تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803328581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به من آموزش گذاشتن لودينگ در اول فلش 8 يادبدهيد -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: به من آموزش گذاشتن لودينگ در اول فلش 8 يادبدهيد gh-majidi 07 اسفند 1386, 19:29سلام من از فلش 8 براي ساخت فلش هاي كه طراحي ميكنم استفاده ميكنم ولي بلد نيستم چطوري لودينگ بزارم اگر ممكنه به من ياد بدهيد ممنون از همه بچه هاي مجيدي آنلاين mohsensemsarpour 07 اسفند 1386, 22:24سلام دوست عزیز ببین کار ساده ای هست اول باید توی فریم اول ... داشتم می نوشتم سرچ کردم متن زیر رو دیدم بخون خوبه کامله اگر سوال داشتی بپرس گفتم دیگه خودم ننویسم نحوه ساخت يک پيش بارگذار (Preloader) در يک فريم - ماکرومديا فلش نسخه 8 هنگامي که از کاربران ماکرومديا فلش (Macromedia Flash) پرسيده مي شود که يکي از سخت ترين تکنيک هاي فلش براي يادگيري و مديريت چيست؟ بسياري از آنها به پيش بارگذارها (Proloaders) اشاره ميکنند. در فلش 4، ساخت و هماهنگ سازي preloaderها بسيار مشکل بود. شما مجبور بوديد براي ساخت يک preloader ساده، از ساخت اشيا پيچيده و مواردي چون Loader farme ،Loop frame و از ديگر موارد استفاده کنيد. اما از فلش نسخه 5 به بعد، تمام اين مراحل در يک فريم به همراه چند خط برنامه نويسي ساده توسط Action Script (زبان برنامه نويسي فلش) خلاصه شده است. چگونه يک preloader ساده بسازيم؟ براي انجام اين کار مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد: 1) برنامه فلش خود را اجرا کرده و يک movie جديد بسازيد. روي اولين فريم (تنهاترين فريم موجود) Right Click کرده و از منوي محاوره اي باز شده گزينه Actions را انتخاب کنيد. 2) بعد از اينکه پنجره Actions مربوط به اين فريم باز شد، با استفاده از دکمه ي ترکيبي Ctrl+E، پنجره ي Actions را به حالت Expert (تخصصي) ببريد. در اين حالت شما ميتوانيد با استفاده از paste ،copy و قرار دادن کد به صورت دستي و مستقيم، script نويسي کنيد، بدون اينکه مجبور باشيد از منوهاي drop-down (مربوط به حالت script نويسي ويژوال فلش) استفاده کنيد. 3) در پنجره Actions خود، چند خط کد زير را تايپ کنيد: if (_framesloaded>=_totalframes) { gotoAndPlay (2); } else { gotoAndPlay (1); } 4) در عين حال شما ميتوانيد توسط يک Loading movie يا چيزي شبيه به آن که در فريم 1 پروژه ي خود قرار ميدهيد، کاربران را تا بارگذاري (Load) کامل آن سرگرم نگه داريد. البته به شرطي که مطمئن باشيد براي ساخت Loading movie خود از فريم 1 فراتر نميرويد. چنانچه Loading movie ي شما از فريم هاي بيشتري برخوردار است و داراي پيچيدگي هاي خاص خود مي باشد، براي استفاده از آن ميتوانيد از يک Movie clip (منوي Insert symbol ،New) استفاده کنيد. البته بايد به اين نکته هم توجه داشته باشيد که نبايد Loading movie شما با حجم زياد خود، باعث افزايش حجم پروژه و در پي آن صرف هزينه زماني بيشتر براي دانلود و مشاهده پروژه ي شما توسط کاربران اينترنت يا اينترانت شود. عکس زير، نمونه Timelineاي است که به منظور ساخت چنينن پيش بارگذاري ساخته شده است (در اين عکس به اين نکته توجه داشته باشيد که فريم 1 تمامي لايه ها خالي از هر گونه شي اي ميباشد، غير از فريم 1 در لايه ي Action که حاوي کدهاي ساخت و مديريت preloader و احتمالا Loading movie ي شماست.): بسيار خوب، کار شما به پايان رسيد و به راحتي و توسط چند خط کدنويسي توانستيد يک preloader بسازيد. اما به دليل اينکه تنها کاري که شما کرديد کپي کردن و بعد قرار دادن کدها در جاي خود بود، من به صورت کامل نحوه ي کار اين کدها رو توضيح ميدهم و بعد از توضيحات من شما ميتوانيد به