپلیس و سیستم ضعیف وایر فریم: gigamax 13 آذر 1387, 08:46خیلی قشنگ شده . تبریک میگم فقط اگر بتونی یکم ترک هم توی کار بذاری خیلی قشنگ تر میشه ... موفق باشی AREF 13 آذر 1387, 10:26عالي شده.يادش بخير 6 سال پيش با مزمون اهرام مصر يه انيميشن برا برنامه تصويرو حركت ساختم.ولي پخش نشد.چرا؟ چون سيستمم p2 500 MHz با رم 128 بود اندازه رندرم VCD بود.ولي جالبه خودم سي دي خودمو گم كردم.توش از اهرام مصر تا ماتريكس و حالتهاي ماتريكسي مثلا يادمه تا هلالي تو بعد از شليك تو فيلم ماتريكس درست ميشد رو ساخته بودم.ايشاالله اگه دوست داشته باشين يكم بخندين بگين كارامو بزارم اينجا!:lol:اونموقع خيلي تو جو تام رايدر و اهرام مصر بودم O1164654457 O1164654543 animator_blred 2 13 آذر 1387, 11:38خیلی ممن.ن از نظراتتون.نمیدونم چرا من تو مدل سازی اینقدر عجله میکنم بلاخره یه روز یه مدل سازی توپ میزنم البته سیستم ضعیف هم یکی از علاتش :Mohsen: 13 آذر 1387, 13:28به نظر من كه كار جالبي شده ولي همونطور كه خودت گفتي بهتره يكم بيشتر رو مدل سازي كار كني animator_blred 2 13 آذر 1387, 15:05به نظر من كه كار جالبي شده ولي همونطور كه خودت گفتي بهتره يكم بيشتر رو مدل سازي كار كني خیلی ممنون ولی اگه این خدمت بزاره خدا !کی این شش ماه تموم میشه hooman_designx 13 آذر 1387, 23:41به نظرم همه چیز عالی فقط بینی مدل رو یه ذره کوچیک کن رندر هم حرفی نداره موفق باشی. animator_blred 2 14 آذر 1387, 10:33به نظرم همه چیز عالی فقط بینی مدل رو یه ذره کوچیک کن رندر هم حرفی نداره موفق باشی. خیلی ممنون ولی اون کاراکتری که بهش اشاره کردی ماده است.فقط یک دیوار صاف که من بهش ماده دادم و با استفاده از دیسپلیس اون رو اینطوری در آوردم. AVGHH 14 آذر 1387, 10:44فقط یک دیوار صاف که من بهش ماده دادم و با استفاده از دیسپلیس اون رو اینطوری در آوردم. این displacement Vray هم مثل displacement خود مکسه، یعنی با ورتکسا بازی میکنه، بعدش باکست باید ورتکس زیاد داشته باشه. چون من vray در حد خیلی کمی کار کردم که نمونشم تو همین گالری به اسم آباژور هس میپرسم، میشه یه توضیحی بدی. :rose: animator_blred 2 14 آذر 1387, 13:27این displacement vray هم مثل displacement خود مکسه، یعنی با ورتکسا بازی میکنه، بعدش باکست باید ورتکس زیاد داشته باشه. چون من vray در حد خیلی کمی کار کردم که نمونشم تو همین گالری به اسم آباژور هس میپرسم، میشه یه توضیحی بدی. :rose: نه دوست عزیز دیسپلیس در وی ری خیلی پیشرفته تر عمل میکنه میتونم بگم که زمین تا آسمون با اون دیسپلیسی که شما مد نظرتونه فرق میکنه.اما میشه اون رو با دیسپلیس در منتال ری مقایسه کرد که اونهم خیلی پیشرفته است Farrokh 17 آذر 1387, 18:20آقا آفرین خیلی دیسپلیسمنتش تمیز در اومده می شه بگی مپش رو از کجا آوردی؟ مپش به صورت z-depth هست؟ چون خیلی خوب عقب و جلو شده اگر هم می تونی مپ رو بذار لطفا ممنون نه دوست عزیز دیسپلیس در وی ری خیلی پیشرفته تر عمل میکنه میتونم بگم که زمین تا آسمون با اون دیسپلیسی که شما مد نظرتونه فرق میکنه من فکر می کنم چون دیسپلیمنت خود مکس روی مش تاثیر می گذاره مزیتش قابل ادیت بودن اونه و همچنین می تونه مورد استفاده برای پایه ی مدلسازی داشته باشه animator_blred 18 آذر 1387, 20:45آقا آفرین خیلی دیسپلیسمنتش تمیز در اومده می شه بگی مپش رو از کجا آوردی؟ مپش به صورت z-depth هست؟ چون خیلی خوب عقب و جلو شده اگر هم می تونی مپ رو بذار لطفا ممنون من فکر می کنم چون دیسپلیمنت خود مکس روی مش تاثیر می گذاره مزیتش قابل ادیت بودن اونه و همچنین می تونه مورد استفاده برای پایه ی مدلسازی داشته باشه خیلی ممنون مپش فقط یک عکسه.(هنر وی ری) برای دانلود مپش هم میتونید برید اینجا ()
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1746]