واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: لطفا کمک کنید alizap 25 اسفند 1386, 18:19سلام دوستان... نشسته بودم داشتم از بیکاری بازی میکردم یه دفعه جعبه کارت گرافیکم اومد جلو چشمم:shock: GeForce هم که مثل همیشه طرح یه شوالیه یا جنگجو روی جعبه هاشه... کلاه خوود ش یدفعه چشممو گرفت,این بود که تو 10 دقیقه اینو ساختم حالا موندم که چه متریالی بهش بدم در یک لحظه یک ندای درونی بهم گفت فرووووم مجیییید آنلااااااین و اومدم و این تاپیکو زدم تا شما اساتید راهنماییم کنید:D shahram_gh 25 اسفند 1386, 18:39ببین اول از همه بهتره رفلکت رو کمتر کنی تا حالت مات تر پیدا کنه. نکته بسیار مهمی که هست اینه که حتما حتما از یه عکس Alpha به عنوان Vraydicplacement استفاده کن تا کارت طبیعی بشه. alizap 26 اسفند 1386, 00:50شهرام جان اول از همه ابنكه ممنون نظر دادي... من اون رفلكس رو همينجوري دادم،راستي منظورت رو از Vray displacement نفهميدم اخه من اصلا از displacement استفاده نكردم!! شايد منظورت چيزه ديگه ايه؟ (اگر غلط املايي داشتم ببخشيد،با موبايلم جواب دادم) shahram_gh 26 اسفند 1386, 00:57ببین عزیزم displacement باهاش میتونی برجستگی بدی روی کارت و دیتیل کارت رو زیبا میکنه. از پنل modify میتونی پیداش کنی. alizap 26 اسفند 1386, 09:53آره میدونم Displacement کجاست اما من نقشه ای که Bump طبیعی واسش داشته باشه رو ندارم... راستی مپ آلفا فقط واسه Vray هست؟؟؟ Sampro 26 اسفند 1386, 10:30سلام علي جان از اين کارت خوشم اومد . (خيلي با حالي) در ضمن اين کلاه خود شبيه کلاه خوداي کارتوني شده ها جلوشو يه کم بده بيرون و تيزش کن و در کل هم يه تيزي بهش بده بالاشم يه خنجري چيزي بزار. ولي تو ده دقيقه خوبه . منتظر ادامه ي کارت هستم موفق باشي. alizap 26 اسفند 1386, 17:20قربون مرامت Sampro جون اینایی رو که گفتی همه رو قبول دارم اما یه چیز:-? تو ماده دهی رانمایی ام میکنید؟؟؟:cool: alizap 26 اسفند 1386, 19:28اوه اوه خیلی افتضاح شد نــــــــــــــــــــــــ ه تو متریال کمکم کنید:sad: ali_118 26 اسفند 1386, 21:48علی جان سعی کن کمتر خودتو به Texture وابسته کنی ! اگه سعی کنی با مدلینگ جزئیات کار رو در بیاری و بعد با یه ماده دهی خوب کاملش کنی کارها خیلی بهتر در میاد . پیشنهاد میکنم روی این کلاهه بیشتر کار کن :wink: چیز خوبی میشه ! موفق باشی alizap 26 اسفند 1386, 21:57علی جان سعی کن کمتر خودتو به Texture وابسته کنی ! اگه سعی کنی با مدلینگ جزئیات کار رو در بیاری و بعد با یه ماده دهی خوب کاملش کنی کارها خیلی بهتر در میاد . پیشنهاد میکنم روی این کلاهه بیشتر کار کن :wink: چیز خوبی میشه ! موفق باشی علی جان خیلی ازت ممنونم که وقت گذاشتی:) من معتقدم ماده دهی میتونه 50 درصد از کیفیت انیمیشن رو در بر بگیره... البته با اینکه اکثر جزییات باید روی مدل صورت بگیره موافقم اساسی با نظرت خوشحالم کردی:oops: Sampro 27 اسفند 1386, 07:44سلام علي جان خوب شده . ولي اون خط کناريش چيه که درآوردي؟ در ضمن يه سايت توپي پيدا کردم که تنظيماتي رو براي اعمال متريال فلزي تو مکس (فلان ورژن) داده بود : يه نمونه هم که گذاشته بود خيلي خوب شده بود. موفق باشي . علی جان سعی کن کمتر خودتو به Texture وابسته کنی ! اگه سعی کنی با مدلینگ جزئیات کار رو در بیاری و بعد با یه ماده دهی خوب کاملش کنی کارها خیلی بهتر در میاد . پیشنهاد میکنم روی این کلاهه بیشتر کار کن :wink: چیز خوبی میشه ! موفق باشی سلام علي آقا من زياد تو مکس وارد نيستم و اين اصطلاحات مکس برام تازگي دارن مي شه بگين چرا از تکسچر استفاده نکنيم . (مي شه يه تعريف از تکسچر داشته باشي بي زحمت) ممنون . alizap 27 اسفند 1386, 14:21ممنون Sampro جان اما لینک خرابه:razz: Sampro 27 اسفند 1386, 17:45ممنون Sampro جان اما لینک خرابه:razz: :eek: اين چه حرفيه من الان با يکي از بچه ها داريم سايت رو نگاش مي کنيم سايت رئ سيو کردم و تو راپيد آپلود کردم. اينم لينک : اين ديگه مطمعنم باز مي شه. بابت خطاي املايي هم معذرت مي خوام . تو کافينت بودم . ali_118 27 اسفند 1386, 19:49من زياد تو مکس وارد نيستم و اين اصطلاحات مکس برام تازگي دارن مي شه بگين چرا از تکسچر استفاده نکنيم sampro جان من منظورم این بود که در کل مدل کردن جزئیات سطح کیفی کار رو خیلی نسبت به زمانی که از map استفاده میکنیم بالاتر میبره . در هر صورت Texture هم کاربرد های خاص خودشو داره که اجتناب نا پذیره . alizap 27 اسفند 1386, 22:43به جون خودم ظهر کار نمیکرد!!!! اما الان جواب میده ممنون
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]