صورت کامل و واضح کدها، معناي آنها و نحوه ي کار آنها را در پروژه ي خود درک کنيد. از خط اول شروع ميکنيم: if (_framesloaded>=_totalframes) اين خط مهمترين قسمت از کد نويسي شما براي preloader ميباشد. با توجه به ساختار دستور if، اين دستور در اينجا هنگامي توسط شرط موجود در داخل پرانتز روبروي خود آغاز به کار ميکند که تعداد فريم هاي بارگذاري شده ي در حال حاضر (framesloaded_) از تعداد کل فريم هاي موجود در پروژه (totalfarmes_) بزرگتر يا مساوي آنها باشد. از خط دوم تا پايان: if (_framesloaded>=_totalframes) { gotoAndPlay (2); } else { gotoAndPlay (1); } اين قسمت از Scriptهاي شما، کد هاي موجود را کنترل ميکند تا جمله ي if با توجه به جواب True يا Flase که از شرط آن حاصل ميشود، انجام عمل بعدي را مشخص کند. اگر توسط شرط، جواب True برگردانده شود، يعني کل فريم هاي پروژه بارگذاري شده است، پس دستورات خط دوم اجرا ميشود ( (2)gotoAndPlay ). يعني توسط اين خط به فلش ميگوئيم که کنترل Timeline به فريم 2 رفته و از آن فريم به بعد را اجرا کند. و اگر حاصل شرط همچنان False بود، يعني هنوز تمام فريم ها به طور کامل بارگذاري نشده اند. پس دستورات مربوط به بلوک if اجرا نشده و کامپايلر داخلي فلش دستورات بلوک else را به دليل برقرار نبودن شرط براي اجراي if statement اجرا ميکند ( (1)gotoAndPlay ). اين دستور يک نوع حلقه است به اين صورت که تا زماني که تمامي فريم ها Load نشده اند، خود را صدا ميزند و دستورات مربوط به خود را اجرا ميکند تا زماني که شرط داخل پرانتز مقدار صحيح برگرداند که در آن زمان پروژه توسط دستور داخل بلوک if از فريم 2 به بعد اجرا شده و نمايش داده ميشود. بسيار خوب، کار ما براي ساخت يک preloader ساده به پايان رسيد و شما به هين سادگي توانستيد براي پروژه ي خود يک preloader يا پيش بارگذار بسازيد. از اين به بعد نيز ميتوانيد با استفاده از همين روش براي تمام پروژه هاي فلش خود از preloaderها استفاده کنيد. پيش بارگذارهايي که امروزه، مخصوصا در پروژه هاي مبتني بر web، يک جز لاينفک و جدايي ناپذير پروژه هاي فلش است. البته preloaderها هم انواع مختلف و پياده سازي هاي مختلف تري دارند؛ اما در اينجا مقصود من از اين مقاله، آشنايي بيشتر شما با ساخت يک preloader بسيار ساده و البته در کنار آن آشنايي با چند خط Script روان و به عبارتي رايج فلش بود. در اصل نوعي آغاز و بعد از آن با صرف زمان بيشتر و مقالات بيشتر، کسب تجربه هاي مفيدتر و ديدي تخصصي تر. به اميد موفقيت و سلامت روزافزون...... منبع: Kirupa.com gh-majidi 15 اسفند 1386, 17:52محسن جان ممنونم من نميتونم اول فلش رو با نمايش درصد بگذارم تا وقتي آپلود ميكنم توي انترنت فلش رو با درصد لود بكند درصد رو نشان بدهد ممنون mohsensemsarpour 15 اسفند 1386, 19:40چرا شما می تونید این کار رو کنید برای آموزشش لطفاً کمی صبر کنید تا فرصت پیدا کنم موفق باشید alfa.net 21 اسفند 1386, 13:28سلام از کد زير هم مي توني استفاده کني : :) stop();trace("load") mpre =setInterval(pre, 1); function pre() { if (getBytesLoaded() >= getBytesTotal()) { play(); clearInterval(mpre) } bar.bar._xscale = (getBytesLoaded()/getBytesTotal())*100; perc.text = Math.round(getBytesLoaded()/getBytesTotal()*100)+ "%" } mohsensemsarpour 22 اسفند 1386, 07:07alfa.net جان لطف کردید من واقعا این چند روزه گرفتارم وگرنه نباید این دوستمون اینقدر معطل می شد از اینکه لطف کردی و کد رو قرار دادی ممنون. اما توضیح کد با اجازه شما برای دوستمون gh-majidi : خوب خط به خط می رم جلو : خط اول : برنامه در فریم اول متوقف می شود. خط دوم : یک متغییر از نوع اینتروال تعریف شده که فانکشن پایین رو لحظه به لحظه چک کنه. خط سوم : شروع تعریف فانکشن خط چهارم : شرط برای اینکه اگر مقدار بایت لود شده از مقدار کل بایت های موجود در فلش ما بیشتر شد یا با اون مساوی شد چک بشه خط پنجم : فلش شروع کنه به حرکت خط ششم : مقدار متغییر اینتروال خالی شه یعنی دیگه این کار تکرار نشه خط هفتم : انتهای if خط هشتم : یک موی کلیپ در نظر گرفته شده با نام بار که داخل اون یک موی کلیپ دیگه با نام بار وجود دارد و مقدار ایکس اون با مقدار درصدی بایت های لود شده بر کل بایت ها ضرب در 100 تغییر می کنه (در هر لحظه چون توی اینترواله) خط نهم : یک تکست داینامیک با نام مشخصی در نظر گرفته شده که مقدار اون هم در هر لحظه با گرد شدن همون فرمول بالا توسط شی مچ و تابع راند که وظیفه گرد کردن اعداد را دارد تغییر کرده و نمایش داده می شود. خط دهم : انتهای فانکشن موفق ، پیروز و سربلند باشی (ایرانی) kodex2 23 اسفند 1386, 10:08خواهش می کنم قبل دادن تاپیک یه سرچ بکنید ... Allahparast 09 ارديبهشت 1387, 21:51سلام خسه نباشید اگه میشه فایل اف ال رو بزارین ممنون می شم کارتون عالیه :neutral: Avang2005 09 ارديبهشت 1387, 23:04سلام دوست من چرا در انجمن سرچ نمي كنيد در قسمت بانك فايل هاي فلش من خودم حدوده 20 - 30 تا لودينگ گذاشتم موفق باشيد sina.dk 29 شهريور 1387, 20:55سلام دوست عزیز ببین کار ساده ای هست اول باید توی فریم اول ... داشتم می نوشتم سرچ کردم متن زیر رو دیدم بخون خوبه کامله اگر سوال داشتی بپرس گفتم دیگه خودم ننویسم نحوه ساخت يک پيش بارگذار (preloader) در يک فريم - ماکرومديا فلش نسخه 8 هنگامي که از کاربران ماکرومديا فلش (macromedia flash) پرسيده مي شود که يکي از سخت ترين تکنيک هاي فلش براي يادگيري و مديريت چيست؟ بسياري از آنها به پيش بارگذارها (proloaders) اشاره ميکنند. در فلش 4، ساخت و هماهنگ سازي preloaderها بسيار مشکل بود. شما مجبور بوديد براي ساخت يک preloader ساده، از ساخت اشيا پيچيده و مواردي چون loader farme ،loop frame و از ديگر موارد استفاده کنيد. اما از فلش نسخه 5 به بعد، تمام اين مراحل در يک فريم به همراه چند خط برنامه نويسي ساده توسط action script (زبان برنامه نويسي فلش) خلاصه شده است. چگونه يک preloader ساده بسازيم؟ براي انجام اين کار مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد: 1) برنامه فلش خود را اجرا کرده و يک movie جديد بسازيد. روي اولين فريم (تنهاترين فريم موجود) right click کرده و از منوي محاوره اي باز شده گزينه actions را انتخاب کنيد. 2) بعد از اينکه پنجره actions مربوط به اين فريم باز شد، با استفاده از دکمه ي ترکيبي ctrl+e، پنجره ي actions را به حالت expert (تخصصي) ببريد. در اين حالت شما ميتوانيد با استفاده از paste ،copy و قرار دادن کد به صورت دستي و مستقيم، script نويسي کنيد، بدون اينکه مجبور باشيد از منوهاي drop-down (مربوط به حالت script نويسي ويژوال فلش) استفاده کنيد. 3) در پنجره actions خود، چند خط کد زير را تايپ کنيد: if (_framesloaded>=_totalframes) { gotoandplay (2); } else { gotoandplay (1); } 4) در عين حال شما ميتوانيد توسط يک loading movie يا چيزي شبيه به آن که در فريم 1 پروژه ي خود قرار ميدهيد، کاربران را تا بارگذاري (load) کامل آن سرگرم نگه داريد. البته به شرطي که مطمئن باشيد براي ساخت loading movie خود از فريم 1 فراتر نميرويد. چنانچه loading movie ي شما از فريم هاي بيشتري برخوردار است و داراي پيچيدگي هاي خاص خود مي باشد، براي استفاده از آن ميتوانيد از يک movie clip (منوي insert symbol ،new) استفاده کنيد. البته بايد به اين نکته هم توجه داشته باشيد که نبايد loading movie شما با حجم زياد خود، باعث افزايش حجم پروژه و در پي آن صرف هزينه زماني بيشتر براي دانلود و مشاهده پروژه ي شما توسط کاربران اينترنت يا اينترانت شود. عکس زير، نمونه timelineاي است که به منظور ساخت چنينن پيش بارگذاري ساخته شده است (در اين عکس به اين نکته توجه داشته باشيد که فريم 1 تمامي لايه ها خالي از هر گونه شي اي ميباشد، غير از فريم 1 در لايه ي action که حاوي کدهاي ساخت و مديريت preloader و احتمالا loading movie ي شماست.): بسيار خوب، کار شما به پايان رسيد و به راحتي و توسط چند خط کدنويسي توانستيد يک preloader بسازيد. اما به دليل اينکه تنها کاري که شما کرديد کپي کردن و بعد قرار دادن کدها در جاي خود بود، من به صورت کامل نحوه ي کار اين کدها رو توضيح ميدهم و بعد از توضيحات من شما ميتوانيد به صورت کامل و واضح کدها، معناي آنها و نحوه ي کار آنها را در پروژه ي خود درک کنيد. از خط اول شروع ميکنيم: if (_framesloaded>=_totalframes) اين خط مهمترين قسمت از کد نويسي شما براي preloader ميباشد. با توجه به ساختار دستور if، اين دستور در اينجا هنگامي توسط شرط موجود در داخل پرانتز روبروي خود آغاز به کار ميکند که تعداد فريم هاي بارگذاري شده ي در حال حاضر (framesloaded_) از تعداد کل فريم هاي موجود در پروژه (totalfarmes_) بزرگتر يا مساوي آنها باشد. از خط دوم تا پايان: if (_framesloaded>=_totalframes) { gotoandplay (2); } else { gotoandplay (1); } اين قسمت از scriptهاي شما، کد هاي موجود را کنترل ميکند تا جمله ي if با توجه به جواب true يا flase که از شرط آن حاصل ميشود، انجام عمل بعدي را مشخص کند. اگر توسط شرط، جواب true برگردانده شود، يعني کل فريم هاي پروژه بارگذاري شده است، پس دستورات خط دوم اجرا ميشود ( (2)gotoandplay ). يعني توسط اين خط به فلش ميگوئيم که کنترل timeline به فريم 2 رفته و از آن فريم به بعد را اجرا کند. و اگر حاصل شرط همچنان false بود، يعني هنوز تمام فريم ها به طور کامل بارگذاري نشده اند. پس دستورات مربوط به بلوک if اجرا نشده و کامپايلر داخلي فلش دستورات بلوک else را به دليل برقرار نبودن شرط براي اجراي if statement اجرا ميکند ( (1)gotoandplay ). اين دستور يک نوع حلقه است به اين صورت که تا زماني که تمامي فريم ها load نشده اند، خود را صدا ميزند و دستورات مربوط به خود را اجرا ميکند تا زماني که شرط داخل پرانتز مقدار صحيح برگرداند که در آن زمان پروژه توسط دستور داخل بلوک if از فريم 2 به بعد اجرا شده و نمايش داده ميشود. بسيار خوب، کار ما براي ساخت يک preloader ساده به پايان رسيد و شما به هين سادگي توانستيد براي پروژه ي خود يک preloader يا پيش بارگذار بسازيد. از اين به بعد نيز ميتوانيد با استفاده از همين روش براي تمام پروژه هاي فلش خود از preloaderها استفاده کنيد. پيش بارگذارهايي که امروزه، مخصوصا در پروژه هاي مبتني بر web، يک جز لاينفک و جدايي ناپذير پروژه هاي فلش است. البته preloaderها هم انواع مختلف و پياده سازي هاي مختلف تري دارند؛ اما در اينجا مقصود من از اين مقاله، آشنايي بيشتر شما با ساخت يک preloader بسيار ساده و البته در کنار آن آشنايي با چند خط script روان و به عبارتي رايج فلش بود. در اصل نوعي آغاز و بعد از آن با صرف زمان بيشتر و مقالات بيشتر، کسب تجربه هاي مفيدتر و ديدي تخصصي تر. به اميد موفقيت و سلامت روزافزون...... منبع: Kirupa.com سلام خسته نباشید . من یه به زبان اکشن اسکریپت های فلش میخوام که قبل از اینکه سایت کامل لود بشه این لودینگ بیادو درصد لود رو بگه و بعد از کا مل شدن لود داخل سایت بشه ا <3pehr> 29 شهريور 1387, 22:26سلام دوست عزیز شما یه جستجو تو انجمن بکن حتما به جوابت میرسی. سپهر




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2865]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن